quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:55 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Was dat met die kokosnoot met een gezichtje en een naam?
Wat betekent aanrijden?quote:
Er zijn ergere verknipte reli-gekkies... En die fokken als konijnenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:55 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Het is ook maar goed dat Rienk geen kinderen zal gaan opvoeden he? Wat een gedrochten met verwrongen geesten komen daar uit...
Jij toch? Jij vroeg een tijdje geleden om een foto van die mannetjes.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:48 schreef Toverheks het volgende:
ze hadden het over de ouwe mannetjes van de muppets...LS heb jij een mail gestuurd
Dus?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Deutschland ? We wonen toch in Utopia Nederland!?
Precies, er zijn er al teveel vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er zijn ergere verknipte reli-gekkies... En die fokken als konijnen
Ich verstehe gar kein Deutsch.oder etwasquote:
Wegrijden.quote:
Trainer geeft het commando om aan te vallen. Maar dat is het makkelijkste. Op afstand de hond dan weer laten ophouden, dat is de kunst. En daar hoort gewoon een beetje angst bij. Anders gaat die hond echt wel door.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ben je idd al te laat maar dat lijkt me logisch.
Toen ik gereed was met de werkzaamheden ben direct ik weggeredenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wegrijden.
Gelijk nadat ik war afgewerkt, ben ik aangereeje.
hahahaha we moeten gewoon wachten tot Snuf & Snuitje worden genoemd, dan weten we zeker dat het van mij af komt en ze hier lezenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij toch? Jij vroeg een tijdje geleden om een foto van die mannetjes.
Nu niet met vingertje naar iemand anders wijzen hé?![]()
Aahh, nice.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:59 schreef blanket het volgende:
[..]
Een bevestiging van een Volleybal![]()
Ah, ja dass ist schade naturlich. Es ist ein richtig super tolle show! Das mein Ich, Wirklich!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:57 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ich verstehe gar kein Deutsch.oder etwas
Thanks. Het blijft een roar toaltje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef Copycat het volgende:
Wegrijden.
Gelijk nadat ik war afgewerkt, ben ik aangereeje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |