Hoi GGMM. Mijn nieuwe jas zit ietwat strak terwijl het een XL is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:31 schreef GGMM het volgende:
Nee grapjeIk vind jullie beide kapsels erg sexy, ik ben gewoon jaloers.
Ja.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi GGMM. Mijn nieuwe jas zit ietwat strak terwijl het een XL is.
Zal ik dik worden?
Godverdomme, heb ik weer.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Godverdomme, heb ik weer.
Wtf. Ik ga door mijn puush account en kennelijk heb ik dit ooit gescreenshot
Oké....
[ afbeelding ]
wtf is dit?!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké....
[ afbeelding ]
Dusssquote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké....
[ afbeelding ]
waar zo'n baby zin in heeft hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké....
[ afbeelding ]
Hoeveel weeg je?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi GGMM. Mijn nieuwe jas zit ietwat strak terwijl het een XL is.
Word ik dik?
Dikzak.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van mijn jas![]()
Maar 78 kilo.
Tsja, had je maar moeten trouwen. Regels zijn regel.squote:Op zaterdag 15 februari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké....
[ afbeelding ]
Tering, zo dik.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van mijn jas![]()
Maar 78 kilo.
Kadaffiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:45 schreef badschaap het volgende:
beter breekt cardiff terug, anders ben ik 51 euro kwijt
Nu wil ik pics.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ze weegt niet op tegen het Holy Soda meisje van de afgelopen zomer. Die was echt ordinair heet.
Ik ookquote:
Van beide niet?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook
Ik weet niet eens hoe ze heet
Ik zie hetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:25 schreef Etsu het volgende:
Gaat zo'n dombo een topic openen in WGR onder kloon, reageert die later met zn echte account op de vragen...![]()
![]()
helaas, beiden zullen mythes wordenquote:
Oh god whyquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
helaas, beiden zullen mythes worden
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hallo
Wat is het soms jammer dat je maar een vriendin kan hebbe.
Aldus wie?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hallo
Wat is het soms jammer dat je maar een vriendin kan hebben.
De algemene voorkeur aan monogamiequote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hallo
Wat is het soms jammer dat je maar een vriendin kan hebben.
fokits quote is weggeeditquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wou eigenlijk fok-it quoten bij gk, maar dan heb ik ook een ban
Ik weet wat er stond, dan zet ik er dat weer neerquote:
"opge[ziekte]d"quote:
Met aids spotten is wel banwaardig jaquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
"opge[ziekte]d"
Oh god dit ziet er sneu uit
doe je zelfquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
bleh 51 euro naar de galemiezen omdat cardif weer niet wou winnen
Haha jij hebt er gewoon geen verstand vanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
dom van jequote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wiganquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha jij hebt er gewoon geen verstand van
Maar nu niet, kut voor je.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wigan
Risicowedstrijd, dom.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
Cardiff, dat onderaan staat in de PL.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
normaal zou cardif gewoon moeten winnen van wigan
Ik volg de premier league helemaal niet, maar ik zou bij go ahead eagles tegen feyenoord ook niet geld op GAE zettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Cardiff, dat onderaan staat in de PL.
Inzetten op bekertoernooien in Engeland/Duitslandquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:57 schreef badschaap het volgende:
Je kan het beter vergelijken met GAE tegen Sparta.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik volg de premier league helemaal niet, maar ik zou bij go ahead eagles tegen feyenoord ook niet geld op GAE zetten
Hoi, de Muut.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:08 schreef Muto het volgende:
Ik mis mijn twee gebannen lieverds.
Gelukkig is JC er.
Hoi man. Alles goed?quote:
Prima, met jou?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoi man. Alles goed?
Ik heb Humberto gisteren gemist, maar ik hoorde dat hij weer top was?
Wat zijn jouw vermoedens, LR?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg sinds kort Gesponsorde berichten op mijn Facebook![]()
Of waren deze er altijd al maar zie ik deze nu pas doordat ik geen addblocker meer heb dankzij FOK!?
Dit soort slinkse acties kunnen enkel worden uitgevoerd door een groter complot. Gezien het winstoogmerk erachter verdenk ik persoonlijk de jodenquote:
Ik ben een jood...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort slinkse acties kunnen enkel worden uitgevoerd door een groter complot. Gezien het winstoogmerk erachter verdenk ik persoonlijk de joden
Ik ben besneden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kun jij bij deze mijn stelling dan wel bevestigen dan wel weerleggen.
Nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |