Je bedoelt: een arig taaltje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef beequeen het volgende:
Thanks. Het blijft een roar toaltje.
Voorgelezen? Afgeraffeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
19:00 heeft ie verhaaltje over de Zon en de Maan voorgelezen
Wir mussen die .. Ausrotten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ah, ja dass ist schade naturlich. Es ist ein richtig super tolle show! Das mein Ich, Wirklich!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
ach zo heeft elk dialect specifieke woorden ach sommige vinden het leuk een ander belachelijk te maken Vanessa praat gewoon haar eigen dialect heeft ook zijn charmequote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Toen ik gereed was met de werkzaamheden ben direct ik weggereden
Aangereden, wil toch zeggen dat er een voertuig op je botst?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Toen ik gereed was met de werkzaamheden ben direct ik weggereden
Vanessa had het helemaal door van Andrea met die kleding achterover drukken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: Andrea heeft een hele nieuwe garderobe.
Ik neem aan uit de Humana zakken. Ze zien er iig niet uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef Disana het volgende:
Waar komen de shawls in de haren van Bil en Lot vandaan?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wir mussen die .. Ausrotten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie Aike of Hakim ook nog wel eens roepen: ORDNUNG MUSST SEIN!Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Huismoeder radar, faalt nooit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef blanket het volgende:
[..]
Vanessa had het helemaal door van Andrea met die kleding achterover drukken.
Ja, want ik heb ze allebei niet eerder gezien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem aan uit de Humana zakken. Ze zien er iig niet uit.
ES IST ZEIT FUR REICH!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
Ik zie Aike of Hakim ook nog wel eens roepen: ORDNUNG MUSST SEIN!
Het was Andrea dus, die al een hele berg voor de was had weggelegd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef blanket het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wir mussen die .. Ausrotten!"Mel Gibson, Kyle. Mel ..Gibson."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan rijden, als in vertrekken is hier ook vrij standaardquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Aangereden, wil toch zeggen dat er een voertuig op je botst?
En afwerken doen ze in een bepaald circuit en met handwerken/
Wat een taaltje he, wel grappig eigenlijk
Thnx!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
19:00 heeft ie verhaaltje over de Zon en de Maan voorgelezen
ja ik hoorde het hehehequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik ben het spoor nu al bijster. Ik hou het wel bij ABN.quote:
Vind haar ook wel aandoenlijk en ze vatte het nog goed op vanmiddag.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach zo heeft elk dialect specifieke woorden ach sommige vinden het leuk een ander belachelijk te maken Vanessa praat gewoon haar eigen dialect heeft ook zijn charme
Inderdaad, een echte koelbloedige killer zou er niet eens over praten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Injetta het volgende:
Rienk moest daarnet de koelbloedige killer uithangen. Hij zou zo kunnen moorden zonder enig gevoel.
Want de wereld en de mens zijn toch verrot.
Hij balanceert voortdurend op de grens van waanzin.
Hakim heeft een raar accent. Geen Mestreechs in ieder geval. Niet eens echt Limburgs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Vind haar ook wel aandoenlijk en ze vatte het nog goed op vanmiddag.![]()
Kon je van een Hakim niet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |