Gemiddeld lig ik een kwart jaar in een hotel. Dat wordt betaalt en daarbij kom ik alleen om te slapen van tien tot zes ongeveer. Aangezien personeel lui is krijgt men geen ontbijt voor zeven uur en verwachten ze daar nu dus ook voor beloond te worden? Omg.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:27 schreef Zippow het volgende:
[..]
Nah als je bijna nooit voor je hotelkamer betaalt word je er ook niet armer op, wel? Dan maakt die 5 euro toch niet zo veel uit?
je hebt er met dit topic voor gezorgd dat ik zeker geen fooi meer geef aan kamermeisjes. Met je domme tokkiegebral.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:23 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig dat dat domme wijf terecht op staande voet ontslagen is toen het uitkwam. Rechtvaardigheid!![]()
Maar kun je ook enige nuttige inbreng doen verder? Of houd je het maar op mislukte sneren?
We kunnen niet allemaal goddelijk zijn.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Zippow het volgende:
[..]
Guilty as charged. Ik ben ook maar een mens he...
Groningen. We kunnen natuurlijk ook gewoon nu allemaal een slechte beoordeling geven op basis van kamermeisjes die lopen te kankeren over een te kort aan fooienquote:
Wauw, ja hier raak je mij en de gehele sector inderdaad mee.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
je hebt er met dit topic voor gezorgd dat ik zeker geen fooi meer geef aan kamermeisjes. Met je domme tokkiegebral.
Jij hebt in een 5* echt helemaal niks te zoeken. Niet eens in een friettent.
Bah.
Dat gaat over loon. Jij klaagt over fooien.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef Zippow het volgende:
[..]
Noh, over die ziekenverzorgers gesproken... Wil je die sociaal maatschappelijke beerput wel opentrekken? Want die lui verdienen serieus echt wat meer waardering/hoger salaris/minder werkdruk. Just saying.
kuch.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:28 schreef Piye het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal goddelijk zijn.
bijzondere advertentie ook onderaan je screendump.quote:
Tja, mag ik ook eens klagen? Het is de klaagbaak he.. Waarom vergeet iedereen datquote:Op zondag 16 februari 2014 18:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat gaat over loon. Jij klaagt over fooien.
ik slaap er geregeldquote:Op zondag 16 februari 2014 18:29 schreef Zippow het volgende:
[..]
Wauw, ja hier raak je mij en de gehele sector inderdaad mee.
Vooral niet te persoonlijk worden he...Vind je het jammer dat je zelf niet in een 5* hotel kan logeren?
Oh, ja je voelt je dus gewoon aangesproken. Zeg dat dan meteen man. Wie de schoen past trekt hem aan he?quote:
Jij vast wel.quote:
Jij ziet ook een lul bij 'afbeeldingen die ook de moeite waard zijn'?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:29 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
bijzondere advertentie ook onderaan je screendump.
lees jij eigenlijk wel wat er gezegd wordt door de overige deelnemers?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Zippow het volgende:
[..]
Oh, ja je voelt je dus gewoon aangesproken. Zeg dat dan meteen man. Wie de schoen past trekt hem aan he?
Ja ik zat net even te kijken en die zie ik ookquote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij vast wel.
[..]
Jij ziet ook een lul bij 'afbeeldingen die ook de moeite waard zijn'?
Ja klopt. Komt omdat we een verdieping hebben waar geen lift naar toe kan, voor de rest zijn we 5* waardig.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef Fogel het volgende:
Volgens booking.com is het hotel waar je in werkt 4*, niet 5* zoals je in de OP zegt.
Ja, ik vond zelf wel meevallen, maar het viel wel op.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Piye het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:32 schreef Piye het volgende:
Ja sporadisch. Als het me bevalt. Zoals jij ook lijkt te doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
lees jij eigenlijk wel wat er gezegd wordt door de overige deelnemers?
5* waardig, da's een nieuwe categoriequote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef Zippow het volgende:
[..]
Ja klopt. Komt omdat we een verdieping hebben waar geen lift naar toe kan, voor de rest zijn we 5* waardig.
Ik zou het niet weten, maar ik zag hem ook.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Piye het volgende:
Ligt niet aan mijn browsergeschiedenis dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |