In b4 in natura betalen bij jbquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tegen die tijd is er vast wel een vettere uit.
Juicy Lucy is ook een kroegje in Arnhem. Henk weet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
Dreamerbulk bouwt gewoon zieke Juicy Lucy's![]()
[ afbeelding ]
burgers in de pan ff, daarna afmaken onder de gril met er ook nog kaas opquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Doe je het onder een grill of in een pan?
manmanman prachtigquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:18 schreef Awesome_ het volgende:
Dreamerbulk bouwt gewoon zieke Juicy Lucy's![]()
[ afbeelding ]
Zeker weten. Wijven op bar, alleen die dikke mogen ze thuislaten. Sjonnietent, maar wel scoorgarantie. Mits je niet op je lakschoentjes en overhemd in de broek komt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Juicy Lucy is ook een kroegje in Arnhem. Henk weet.
Ja, die blijft fucking mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nog steeds mijn jongensdroom
F40, doet me denken aan die aflevering van bassie en Adriaan in Luxemburg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm, veel moeite, ik houd het wel bij mijn satéstokjes en rijst.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
burgers in de pan ff, daarna afmaken onder de gril met er ook nog kaas op
dat moet ik goed timen, want die broodjes met kaas moeten ook nog in de oven.
zal secondewerk worden.
haha ook lekkerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hmm, veel moeite, ik houd het wel bij mijn satéstokjes en rijst.Lekker makkelijk.
Pics van je burgers though.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha ook lekker
sowieso gewoon broodje hamburger zelfgemaakt is al lekker
Carrera GT toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn favo jeugd supercar.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ik ben al uitgekeken op de aventador.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn huidige favo supercar is de Aventador, maar de P1 zou ik ook wel erg graag willen.
F50 toch? Heb ik toen ik 8 was eens een website van 3 pagina's over gemaakt in FrontPage.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
F50 is veel gepolijster. F40 is een hardcore Spartaanse sportwagen.quote:
NSXquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
De enige echte supercar die na bijna 24 jaar nog gewoon meekan is deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
My bad.
Jij scoort weer dikke punten Henk.quote:
oldboy 2014quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand nog filmtips? nieuw of oud
held!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:38 schreef VMSDKR het volgende:
De enige echte supercar die na bijna 24 jaar nog gewoon meekan is deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
My bad.
Inderdaad, subliem weggedrag dankzij Senna.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij scoort weer dikke punten Henk.
Medeontwikkeld door de grootste coureur die deze aarde gekend heeft.
Collateral nooit gezien .. ik noteer m thanksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef VMSDKR het volgende:
Srs:
Collateral
The Taking of Pelham 123
2 van mijn favoriete films.
Dallas buyers clubquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand nog filmtips? nieuw of oud
inb4 oldboy 2014
dan maak ik je af als je dat zegt
Ja damn, die zijn ook mooi met die spitse neus. Zie je ook niet zoveel, tenminste, ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Inderdaad, subliem weggedrag dankzij Senna.
[ afbeelding ]
BMW 850. Kost geen reet in aanschaf, alleen rijdend houden is niet tedoen met zo'n V12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |