Ik moet altijd aan Don en Ad denkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Cor en Don regelen dat xd
Ninja editquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef Nober het volgende:
Heb gewoon 8 ritten gemist omdat ik dacht dat het om 15 uur begon.
Maar Groothuis is 0.23 langzamer dan het baanrecord en ik vermoed dat ze onder de 1:45 gaan eindigen.
Ik ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Don en Ad denken
Die commentator zat een paar dagen geleden toch nog bij Studio Sportwinter?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:11 schreef essnhills het volgende:
Ze spreken zijn naam nog netjse uit zeg
Groothuis is dan niet meer in control?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Tuitert het straks beslist.
Snappen jullie hem? xd
FOX is een joden bolwerk dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zitten de gebroeders van de Kerkhof niet in die Fox reclame?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat die, geloof het of geloof het niet, nog minder serieus worden genomen dan FOX.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zitten de gebroeders van de Kerkhof niet in die Fox reclame?
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Rijden ze al met die oude pakken dan? Merk je (nog) niks van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef -0- het volgende:
Amerikanen moesten het echt van het pak hebben hoor.
Ik las gisteren een opvallende uitspraak van de coach, die zei dat ze hetzelfde hadden voorbereid als in 2006 en dat het toen wel goed ging, dus dat het wel vreemd was. Ik denk dat je dan ergens toch een slag hebt laten liggen, de rest van de teams lijkt me wel doorontwikkeld te hebben namelijk.
Nee Groothuis, maar we halen vandaag geen medaille op deze afstand.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie is - vooraf - de grootste kanshebber op goud voor de Nederlanders? Verweij?
Verpesten het ook altijd voor de rest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FOX is een joden bolwerk dat moge duidelijk zijn.
Waarom moet er dan nu weer gedweild worden?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef JohnDDD het volgende:
sorry hoor maar geen wonder dat we 1 en 2 staan voor de dweil als die andere lui allemaal als een natte dweil rijden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |