Ja dat snapte ik ook nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Bert bepaalt eventjes dat dit zijn laatste Olympische race is?
Vraag dat eens aan Rintje, dan krijg je nog een klap voor je smoel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Deze OS.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
HIj wordt in het slechtste geval 20equote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Een mooie 4de, 5de of 6de plek.
Kansenspreiding als analist. Altijd verstandig.
Hij moet z'n pH waarde op peil houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Ik luister wel naar de Belg gewoonquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef bigE het volgende:
hahaha, iedereen wordt een beetje Erben-moe. Ik hoor liever Ritsma ...
Erben moet weer huilen als die niet meer mag komen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:18 schreef bigE het volgende:
hahaha, iedereen wordt een beetje Erben-moe. Ik hoor liever Ritsma ...
Ik maak ze maar zelf, omdat iemand anders het dan toch wel doetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik wou een IQ-grap maken, doe je het zelf
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Zowel Ritsma als Wennemars hebben nooit goud gewonnen op een OS. Ik kan dit commentaar niet serieus nemen.
Slim.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik maak ze maar zelf, omdat iemand anders het dan toch wel doet
Heb jij een Fok!-award gewonnen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Zowel Ritsma als Wennemars hebben nooit goud gewonnen op een OS. Ik kan dit commentaar niet serieus nemen.
Nee, dat heb ik ook altijd als Marc van Hintum begint over de back van Barcelona.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook altijd als Marc van Hintum begint over de back van Barcelona.
Ze worden groots aangekondigd.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik ook altijd als Marc van Hintum begint over de back van Barcelona.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |