Heel toevallig.....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:56 schreef PoezeligDing het volgende:
¤65,- voor 2 kaasjes en wat kralen..
Ach dan is de vriezer ook weer gevuld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Urb het volgende:
Ah daar is de plus ookal met de peuken, drank en minder belangrijke zaken zoals eten.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
dat dus en de boodschappen, handig opgelost
Echt heh, ze hebben gewoon een sportschool leeggetrokken en daar op dat terrein gedumpt tegen betaling.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Tayu het volgende:
Geldprobleem is in een vloek en een zucht weer opgelost door de regie
Waar is Andrea??quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Hobby het volgende:
nou Paul de kluis staat open ! snel dan kun je hem peren !
haha geld voor het busje? Busje komt zo, busje komt zo...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Hobby het volgende:
nou Paul de kluis staat open ! snel dan kun je hem peren !
En iemand van straat geplukt om even ¤ 65,- naar binnen te wandelen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Echt heh, ze hebben gewoon een sportschool leeggetrokken en daar op dat terrein gedumpt tegen betaling.
Ik zou er 1 als verzamel object willen hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Toverheks het volgende:
Je bent toch stapel mesjogge als je een kaasje van 25 euro koopt, ga lekker naar de kaasboer op de markt
Vooral als je weet hoe het gemaakt is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Toverheks het volgende:
Je bent toch stapel mesjogge als je een kaasje van 25 euro koopt, ga lekker naar de kaasboer op de markt
En dan meteen maar 2... niet heel realistisch.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:58 schreef Toverheks het volgende:
rellenquote:
Ze hadden geen keus. Hakim was boos. Mooi trouwens, dat je de kas zo beheert dat je afhankelijk bent van een paart tientjes van een klant, en dan die klant schofferen als die afzegt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:57 schreef Tayu het volgende:
Geldprobleem is in een vloek en een zucht weer opgelost door de regie
Ze noemde haar 'de vrouw van de kruiden' , ze is er blijkbaar eerder geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Tayu het volgende:
[..]
En iemand van straat geplukt om even ¤ 65,- naar binnen te wandelen.
ah neee, hou op met me hoor, ik erger me kapotquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef misssnapshot het volgende:
Ik zie Andrea weer kleding verstoppen..
Was niet op afspraak volgens mijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer kunnen kaaskopers daar zomaar binnen komen wandelen? Of was dit op afspraak?
zal wel ander merk zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:59 schreef Ransjih het volgende:
geen pakje sigaretten voor andrea? staan er namen op of zo
Dan staat ze d'r eigen pakje toch af, zij heeft verkeerd besteld .quote:
Biomarkt begreep ik en ze wilde volgende keer ook weer komen ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze noemde haar 'de vrouw van de kruiden' , ze is er blijkbaar eerder geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |