Was niet op afspraak volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer kunnen kaaskopers daar zomaar binnen komen wandelen? Of was dit op afspraak?
zal wel ander merk zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Ransjih het volgende:
geen pakje sigaretten voor andrea? staan er namen op of zo
Dan staat ze d'r eigen pakje toch af, zij heeft verkeerd besteld .quote:
Biomarkt begreep ik en ze wilde volgende keer ook weer komen ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze noemde haar 'de vrouw van de kruiden' , ze is er blijkbaar eerder geweest.
Oh jee. Dat word jank-momentje voor Dre. Wel goed getimed hé, ander is niet goed in beeld.quote:
Als de kas bijna leeg is wordt er een figurant ingehuurd om spontaan kaas te gaan kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer kunnen kaaskopers daar zomaar binnen komen wandelen? Of was dit op afspraak?
Ik ook. Snap niet dat dat mens er niet uitgeknikkerd wordt door de regie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
ah neee, hou op met me hoor, ik erger me kapot
De biomarkt dan waarschijnlijk. Nog vreemder om dan apart vanuit Veenendaal naar Laren te karren voor 2 kazen en een armbandje. Dat koop je dan toch gewoon weer op de volgende biomarkt?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vooral van die scharrelmensen zijn hartstikke krenterig, de èchte dan. Ik heb weleens op zo'n biomarkt gestaan bij iemand (gewoon om te kijken) en het is echt moeilijk om iets aan de man te brengen. Je schiet er eerder bij in dan dat je erop verdient.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
En iemand van straat geplukt om even ¤ 65,- naar binnen te wandelen.
Personeel genoeg achter... plusknakker is volgens mij ook van achter net als de postbodequote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Als de kas bijna leeg is wordt er een figurant ingehuurd om spontaan kaas te gaan kopen
Als je een lijntje met Huub of Jos hebt kan allesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
Ja.. dat wordt bij iedere Plusmarkt gedaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef GekkePoes het volgende:
Die 'john west', is mooi afgeplakt op die tonijn blikjes
Kan Paul i.i.g zijn strippenkaart kopenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Als de kas bijna leeg is wordt er een figurant ingehuurd om spontaan kaas te gaan kopen
Ik ken hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vooral van die scharrelmensen zijn hartstikke krenterig, de èchte dan. Ik heb weleens op zo'n biomarkt gestaan bij iemand (gewoon om te kijken) en het is echt moeilijk om iets aan de man te brengen. Je schiet er eerder bij in dan dat je erop verdient.
Zij heeft de wiet aan Billy overhandigd op de Biomarkt. Ze kwam nu sneaky nieuwe leveren.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dacht dat hier geen gekken woonde,helaas dus wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:02 schreef 5thencounter het volgende:
Veenendaal.. een godskolere eind weg voor twee kaasies en een armbandje...
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zij heeft de wiet aan Billy overhandigd op de Biomarkt. Ze kwam nu sneaky nieuwe leveren.
Nee dat zou niet meer lukken, dat gaat Paultje regelen vannachtquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zij heeft de wiet aan Billy overhandigd op de Biomarkt. Ze kwam nu sneaky nieuwe leveren.
van de hele maand, en nu opschrijven wat iedereen besteld heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom tig bonnetjes van de Plus?
Mss omdat ze 4 keer besteld heeft deze lichting in totaal?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanas heeft alle bonnen bewaardquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |