Dat is toch juist aerodynamischer?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:25:25Als je gaat schaatsen met een lange blonde staart in je pak gepropt, ga je natuurlijk niet zeiken over drie duizendsten. reageer retweet
Om nog maar te zwijgen over verschil in baanlengte, waar een vrij grote speling in mag zitten volgens mij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/352(...)n-onbetrouwbaar.html
Als je in honderdsten meet wordt dit dan allebei dezelfde tijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1.45,009 en 1.45,010 is dan wel een verschil, terwijl het verschil dan kleiner is dan nu.
Over de plank misslaan gesproken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:sjoerdmossou twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:25:25Als je gaat schaatsen met een lange blonde staart in je pak gepropt, ga je natuurlijk niet zeiken over drie duizendsten. reageer retweet
Als zelfs iemand met een IQ van 92 dat weet....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Meest domme reactie ooit
Daar ga je juist harder door
Ja, maar Sjoerd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat is toch juist aerodynamischer?
Zonder die laatste binnenbocht tegen Davis, had Brodka niet eens op het podium gestaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:26 schreef roos85 het volgende:
Verschil eindigen binnen of buitenbocht?
10k komt nogquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
[..]
Waarom heeft die dan geen goud?
3 duizendsten of 13 duizendsten is toch een verschil.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Vandeweek vonden we het minder erg omdat we toen toch nog goud hadden... maar Smeekens en Verweij zullen zich gelijkwaardig kut voelen....
Ze rijden beide even ver hoor.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over verschil in baanlengte, waar een vrij grote speling in mag zitten volgens mij.
Klopt, was volgens mij 12 duizendsten, maar dat zou nog betrouwbaar kunnen zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3 duizendsten of 13 duizendsten is toch een verschil.
Smeekens was een halve ronde kampioen... althans zo werd het gebracht... dat was net een tandje kutter denk ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
3 duizendsten of 13 duizendsten is toch een verschil.
Ja dit, nu heeft hij compleet de ziekte in.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:29 schreef Derriedouche het volgende:
Snap Koens reactie volledig. Hopelijk beseft hij over een tijdje dat hij gewoon een geweldige race heeft neergezet (net als Brodka, tja eerlijk gewonnen).
Een 400 meter baan hoeft niet per se exact 400 meter te zijn, maar daar mag een speling van een procent of zo in zitten. Ik ben benieuwd hoe groot die speling voor binnen/buitenbaan mag zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze rijden beide even ver hoor.
Is ergens ook wel erg begrijpelijkquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dit, nu heeft hij compleet de ziekte in.
Bij Koen stond er ook 1 op het scorebord.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Smeekens was een halve ronde kampioen... althans zo werd het gebracht... dat was net een tandje kutter denk ik
Hopelijk houdt dat gezeur over het langebaanschaatsen dan op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:30 schreef -0- het volgende:
Overigens hadden we donderdag het eerste schaatsgoud uit China en vandaag het eerste uit Polen, wat nou geen internationale ontwikkeling.
De start wordt zo gepositioneerd dat ze allebei even ver rijden, mits ze beide de ideale baan schaatsen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een 400 meter baan hoeft niet per se exact 400 meter te zijn, maar daar mag een speling van een procent of zo in zitten. Ik ben benieuwd hoe groot die speling voor binnen/buitenbaan mag zijn.
Ik val daar niet zo op bij vrouwenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:30 schreef Fascination het volgende:
Wat een kaaklijn heeft Verweij ook, hè.
We moeten Uijtdehaage naar het buitenland sturen om hen te verzwakken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:30 schreef -0- het volgende:
Overigens hadden we donderdag het eerste schaatsgoud uit China en vandaag het eerste uit Polen, wat nou geen internationale ontwikkeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |