Die staat in je voorraadkast en zit om een bosje sperciebonen heen.quote:
In die witte Citroen of wat?quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:48 schreef 2cv het volgende:
Wat heb ik te tuin mooi ingericht he ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok dat ik er deze week of volgende week eindelijk eens echt ga wonen
gezien de staat van dat ding de laatste keer.. denk ik dat die keurig ik een paar verhuisdozen ingepakt isquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:53 schreef Alexxxxx het volgende:
geen plek voor je eend daar? of staat die op zolder?
Wat dacht je van in dat huis wat bij die tuin hoort ?quote:
Staat ergens achter Groningenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:53 schreef Alexxxxx het volgende:
geen plek voor je eend daar? of staat die op zolder?
Glapjuh. 'n Huis is zo gewoontjes...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:41 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat dacht je van in dat huis wat bij die tuin hoort ?
Ach, m'n vorige stalling was een bejaardentehuis, vond ik al gek genoegquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Glapjuh. 'n Huis is zo gewoontjes...
Wat denk je dan van mijn stalling? dat was ooit ook een bejaardensoosquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ach, m'n vorige stalling was een bejaardentehuis, vond ik al gek genoeg
Heb jij ook anti-kraak gewoond dan ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Wat denk je dan van mijn stalling? dat was ooit ook een bejaardensoos
nu een ghettowijk
Ja jij zal t wetenquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:53 schreef Alexxxxx het volgende:
"bij mij duurt alles lang, behalve moe worden" ~ 2cv
Oh, ik wacht al langer op jouquote:Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen jaar menig uurtje besteed met op 2cv wachten ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |