Zou hij het wel geweten hebben? Ik kan me voorstellen dat hij er niet specifiek naar gaat vragen en als het enkel één van de vele mogelijke klussen is dan zal het mogelijk ook niet in de vacature hebben gestaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:30 schreef Re het volgende:
een seniorenflat lijkt me idd wel een geschikte plek als hij toch ergens moet wonen, wat me meer stoort is dat hij blijkbaar gewoon gesolliciteerd heeft om gehandicapte kinderen te vervoeren… dat lijkt me wel een voorbode
Dat risico is in een seniorenflat te verwaarlozen. Het belangrijkste is denk ik dat je pedo's niet wéér in een kinderdagverblijf of iets laat werken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:52 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Het risico is er nou eenmaal..
Als zo'n man wederom de fout in gaat en er komt naar buiten dat de gemeente wist van zijn verleden lijken mij de gevolgen veel ernstiger.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Precies. Daarom is het ook waanzin dat gemeenten open kaart moeten spelen naar inwoners hierover.
Straks gaat hij stiekem foto's nemen van die kleinkinderen en hebben we het seniorenflatmonster.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat risico is in een seniorenflat te verwaarlozen. Het belangrijkste is denk ik dat je pedo's niet wéér in een kinderdagverblijf of iets laat werken.
Wat dat betreft is het hysterische gedoe rondom pedo's nog wel het grootste probleem.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:08 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Als zo'n man wederom de fout in gaat en er komt naar buiten dat de gemeente wist van zijn verleden lijken mij de gevolgen veel ernstiger.
Dit dus.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom is dit nieuws?
Laat die man, hij heeft z'n staf uitgezeten en start dus weer met een schone lei. Al moet hij natuurlijk wel door de juiste instanties in de gaten worden gehouden om recidive te voorkomen. Maar zoals ik lees gebeurd dat dus al.
Dergelijke artikelen zijn alleen maar koren op de molen voor de zelfbenoemde "pedojagers" die menen het recht te hebben om voor eigen rechter te spelen
Oh ja?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:35 schreef Hathor het volgende:
[..]
Precies, hij geeft daarmee min of meer aan op dezelfde voet door te willen gaan. Eens een roofdier, altijd een roofdier.
De oude huisraad was niet in opslag?quote:De gemeente gaf hem ook huisraad en geeft hem een uitkering.?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:45 schreef TitusPullo het volgende:
Ik vroeg me af hoe lang de Leidse tokkies erover zullen doen om hem te vinden.
En als hij vanaf de galerij naar de kinderen zit te kijken leunt hij net iets te ver over de balustrade.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:50 schreef Mord_Sith het volgende:
Het is een seniorenflat, dus galerijen en dergelijke. En ze zullen vaak zat in de trapportalen spelen, voor de flat, etc.
Ja, dat kijken snap ik ook niet hoor.. Bij iemand met zulke gevoelens zouden ze toch ook de ogen operatief moeten verwijderen.. Stel je voor dat hij ooit nog een kind zietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
[..]
En als hij vanaf de galerij naar de kinderen zit te kijken leunt hij net iets te ver over de balustrade.
Tokkie: "Ja agent, ik zag Benno daar over de leuning hangen en ik was er net op tijd bij."
Agent: "U bedoelt zeker te laat?"
Tokkie: "Eh ja, te laat ja. Dat bedoelde ik."
Risico's heb je altijd en overal. Ook zonder Benno's. En beren op de weg ook. Als je zo schrikachtig denkt, kun je beter alvast in je graf gaan liggen.quote:
En de necrofielen dan?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Risico's heb je altijd en overal. Ook zonder Benno's. En beren op de weg ook. Als je zo schrikachtig denkt, kun je beter alvast in je graf gaan liggen.
In je kist zo de oven in.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
[..]
En als hij vanaf de galerij naar de kinderen zit te kijken leunt hij net iets te ver over de balustrade.
Tokkie: "Ja agent, ik zag Benno daar over de leuning hangen en ik was er net op tijd bij."
Agent: "U bedoelt zeker te laat?"
Tokkie: "Eh ja, te laat ja. Dat bedoelde ik."
Lekkere instelling.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
L. wilde zelf naar Duitsland maar justitie weigert kennelijk. Waarom in vredesnaam? We hadden al van hem af kunnen zijn.
Ben je nou jezelf aan het quoten?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je je afval in de tuin van de buren dumpt maak je daar ook niet heel veel vrienden mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |