tr uit liefdequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
kk smegmanus ik neuk jullie moeder allemaal 1 uur lang
kloptquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind het wel schattig hoe seto etha probably haat omdat etha dem jb booty heeft en seto niet.
Sure boyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, en ik zal waarschijnlijk mensen in dienst hebben, dus ik maak mij daar geen zorgen om.
Die ga ik zeker halen wanneer ik al het geld bij elkaar gespaard hebt. Fuck mijn pensioen.quote:
Zelfs dan. Endo habits.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:04 schreef dreamerbulk het volgende:
boodschappen doen met honger ..
het was weer zover
Tegen die tijd is er vast wel een vettere uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die ga ik zeker halen wanneer ik al het geld bij elkaar gespaard hebt. Fuck mijn pensioen.
Lambo sesto elementoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zelfs dan. Endo habits.
[..]
Tegen die tijd is er vast wel een vettere uit.
straks een beuk hamburgers maken gevuld met kaas, broodjes in de oven gevuld met kaas, dan jalapenos erop en de rest van de zooi .. kijken hoe dat uitpakt. Ik wil zoveel mogelijk gesmolten kaas op alle componenten hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zelfs dan. Endo habits.
[..]
haha maakt mij echt niet uit vriend ik bestel mijn roids altijd via de dm bij de user ethanolicquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef Montelly het volgende:
Hoeveel van die lurkers zijn AIVD/BVD?
Heb je de nieuwe lambo gezien? De voorkant is wel bruut; net een haaienkop, maar de achterkant vind ik echt lelijk.quote:
Hmm, de supermarkt is nog open. Hamburgers klinkt wel goed. Hoe maak je die?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:07 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
straks een beuk hamburgers maken gevuld met kaas, broodjes in de oven gevuld met kaas, dan jalapenos erop en de rest van de zooi .. kijken hoe dat uitpakt. Ik wil zoveel mogelijk gesmolten kaas op alle componenten hebben.
ook nog 500 gram spekkoek gefixt
je kan van gehakt hamburgers maken met kruiden,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe lambo gezien? De voorkant is wel bruut; net een haaienkop, maar de achterkant vind ik echt lelijk.
[..]
Hmm, de supermarkt is nog open. Hamburgers klinkt wel goed. Hoe maak je die?
Ik krijg serieus een stijve van dit soort tekstenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je kan van gehakt hamburgers maken met kruiden,
maar ik herkneed gewoon beefburgers en vul ze met smeltkaas, daarna beuk ik de ovenbroodjes vol met kaas en doe ze in de oven, rest spreekt voor zich haha
het moment als je die broodjes uit de oven geheel opensnijd en het kaas eruit druipt... vervolgens draperen met een bedje sla en de juicy gevulde burger, afmaken met rest van de toppings..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik krijg serieus een stijve van dit soort teksten
Minderen met die blauwe pilletjes vriendquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik krijg serieus een stijve van dit soort teksten
Doe je het onder een grill of in een pan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
je kan van gehakt hamburgers maken met kruiden,
maar ik herkneed gewoon beefburgers en vul ze met smeltkaas, daarna beuk ik de ovenbroodjes vol met kaas en doe ze in de oven, rest spreekt voor zich haha
Thanks 4 nieuwe klanten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
haha maakt mij echt niet uit vriend ik bestel mijn roids altijd via de dm bij de user ethanolic![]()
daar kunnen ze toch mooi niet inkijken
wel aanrader hoor ethanolic is echt scherp geprijsd altijd dus als je nog moet
I camequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:14 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het moment als je die broodjes uit de oven geheel opensnijd en het kaas eruit druipt... vervolgens draperen met een bedje sla en de juicy gevulde burger, afmaken met rest van de toppings..
tranen van geluk
ik ben ook blij dat ze jalapenos hadden, die hebben ze vaak niet bij mijn super
In b4 in natura betalen bij jbquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juicy Lucy is ook een kroegje in Arnhem. Henk weet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
Dreamerbulk bouwt gewoon zieke Juicy Lucy's![]()
[ afbeelding ]
burgers in de pan ff, daarna afmaken onder de gril met er ook nog kaas opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe je het onder een grill of in een pan?
manmanman prachtigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
Dreamerbulk bouwt gewoon zieke Juicy Lucy's![]()
[ afbeelding ]
Zeker weten. Wijven op bar, alleen die dikke mogen ze thuislaten. Sjonnietent, maar wel scoorgarantie. Mits je niet op je lakschoentjes en overhemd in de broek komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juicy Lucy is ook een kroegje in Arnhem. Henk weet.
Ja, die blijft fucking mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog steeds mijn jongensdroom
F40, doet me denken aan die aflevering van bassie en Adriaan in Luxemburg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog steeds mijn jongensdroom
Hmm, veel moeite, ik houd het wel bij mijn satéstokjes en rijst.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
burgers in de pan ff, daarna afmaken onder de gril met er ook nog kaas op
dat moet ik goed timen, want die broodjes met kaas moeten ook nog in de oven.
zal secondewerk worden.
haha ook lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, veel moeite, ik houd het wel bij mijn satéstokjes en rijst.Lekker makkelijk.
Pics van je burgers though.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ook lekker
sowieso gewoon broodje hamburger zelfgemaakt is al lekker
Carrera GT toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn favo jeugd supercar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |