Daar gaat gewoon laminaat overheen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
Ik mag hopen dat je op de bovenverdieping geen laminaat over de mooie grenen vloerdelen gaat leggen maar dat je gewoon gaat schuren en lakken?![]()
Ziet er verder goed uit hoor!
Ja, hele radiator afkoppelen is veel meer werk en dan heb je ook geen warmte meer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:58 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Gewoon, lachen! Radiator van de muur, leidingen er nog aan, ff aan de kant op een klosje...
Ik had er ook net zo goed meteen meubels in kunnen smijten en er gaan wonenquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:51 schreef Executioner het volgende:
Zo te zien komt er nog best wat werk achterweg... Achteraf gezien had je waarschijnlijk wel veel meer dan die lullige 2.5k van de vraagprijs af kunnen snoepen.
Ja, en wie weet had de verkopende partij dan gezegt... Ja Daagquote:Op donderdag 20 februari 2014 01:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik had er ook net zo goed meteen meubels in kunnen smijten en er gaan wonenIs dus eigen keus.
Eh, dat snap ik ff niet ...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Ja, en wie weet had de verkopende partij dan gezegt... Ja Daagwe wachten nog wel even en had iemand anders het voor je neus weg gekaapt
nee eerst de oude chips eruit, dus na moet eigenlijk midden zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:31 schreef Anne het volgende:
Ik neem aan dat de voor en na foto's andersom moeten zijn dus?
één gedeeld door half werkquote:
Yup. Vautje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:31 schreef Anne het volgende:
Ik neem aan dat de voor en na foto's andersom moeten zijn dus?
Uurtje, maar het was minder dan 30m2 (26 zeg ik uit mijn hoofd).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:40 schreef sijs het volgende:
interessant, ik laat in ons huis ook die chips onder de vloer blazen..was het veel werk?
Wat kost dat? Ik heb eens geinformeerd maar dat was me veel te duur in de zin van terugverdientijd langer dan ik nog leef. Toch knaagt het nog.....quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Uurtje, maar het was minder dan 30m2 (26 zeg ik uit mijn hoofd).
+/- 500 euro.quote:Op maandag 24 februari 2014 22:56 schreef BartNH het volgende:
[..]
Wat kost dat? Ik heb eens geinformeerd maar dat was me veel te duur in de zin van terugverdientijd langer dan ik nog leef. Toch knaagt het nog.....
Westfriesland is geen Frieslandquote:Op maandag 24 februari 2014 22:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
+/- 500 euro.
Maar check ook even of je subsidie ken krijgen. In Fryslän loopt er een subsidie-actie.
TNX. Offerte aangevraagd.quote:
hoe maak je ze op maat dan? en was rockwool er in duwen niet makkelijker?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 20:31 schreef 2cv het volgende:
'Even' de zolder isoleren met piepschuim plaat. Wat een kutklusZo'n plaat tegen de zoldering plakken kost geen tijd, maar het op maat maken van die plaat wel. Ik schat dat ik voor elke 10 platen die ik er op kan plakken zónder zaagwerk er 1 op kan plakken mét zaagwerk.
"Met passen en meten wordt de de meeste tijd versleten."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |