briljante filmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
oh die lijkt me ook wel gaaf zeg!
Have fun.quote:
The godfather, Se7en, Memento, Gran Torino, V for Vendetta, Cicade de deus....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef dreamerbulk het volgende:
iemand nog filmtips? nieuw of oud
inb4 oldboy 2014
dan maak ik je af als je dat zegt
Ondanks dat je een manlet ben heb je wel een goeien film smaakquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
The godfather, Se7en, Memento, Gran Torino, V for Vendetta, Cicade de deus....
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Holy fucking hell.quote:
zeer goeie smaak, allemaal gezien (helaas)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:04 schreef Verbosity het volgende:
[..]
is al tijdje uit, al gezien, leuke filmquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lone Survivor zou ook al in de goede kwaliteit te downloaden moeten zijn.
lolololquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:15 schreef fathank het volgende:
@dreamer
Anders gewoon Commando, broek op de enkels en fappen op Arnie
http://www.autogespot.nl/(...)-spectre341challengequote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Link?
[..]
Ja, jij hebt toen een filmpje gepost en toen heb ik mij geabonneerd.
Jackie Brown!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeer goeie smaak, allemaal gezien (helaas)
Damnit, dacht post er gelijk meerdere want wss heb je er een aantal al gezien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zeer goeie smaak, allemaal gezien (helaas)
20 februari pas in bios, niet te verwarren met lone rangerquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
is al tijdje uit, al gezien, leuke film
Dat heb ik met 300.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lololol
soms als ik me verveel ga ik terminator 1 kijken, film al echt 20x gezien ofzo
Goeie inderdaad.quote:
welke business zit je in?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef Ethanolic het volgende:
Gvd 10 nieuwe klanten op de zaterdag avond. Business is rollinnnnn
je zit qua smaak iig helemaal bij mij in mn straatjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:28 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Damnit, dacht post er gelijk meerdere want wss heb je er een aantal al gezien.
Heb er nog wel een paar op mijn desktop staan. Zal morgen even kijken of ik daar nog wat tussen kan vinden.
3 weken terug al gezienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
20 februari pas in bios, niet te verwarren met lone ranger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |