quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ongezien de tyfus voor de NOS!
Klopt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:10 schreef marcodej het volgende:
Nu was die lijn wel tof trouwens. Ik stond te springen op de bank.
Hier ook..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:10 schreef marcodej het volgende:
Mijn hele familie schoot de lucht inquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:10 schreef marcodej het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:10 schreef marcodej het volgende:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:10 schreef marcodej het volgende:
Dat was Sauerbreij in Vancouver toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:InfostradaNL twitterde op zaterdag 15-02-2014 om 16:08:35Koen Verweij pakt 62 jaar na de 1e van Kees Broekman de 100ste medaille voor Nederland op de Winterspelen: 95% waren schaatsmedailles. reageer retweet
Behalve de 500m, 1000m en 1500m en de 5000m ook niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef OProg het volgende:
Bijna alle afstanden kunnen winnen als land.
Dat was Wennemars. Hij had toch een iets grotere marge moeten inbouwen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef Paxcon het volgende:
Groothuis zou volgens Ritsma wel even 4, 5 of 6 worden
Dat was de 100e gouden overallquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was Sauerbreij in Vancouver toch?
Dat was de 100e gouden plak voor Nederlandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was voor de hele winter OS, dit alleen schaats OSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij hem had.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:10 schreef marcodej het volgende:
Dat, ik stond te gillenquote:
Ja, leek nét in zijn voordeel te zijn.quote:
Ik ook...zo hard dat ik meteen twee vogels in mijn nek had van schrikquote:
Dat wel. Duitse commentatoren waren ook enthousiast.quote:
Wie het schaatsten volgt kent Brodka.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef dieselnoi het volgende:
Volgens mij is die brodka dik aan de doping. Hij komt ineens uit het niets en wint een gouden medaille.
Tevens denk ik dat het ook doorgestoken kaart is om nederland te benadelen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef dieselnoi het volgende:
Volgens mij is die brodka dik aan de doping. Hij komt ineens uit het niets en wint een gouden medaille.
Ik ben ook #teamstreep.quote:
haha ja, schreeuwen naar de tv, slaan op de bank, alles.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:10 schreef marcodej het volgende:
Dit sowieso.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef dieselnoi het volgende:
Dat dus, gaat nergens over.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:13 schreef Aguero het volgende:
Door de binnenbocht hoorde hij het startschot al meer dan drieduizendenste later.
Ik ook.quote:
Blijft eeuwig zondequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:12 schreef Montov het volgende:
Wat een ontknoping. En Morrison derde. Had ik totaal niet verwacht.
Nederland kon nog wel een zilver gebruiken. Er komen nog 4 gouden medailles.
volgende grapje ook gelijk maar maken dan, is dat ook weer klaar: hij kan zichzelf niets Verweijtenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |