Ik zou zoeen er niet graag bij willen hebben, die gast is echt verknipt in zijn bovenkamer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Injetta het volgende:
Rienk moest daarnet de koelbloedige killer uithangen. Hij zou zo kunnen moorden zonder enig gevoel.
Want de wereld en de mens zijn toch verrot.
Hij balanceert voortdurend op de grens van waanzin.
Gevoelsmatig denk ik dat arig van eigenaardig afkomstig is. Maar dat is etymologie van de koude grond.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het spoor nu al bijster. Ik hou het wel bij ABN.
Oh, van dat matras vertelde ze ook?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef mijntjexx het volgende:
Vanessa verteld aan Hakim en Paul dat Andrea stiekem is. Die doet dingend die niet mogen zei ze. En Ze vertelde vd wasmachine dat daar opeens dingen inlagen en dat er onder haar matras iets lag. Ze is stiekem zij ze nog een keer.
Vind haar leuk al versta ik niet alles als ze vlug praat in haar dialect, maar zoals het spreekwoord luid, ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Vind haar ook wel aandoenlijk en ze vatte het nog goed op vanmiddag.![]()
Kon je van een Hakim niet zeggen.
Goddank is Jimmy in de buurt anders zou het er echt gevaarlijk worden!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Injetta het volgende:
Rienk moest daarnet de koelbloedige killer uithangen. Hij zou zo kunnen moorden zonder enig gevoel.
Het is geen teken van gezondheid om goed aangepast te zijn aan een extreem zieke maatschappij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Injetta het volgende:
Zou goed kunnen. Spelen met taal vind ik best leuk hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:03 schreef Copycat het volgende:
Gevoelsmatig denk ik dat arig van eigenaardig afkomstig is. Maar dat is etymologie van de koude grond.
Tnxquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef mijntjexx het volgende:
Hoezo kan ik niet quoten? Ja poezelig dingen ze maakte met haar hand de beweging iets ergens onder stoppen
Dank je. Normaal kijk ik er niet naar, maar nu - met de Utopia-parodie - natuurlijk wel!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef Miek37 het volgende:
Even de TV Kantine in de gaten houden!
Ik vind er geen zak aanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef beequeen het volgende:
Zou goed kunnen. Spelen met taal vind ik best leuk hoor.
Van de regie uit zouden ze een strenge straf erop moeten zetten, op dat gejat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Nicolien: Sommigen hebben wel een lijst van 20 dingen.( Niet alleen Andrea dus.)
Moet ze dr kop open trekken als iedereen het keihard staat te ontkennen en de streamers van leugens betichten! Maar dan hoor je haar niet dus ze is net zo stiekum!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef lorrie03 het volgende:
vanessa zegt dat Andrea stiekem is. Vanessa houdt daar niet van
adblocker.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef mijntjexx het volgende:
Hoezo kan ik niet quoten? Ja poezelig dingen ze maakte met haar hand de beweging iets ergens onder stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |