Dat iedereen dezelfde valentijnskaart gekregen heeft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef Injetta het volgende:
He, jammer ik wilde wel weten waar Hakim en Aike het exact over hadden en waar zij zo om moest schaterlachen. En waarvan ze ook vond dat maar niet te veel mensen dit moeten weten.
Welke stream zie je dat? Ik heb 1 en 3 open.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:27 schreef PoezeligDing het volgende:
En ze legt weer iets terug, die geblokte pyjamabroek.
kloptquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef community het volgende:
Die kaarten kon je toch via de website sturen?
Dat de 'fanmail' niet van fans afkomstig is, maar van 'achter'?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef Injetta het volgende:
He, jammer ik wilde wel weten waar Hakim en Aike het exact over hadden en waar zij zo om moest schaterlachen. En waarvan ze ook vond dat maar niet te veel mensen dit moeten weten.
Quatsch. Mensen hier hebben hun eigen kaarten herkend.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef Chanel5 het volgende:
Een grote mindfuck, allemaal dezelfde kaarten, zegt Hakim. Een ratje in het laboratorium zegt Aike.
Vind je het te ver gaan zegt Aik?
Kaarten zijn dus van het Hokje.
Maar hoe kunnen ze dat nu pas zien dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat iedereen dezelfde valentijnskaart gekregen heeft.
Ik zag het op 4.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Welke stream zie je dat? Ik heb 1 en 3 open.
Dat waren virtuele kaarten.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Quatsch. Mensen hier hebben hun eigen kaarten herkend.
We kennen Aike allemaal, als er iemand transparant is, dan is zij het.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef Injetta het volgende:
Want iemand kan niet naar alle 15 dezelfde kaart sturen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ok.quote:
Dan hoop ik niet dat dat eten voor de volgende gasten is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
Komen ze wel of komen ze niet?
15 Februari 2014 16:12
De keuken is er klaar voor, de boodschappen zijn besteld, Vanessa heeft er zin, maar ze moet nog even geduld hebben.
De eerste gasten voor haar restaurant hebben afgezegd. Even gloorde er nog hoop aan de horizon. Gelijk na de eerste afzegging kwam er een nieuwe reservering binnen, maar ook deze werd afgezegd.
Los van het feit dat dit zeer vervelend is voor Vanessa, is het voor de kas ook niet fijn. Het extra eten is besteld en dit kan niet meer teruggedraaid worden. Financiële man Hakim baalt ook als een stekker: “Voortaan moeten mensen eerst het geld over maken en dan pas wordt er besteld.”
De inwoners die op een extra feestelijk avondmaal gehoopt hadden komen bedrogen uit. Vanessa vriest het extra eten gewoon in.
Bron Utopia Nieuws
Mijn handschrift is Arial 11 en het jouwe?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef Janeriksen het volgende:
Inspector gadget in de weer. Heel leuk bedacht dat dezelfde kaart direct betekend dat het van achter zou komen, maar zo dom zijn ze daar toch ook niet. Als het doel is om kaarten te sturen waarvan het lijkt het van kijkers te komen gebruik je toch niet dezelfde kaarten? Want ik neem aan dat het handschrift wel anders zou zijn.
Bram weet niet wat 'ie mist.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok.
Billyboy weer over haar knappe kutje. Echt hè?
Zijn gewoon echte kaarten, gedrukt en bezorgd door postNLquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat waren virtuele kaarten.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok.
Billyboy weer over haar knappe kutje. Echt hè?
Wel een prachtige troll actiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat dat eten voor de volgende gasten is.
Aha! Er zitten hier dus mensen van achter!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou Aike doelde daar wel degelijk op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef Janeriksen het volgende:
Inspector gadget in de weer. Heel leuk bedacht dat dezelfde kaart direct betekend dat het van achter zou komen, maar zo dom zijn ze daar toch ook niet. Als het doel is om kaarten te sturen waarvan het lijkt het van kijkers te komen gebruik je toch niet dezelfde kaarten? Want ik neem aan dat het handschrift wel anders zou zijn.
klopt maar dat weten ze daar nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je een hallmark kaart krijgt van iemand en je ziet die kaart later in een rek in de winkel staan dan ga je toch ook niet roepen: "Wat een mindfuck zeg, ik wordt helemaal gek."quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat de 'fanmail' niet van fans afkomstig is, maar van 'achter'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |