Verweij is de grootste kanshebber.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee Groothuis, maar we halen vandaag geen medaille op deze afstand.
Door jouw opmerking snap ik die grap van Mexicano pasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Groothuis is dan niet meer in control?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Door jouw opmerking snap ik die grap van Mexicano pas
Yep ze rijden in de ppakken waar ze eerder in het seizoen mee gereden hebben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Rijden ze al met die oude pakken dan? Merk je (nog) niks van.
[..]
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Don en Ad denken
Valt dat trouwens niet onder competitievervalsing? Materiaal wisselen tijdens een toernooi?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef -0- het volgende:
[..]
Yep ze rijden in de ppakken waar ze eerder in het seizoen mee gereden hebben.
[..]
ik denk het ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee Groothuis, maar we halen vandaag geen medaille op deze afstand.
Sjinkie kan dan wel weer gebarentaal...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stefan kan hele zinnen zeggen.
Sjinkie niet.
De organisatie heft het zelf toegestaan dus jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Valt dat trouwens niet onder competitievervalsing? Materiaal wisselen tijdens een toernooi?
Waarom datquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Valt dat trouwens niet onder competitievervalsing? Materiaal wisselen tijdens een toernooi?
Daarom hebben ze eerst toestemming gevraagd.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik wou een IQ-grap maken, doe je het zelfquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De grappen van Mexicano hebben altijd een diepere laag.Mensen met een laag iq snappen zijn grappen nooit.Ik ook niet dus
Wel onder auto's liggen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Stefan kan hele zinnen zeggen.
Sjinkie niet.
Blijkbaar hebben ze toestemming van het IOC/ISU, hoe het precies zit weet ik niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Bert bepaalt eventjes dat dit zijn laatste Olympische race is?
Vraag dat eens aan Rintje, dan krijg je nog een klap voor je smoel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Bert bepaalt eventjes dat dit zijn laatste Olympische race is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |