Interessant verhaal. Hou me op de hoogte. Op Libelle.nl bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:39 schreef Aggie46 het volgende:
Ik en afhankelijk?Doos?Sjee, zit je ook IN Utopia?Heb mijn hele leven gewerkt en ben van niemand afhankelijk, never nooit geweest.
Weer iemand die half nederland doorgecrost is voor een kaasjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze heeft geld in haar handen. Jammer
Ik moest lachen..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Interessant verhaal. Hou me op de hoogte. Op Libelle.nl bijvoorbeeld.
Dan kan je beter komen eten,ben je langer daar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer iemand die half nederland doorgecrost is voor een kaasje
Ze wilde komen proeven, nou dat word em niet ze zijn nog nie klaar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Kaasje moet nog wel effe ligge wist U dat?
Nee
Ik laat er eentje opsturenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer iemand die half nederland doorgecrost is voor een kaasje
vraag of ze hem pletten dan kan hij door de brievenbus met een paar postzegelsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik laat er eentje opsturenis onder de 1.5 kilo dus bezorgen is goedkoper dan half Nederland door rijden
De kaas heeft meer karakter dan die hele Lot.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef Urb het volgende:
Lot is ineens kaas-deskundige.
Langer laten liggen geeft meer karakter aan de kaas.
Ze wilde toch niet melken? Daar hoorde volgens haar ook de kaas bij en de melkkoeler schoonmaken, dus mag ze ook geen kaasje verkopen vind ikquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef Urb het volgende:
Lot is ineens kaas-deskundige.
Langer laten liggen geeft meer karakter aan de kaas.
En dan filmpje opnemen hoe je hem thuis door de plee spoeltquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik laat er eentje opsturenis onder de 1.5 kilo dus bezorgen is goedkoper dan half Nederland door rijden
Hebben ze weer cash voor de peuken..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Met 2 kazen verdienen ze meer dan 1 eter.
En ze hoeven er niets voor te doen zelf.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Met 2 kazen verdienen ze meer dan 1 eter.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan filmpje opnemen hoe je hem thuis door de plee spoelt
En doe er ook nog maar een hartje bijquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Welja, nog een paar armbanden..
Maar het is dan ook wel ekte Utopia-kaas he!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
En ze hoeven er niets voor te doen zelf.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef notturna het volgende:
[..]
De kaas heeft meer karakter dan die hele Lot.
Die denkt dat als er twee praten daar de camera op is gericht, maarze weet niet van de 360 cam denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Toverheks het volgende:
andrea staat achter weer te passen heel schitig hahaa
Ja, als we er toch zijn..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
En doe er ook nog maar een hartje bij
Hup daar gaat de winst van de kazen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Toverheks het volgende:
andrea staat achter weer te passen heel schitig hahaa
Goede inkomst voor peuken en drankquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Parlay het volgende:
Zijn nog best veel mensen voor die bootcamp.
Is leuk voor de jongens en dat mensen zoiets gaan doen is nog te begrijpen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef Parlay het volgende:
Zijn nog best veel mensen voor die bootcamp.
zag je haar staan passen whaaaaaaaaa dat koppiequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die denkt dat als er twee praten daar de camera op is gericht, maarze weet niet van de 360 cam denk ik.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef notturna het volgende:
[..]
De kaas heeft meer karakter dan die hele Lot.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Goede inkomst voor peuken en drank
dat dus en de boodschappen, handig opgelostquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:53 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hebben ze weer cash voor de peuken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |