Nou sommigen hadden hem gelyncht als ze hem hadden gezien, dat weet ik zeker. Er is veel woede. Ik was er zelf om een foto te maken.quote:
Je hebt gelijk. Met al die kut D66-rechters kun je als bezorgde Nederlander beter het heft in eigen hand nemen. Voor je het weet is jouw kind het komende slachtoffer van Benno.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:52 schreef Xa1pt het volgende:
Hoho, allemaal mensen die zich bekommeren om het welzijn van 'de kinderen'.
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.quote:
...dus?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:16 schreef Hitori het volgende:
Als hij in de flat woont die ik vermoed dat het is, is dat direct naast een middelbare school en met zowel een basisschool, een opvang voor (verstandelijk) gehandicapte minderjarigen, èn een zwembad binnen een straal van 200 meter.
Wat een misselijke opmerking zeg... Mensen geen stemrecht gunnen omdat zij gebruik maken van hun recht op protest. Wordt steeds gekker hier.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef justanick het volgende:
[..]
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.
Een vuist in de lucht en in de ander een shaggie.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:11 schreef justanick het volgende:
Ik mag voor de samenleving hopen dat deze verzameling tokkies met het IQ van een stijkijzer geen stemrecht meer hebben.
Altijd dezelfde types die bij dat soort gelegenheden komen opdagen.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vuist in de lucht en in de ander een shaggie.
De ironie der inteelthoofden.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:23 schreef Tem het volgende:
Altijd dezelfde types die bij dat soort gegelegenheden komen opdagen.
Dat-ie snel in een hutje op de hei gaat zitten!!! Of alsnog op de brandstapel ermee!quote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef Flounder het volgende:
Hij woont in een seniorenflat aan de Apollolaan, Vlakbij 2 zwembaden en een kinder- en schoolrijke buurt.
Ik verwacht ieder moment.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:24 schreef Flounder het volgende:
Hij woont in een seniorenflat aan de Apollolaan, Vlakbij 2 zwembaden en een kinder- en schoolrijke buurt.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een seniorenflat toegewezen gekregen, niet vanwege pedofilie, maar wel vanwege de vele pesterijen en bedreigingen van buurtbewoners en jongeren van mijn oude woning. De reden was dat ik kinderen had weggestuurd en vermanend had toegesproken omdat ze tegen de garagedeuren een het voetballen waren dat ik mensen erop aansprak dat ze hun hond llieten schijten op de groenstrook achterom mijn woning.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een seniorenflat lijkt me nog een van de minder slechte oplossingen.
Ja, jij bent ook echt te vergelijken met een veroordeelde pedofiel.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een seniorenflat toegewezen gekregen, niet vanwege pedofilie, maar wel vanwege de vele pesterijen en bedreigingen van buurtbewoners en jongeren van mijn oude woning. De reden was dat ik kinderen had weggestuurd en vermanend had toegesproken omdat ze tegen de garagedeuren een het voetballen waren dat ik mensen erop aansprak dat ze hun hond llieten schijten op de groenstrook achterom mijn woning.
Zo woonde ik, met vrijwel de hele dag de rolluiken dicht. Nu heb ik in mijn huidige woning de meegenomen rolluiken alleen nodig als zonwering. Privacy heb ik hier opd ehoek hoog zittend genoeg.
Is dit dan normaal om zo te moeten wonen vanwege steentjes, sneeuwballen en laserpennen naar mijn ramen toe?? Ik vind van niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vraag het ze: http://over.nos.nl/contact/quote:Op zondag 16 februari 2014 17:35 schreef arjan1112 het volgende:
Waarom zet de nos eigenlijk een linkje naar die facebook pagina op hun site ? Zelfs de telegraaf doet dit niet.
quote:'Draag Benno L. alsjeblieft over aan Duitsland. Nederlanders zijn zo'n intolerant volk. Wat mijn cliënt nu meemaakt, is mensonwaardig.' Dat zei de advocaat van de veroordeelde pedoseksueel Benno L., Pieter van der Kruijs, tegen het ANP. .
Gisteren werd bekend dat de voormalige zwemleraar, die zijn straf heeft uitgezeten, onderdak heeft gekregen in een flat in Leiden. Daar hebben zich vandaag honderden mensen verzameld die tegen zijn komst protesteren.
'Hij is een angstige man op dit moment. Hij kan nog geen snee brood gaan kopen', aldus Van der Kruijs. Benno L. wil op termijn naar familie in Duitsland, maar is onder voorwaarden vrij. Daardoor kan hij pas op zijn vroegst volgend jaar zomer verhuizen. Van der Kruijs zou graag zien dat die termijn wordt vervroegd en dat L. snel naar Duitsland kan. De Duitse autoriteiten zouden L. dan in het oog houden en rapporteren aan de Nederlandse reclassering. 'Dat zou de meest praktische oplossing zijn. Ook al omdat het recidiverisico van mijn cliënt praktisch nul is.'
Van der Kruijs pleit verder voor het instellen van een 'aanwijscommissie', die gemeenten kan verplichten huisvesting te bieden aan ex-zedendelinquenten. 'Burgemeester Lenferink van Leiden heeft zijn nek uitgestoken voor Benno L. en hij wordt nu tot de grond toe afgebrand. Met een aanwijscommissie voorkom je dat in de toekomst.' .
Waarom hebben ze dan een hekel aan jou ?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:29 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb om ongeveer dezelfde reden een seniorenflat toegewezen gekregen, niet vanwege pedofilie, maar wel vanwege de vele pesterijen en bedreigingen van buurtbewoners en jongeren van mijn oude woning. De reden was dat ik kinderen had weggestuurd en vermanend had toegesproken omdat ze tegen de garagedeuren een het voetballen waren dat ik mensen erop aansprak dat ze hun hond llieten schijten op de groenstrook achterom mijn woning.
Zo woonde ik, met vrijwel de hele dag de rolluiken dicht. Nu heb ik in mijn huidige woning de meegenomen rolluiken alleen nodig als zonwering. Privacy heb ik hier op de hoek hoog zittend genoeg.
Is dit dan normaal om zo te moeten wonen vanwege steentjes, sneeuwballen en laserpennen naar mijn ramen toe?? Ik vind van niet!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee, frans, en jij?quote:Op zondag 16 februari 2014 02:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets relevants toe te voegen of ben je gewoon van huis uit een mongool?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |