Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Don en Ad denken
Rijden ze al met die oude pakken dan? Merk je (nog) niks van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef -0- het volgende:
Amerikanen moesten het echt van het pak hebben hoor.
Ik las gisteren een opvallende uitspraak van de coach, die zei dat ze hetzelfde hadden voorbereid als in 2006 en dat het toen wel goed ging, dus dat het wel vreemd was. Ik denk dat je dan ergens toch een slag hebt laten liggen, de rest van de teams lijkt me wel doorontwikkeld te hebben namelijk.
Nee Groothuis, maar we halen vandaag geen medaille op deze afstand.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is - vooraf - de grootste kanshebber op goud voor de Nederlanders? Verweij?
Verpesten het ook altijd voor de rest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOX is een joden bolwerk dat moge duidelijk zijn.
Waarom moet er dan nu weer gedweild worden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef JohnDDD het volgende:
sorry hoor maar geen wonder dat we 1 en 2 staan voor de dweil als die andere lui allemaal als een natte dweil rijden...
Verweij is de grootste kanshebber.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee Groothuis, maar we halen vandaag geen medaille op deze afstand.
Door jouw opmerking snap ik die grap van Mexicano pasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groothuis is dan niet meer in control?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Door jouw opmerking snap ik die grap van Mexicano pas
Yep ze rijden in de ppakken waar ze eerder in het seizoen mee gereden hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rijden ze al met die oude pakken dan? Merk je (nog) niks van.
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Don en Ad denken
Valt dat trouwens niet onder competitievervalsing? Materiaal wisselen tijdens een toernooi?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef -0- het volgende:
[..]
Yep ze rijden in de ppakken waar ze eerder in het seizoen mee gereden hebben.
[..]
ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee Groothuis, maar we halen vandaag geen medaille op deze afstand.
Sjinkie kan dan wel weer gebarentaal...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stefan kan hele zinnen zeggen.
Sjinkie niet.
De organisatie heft het zelf toegestaan dus jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Valt dat trouwens niet onder competitievervalsing? Materiaal wisselen tijdens een toernooi?
Waarom datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Valt dat trouwens niet onder competitievervalsing? Materiaal wisselen tijdens een toernooi?
Daarom hebben ze eerst toestemming gevraagd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik wou een IQ-grap maken, doe je het zelfquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De grappen van Mexicano hebben altijd een diepere laag.Mensen met een laag iq snappen zijn grappen nooit.Ik ook niet dus
Wel onder auto's liggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stefan kan hele zinnen zeggen.
Sjinkie niet.
Blijkbaar hebben ze toestemming van het IOC/ISU, hoe het precies zit weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |