ik dacht dat het richting PB wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bram weet niet wat 'ie mist.
Dat was dus wel de bedoeling van Vanassaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat dat eten voor de volgende gasten is.
Hakim wel. En Aike blijkbaar ook.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:32 schreef community het volgende:
[..]
Als je een hallmark kaart krijgt van iemand en je ziet die kaart later in een rek in de winkel staan dan ga je toch ook niet roepen: "Wat een mindfuck zeg, ik wordt helemaal gek."
Ik geloof best dat Huub c.s.wel in is voor een lekkere mindfuck zo af en toe, maar in dit geval is het bewezen onzin.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef Janeriksen het volgende:
Inspector gadget in de weer. Heel leuk bedacht dat dezelfde kaart direct betekend dat het van achter zou komen, maar zo dom zijn ze daar toch ook niet. Als het doel is om kaarten te sturen waarvan het lijkt het van kijkers te komen gebruik je toch niet dezelfde kaarten? Want ik neem aan dat het handschrift wel anders zou zijn.
Kaarten zat die door mensen van buiten kunnen worden herkend. Ik ZAG en HOORDE dat gesprek tussen Aike en Hakim en zag de blikken van Aike.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Quatsch. Mensen hier hebben hun eigen kaarten herkend.
Precies. een toppertje.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
We kennen Aike allemaal, als er iemand transparant is, dan is zij het.
Ahh jôh, Regie stuurt wel een paar stagelopers om die lege Vanessa-Restaurant-TV-tijd te vullenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat dat eten voor de volgende gasten is.
Dat is veel te creatief gedachtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:33 schreef Bestweldonker het volgende:
De oven doet het niet? Zie namelijk nooit iemand een lekkere ovenschotel maken.
En elke stap en handeling in de keuken benoemt ze, alsof het een prestatie is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:34 schreef Urb het volgende:
Vanes druk aan het koken maar aan tafel zitten er meerderen aan het brood.
eigen kookprogrammaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En elke stap en handeling in de keuken benoemt ze, alsof het een prestatie is.
't is daar net als met indrinkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:34 schreef Urb het volgende:
Vanes druk aan het koken maar aan tafel zitten er meerderen aan het brood.
Tot die les in haar cursus koken voor Dummy's is Vanes nooit gekomen denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:33 schreef Bestweldonker het volgende:
De oven doet het niet? Zie namelijk nooit iemand een lekkere ovenschotel maken.
Dat is haar ding, alles kapot koken. En dan zeggen dat ze er zelf niet van eet en wel een boterham pakt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:35 schreef beequeen het volgende:
Vanas kookt soep. Jim zegt dat ze de kortkokende groente er nog niet bij moet doen.
Hoppa, gewoon in de pan en lekker 2 uur pruttelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |