SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik de TT al helemaal aangepast naar "Down Under pakt uit!"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:16 schreef Mangostine het volgende:
Die TT had wel aangepast mogen worden hoor.![]()
Gulara je hebt gewoon al uitgepakt!Beschrijf!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik de TT al helemaal aangepast naar "Down Under pakt uit!"![]()
Opengescheurde dozenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb ook uitgepaktFoto's volgen morgen
Maar leuk en tof en lief en handig en en en....
Ik lig nu in bed tussen spulletjes en papier fruitella te snoepen![]()
![]()
Dankjewel lieve Tally!!![]()
Jaaaa!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:42 schreef Hilzillah het volgende:
Het is SUIKER!!! De poezels en de Vosjes 'gave it away'. Het is allemaal zo ontzettend ontzettend ontzettend COOOOOOOOOOL!! Zo foto's uploaden![]()
![]()
F's naam stond met een V letterlijk op de envelop, ik was bang dat je het dan al meteen zou weten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
Poezen stickers, ik zag cadeautje 10 (vos vingerpopje) die kwam als eerste uit de doos en toen ik gedicht 1 zag én alle losse gedichtjes op de pakjesHet is veeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!
Wauw wat een leuk pakket met die garens enzo!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:13 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ben ik in de war want door de hint op het eerste kaartje zei manlief direct iemand met een tweeling.
maar nu door het cadeau moet het toch wel Gulara zijn?
Maar echt heel gaaf!!! Leuke patronen en de oudste herkende de vlag.
Dankje wel!!!!
dat vind ik dus ook. Maar ik zie sowieso leuke pakketjes voorbij komenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wauw wat een leuk pakket met die garens enzo!Echt iets voor jou
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:54 schreef Piekie81 het volgende:
Ik heb ook uitgepakt!
Enneh, komt het bij jou vandaan, XM?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Opengescheurde dozen
Speaking of which, lieve MangoTango ik ben zo vrijpostig geweest om mijn cadeautjes open te maken![]()
Echt heel tof jongens!
Een doos Merci!![]()
Twee prachtige notitie- en/of dag-/ plak-/ schetsboeken
Een geniale tas
Een zaadjeskaart met hints en een prachtig gedicht![]()
![]()
Foto's volgen morgen, als the offspring zijn cadeautje ook heeft uitgepakt!
Ik denk dat ik weet wie mijn SV was, zal ik het zeggen?![]()
![]()
Dankjewel lieve belle![]()
![]()
![]()
Echt met zorg uitgekozen toffe cadeaus, mooi verpakt en heel gaaf eigen tekst- en hintwerk! Ik wil heel graag verkering met je![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdacht Mineola, na de hints in het pakket doe ik dat nog steeds. Maar eigenlijk zou het ook nog iemand anders kunnen zijn, IKWEETHETNIEEET!
Vind je het leuk?? Ik was bang dat ik misschien iets te veel doorgeslagen was met snoepjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:35 schreef Kyara het volgende:
Sorry, duurde even ivm 2 hongerige baby's dreumesjes.
Wat een leuk pakket! Dank je wel Hilzillah!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even foto's uploaden.....
YAY!! Dat was stiekem ook de bedoelingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:42 schreef Kyara het volgende:
Nee joh, lekker toch! de chocoladehartjes zijn al bijna op
Ik dacht alleen dat ik voorzichtig moest zijn met de envelop met mijn schaar..... dus daar ging het alfabet over de vloer
Kan m zo voor je halen als je hem ook zou willenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat boek 'leuke verjaardagsideeën voor jongens'![]()
![]()
!!
Door de hints dacht ik aan jou, maar dat kon niet want jij had Coco. Maar ja, toen kwam Senn uit de puzzel en toen was ik confused....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:46 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
YAY!! Dat was stiekem ook de bedoeling
Had je door de hints geraden dat ik het was of was het de puzzel
It waz mieeee!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Door de hints dacht ik aan jou, maar dat kon niet want jij had Coco. Maar ja, toen kwam Senn uit de puzzel en toen was ik confused....
Ik had jou en Cwen sowieso in gedachten want mini die niet meer zo mini is....
Nope - maar ik vind het wel een superleuk cadeauquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook uitgepakt!
Het pakje! De flop was gewoon wit, dus die heb ik achterwege gelaten
[ afbeelding ]
En de inhoud!
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve SV!
Geen hints in de kaart.... Ik weet alleen dat m'n SV een dochter heeft net als ik.
Ik doe een wilde gok: Cwen!
Hahaha, waarom een tweeling?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:13 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ben ik in de war want door de hint op het eerste kaartje zei manlief direct iemand met een tweeling.
maar nu door het cadeau moet het toch wel Gulara zijn?
Maar echt heel gaaf!!! Leuke patronen en de oudste herkende de vlag.
Dankje wel!!!!
Jaaaa!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:52 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb uitgepakt![]()
Coco wat heb je er een mooi pakket van gemaakt!ongelooflijk ook dat dit in de brievenbus paste
Allereerst zaten er hele mooie kaarten in, helemaal volbeschreven en met fotootjes erin geplakt. Zelfs een afgeplakt stukje met haar ware identiteit. Je hebt me nog even om de tuin geleidIk zag Spees er echt voor aan dit soort toeren uit te halen
Maar er waren toch wat dingen, zoals je schrijfstijl, en ik zag gister bij het uitpakken de vorm van de lippenbalsem al
(Coco had mij zogenaamd nonchalant laten zien dat ze die voor haar lootje gekocht had
)
[ afbeelding ]
En toen ging ik uitpakken, wat een superleuke cadeautjes! Die stickersDie Froy & Dind schriftjes!!
BALPENNEN (er zouden er inmiddels 2395023 in huis moeten zijn, WAAR zijn ze!?
), aardbeien, een familypicture
beautymutsigheid
Ik ben heel blij met alles!
[ afbeelding ]
En een cadeautje voor F, hij snapt het concept "vingerpopje" nog niet helemaalmaar hij vindt 'm wel tof!
[ afbeelding ]
Met je geschreven Fok! tags in je kaart, jij nerd![]()
Heeeeeel erg bedankt!
Volgens mij moet je mijn SV heeeeeel lief aankijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:41 schreef Suikertante het volgende:
En de santa van Wizzy moet mij even wat winkeltips geven
hij las al het goede komt in tweeën dus hij zei die heeft een tweeling. En dan is het een beetje zoals bij wie is de mol, tunnelvisie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:12 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hahaha, waarom een tweeling?
Leuk dat je er blij mee bent. Ik vond dat in een valentijnspakketje veel liefde moest zitten, dus het is homemade, behalve de borduurgaren uiteraard.
sorry voor de troepquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef Cwen het volgende:
Hier ook uitgepakt en ik wist het!! As, hartstikke bedankt, het is super! Ik heb al vaker zitten bedenken of ik je zou vragen zo'n mooi borduurwerkje te maken en nu heeft Ellie er gewoon één.
Het pakket! Zonder zegel, dus in de bus gedaan... Sneaky!
[ afbeelding ]
Gelukkig keerde ik de enveloppe niet meteen om:
[ afbeelding ]
De poezen, daarentegen, kenden niet zo'n voorzichtigheid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar al snel had ik de cadeautjes gered! Het gedicht was hartstikke lief, dank je wel!
[ afbeelding ]
Toen kon het uitpakken beginnen! Gelukkig had ik weer hulp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De liefde was trouwens plots in huis met dit pakket! Normaliter ontwijken de katten Ellie nog een beetje.
[ afbeelding ]
Net haar mama: chocolaatjes!
[ afbeelding ]
En de totale buit. Heerlijke chocolaatjes, een fraaie pen en het supertoffe borduurwerkje:
[ afbeelding ]
Dank je wel, As!!
Ik ging dus net schrijven dat ik idd een beetje een blinde vink ben - mijn man zag natuurlijk wel meteen da hij gegraveerd was!! Is echt zo leuk, dit zijn heel fijne pennen (ik heb een tijdje in een kantoorboekhandel gewerkt en vond dit altijd hele fijne)! Dank je welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:27 schreef As1981 het volgende:
[..]
sorry voor de troepheb me rot geponst
blij dat je er blij mee bent. Heb je gezien dat de pen persoonlijk is. Je naam staat er op. Ik vond het helaas minder duidelijk dan gehoopt maar dat zag ik ook pas bij thuiskomst.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lieve Ohlieve wat een tof pak!!!! Straks met foto's en teruglezen als Otje slaapt, nu eerst even dramadreumesochtend.
Edit: helemaal vergeten.Dankjewel lieve Mango!
![]()
(toch?)
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:11 schreef L-E het volgende:
Mijn Valentijn!
Zo zag het er onuitgepakt uit:
[ link | afbeelding ]
En de buit!![]()
![]()
![]()
Ik ben oprecht blij verrast, mijn Valentijn heeft enorm haar best gedaan om dingen te vinden die helemaal bij ons passen! Een tovergedicht, vijf Plint-kaarten met poezie, een geknutseld vilten hart met chocolaatjes, Lego voor Kleuter, en drie superheldenmaskers, te gebruiken tijdens onze Geheime Dienst Avonturen
![]()
[ link | afbeelding ]Ik ben zo blij dat je er blij mee bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdacht Mineola, na de hints in het pakket doe ik dat nog steeds. Maar eigenlijk zou het ook nog iemand anders kunnen zijn, IKWEETHETNIEEET!En je was echt zo'n leuk lootje, ik hou van avonturen en fantasie en Plint en lego (heb je gezien dat het grijze blokje een magneetje is?).
![]()
Maar citrusfruit dat ben ik niet. Met de leeftijd van mijn mini zit je aardig in de buurt, Mineola beviel meer in de buurt van mijn UD dan ik.Heb je de hint over het geslacht van mijn mini ook gespot?
Fok! is grijs
en de letters zijn zwart
Maar aan jou L-Eetje
Geef ik mijn hart <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals dank liefste belle!![]()
Oh nee, dat heeft niks met m'n offspring te maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:54 schreef As1981 het volgende:
[..]
hij las al het goede komt in tweeën dus hij zei die heeft een tweeling. En dan is het een beetje zoals bij wie is de mol, tunnelvisie.
maar het mapje is echt heel gaaf en ben er heel blij mee.
dat heb je goed en hoe gaaf een deel tweequote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:35 schreef Gulara het volgende:
[..]
Oh nee, dat heeft niks met m'n offspring te maken.
Volgens mij las ik ergens dat je jongetjes wel van diertjes houden. Dus ik heb jouw cadeautje lekker cheap gehouden.![]()
Zodat ik hier nog even aan dat deel kon voldoen.
Dus er komt binnenkort nog een part two aan... Dus een soort Secret Easterbunny dan zeg maar.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
(Ik ben nooit zo goed in hints bedenken)
Otje is echt zo ontzettend boos geweest dat ze de maskers niet kreeg.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd dat mijn kloon 1 jongetje had, maar dat heb je nergens geinsinueerd. My bad
Ik heb het net pas kunnen uitpakken. We hadden crisis in huis want gisteravond net voor het eten sloegen de stoppen door. Maar omdat het zo donker was konden we niet zien waar het vandaan kwam. Daar zijn we vandaag de hele dag mee bezig geweest.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:00 schreef Tallief het volgende:
Tally mijn lief, waar ben je nou?
Heb je al uitgepakt, mijn lieve vrouw?
De stoppen door?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het net pas kunnen uitpakken. We hadden crisis in huis want gisteravond net voor het eten sloegen de stoppen door. Maar omdat het zo donker was konden we niet zien waar het vandaan kwam. Daar zijn we vandaag de hele dag mee bezig geweest.
Dank je wel.erg leuk. Foto's komen er aan.
Alleen heb ik niet naar de stempel op de enveloppe kunnen kijken want die was kapot gescheurd
En met die ene hint kom ik niet ver
Wat een opluchting!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:45 schreef droomvrouwtje het volgende:
Jaaaaeindelijk is mijn pakje er. Lompe postbode die hem niet door de brievenbus kreeg, half door de bus duwde, aanbelde en gewoon weg liep..
Ik voel me wel een beetje muts,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook echt nog geen idee wie mijn SV is. Kaart had ook geen hints.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:43 schreef L-E het volgende:
Ja Juud, ik ben jouwesFijn dat je er blij mee bent, ik had eerst een geweldige spiegel met tof gedicht er op, maar dat pastte bij nader inzien niet door de brievenbus
![]()
Dus die bewaar ik voor SS volgend jaar
L-Ellebel, ben jij Ophelia?
Leuk om te horen dat de inhoud van het pakje in goede aarde valt. Door de hevige teleurstelling samen met het pakje wat te dik voor de brievenbus was. Ben ik vergeten om hints erbij te doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:05 schreef Loj het volgende:
Vanochtend was het zo ver....
Een envelop met hartjes, voor mij alleen...
En wat zat er veel in!
Als eerste zag ik lekkere hartjes, die ik voor een heb opgeknabbeld.. (Vandaar dat de reactie zo lang duurde)...
Verder mooi plakband om mee te freubelen, een supermooi boekje met foto's van Ow en een doos met de naam van Ow erop gestreken! Lieve L_O_L ik moest heel goed kijken om de beschadiging te zien!
Lieve L_O_L, wat heb je me gelukkig gemaakt!
Er zaten ook nog magische handdoekjes bij met eendjes erop.. Dezelfde die ik naar Speeshad gestuurd!!
Is dat een hint, is m'n SV dan Spees? Je stond niet op m'n verdachtenlijstje, maar ja je weet t nooit!
Jaaaa ik was het! Nou dus niet alleen te laat maar ook nog kapot gegaanquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:42 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik ben net klaar met uitpakken... Ik werd er helemaal blij van![]()
nu even uitzoeken wie mijn secret Valentijn is.
Dankjewel voor de leuke cadeautjes
Ik verdenk Spees_Eend vanwege de derde hint
[ afbeelding ]
Helaas wat het pakje wat kapot, maar daar zat netjes een plastic zakje om heen en dit briefje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijstje is helaas kapotjammer want vind hem qua kleur erg mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dan weet ik het echt niet...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef Wizzy het volgende:
[..]ik wordt verdacht maar niet door mijn Valentijn
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:06 schreef Juud-- het volgende:
[..]En je wist allaaaang hoe E. heette en in het babytopic met droge ogen vragen wat of mijn E. hetzelfde heet als die van LB
En je kaart met E's geboortegedichtje
![]()
Ohja nog even terugkomend op de inhoud van je pakjequote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:05 schreef Hilzillah het volgende:
Foto's krijg ik nog even niet van mijn telefoon af, die volgen later. .
Ik heb gekregen, kaart, koelkastmagneten met lettertjes, snoepjes, een mini hamburger, notitieblokje met pen, tijdschrift, 2 vossen kaartjes, point markers, vossenring, zelfmaak vingerpopjes, vlaggetjes uit nepal, ballonnetjes, honderden paarse snippertjes
![]()
En het aller aller aller mooiste!! Een mooi lepeltje in doosje met een 'S' op de steel.
Zooooooooo blij mee!!![]()
Dat was mijn tactiekquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij zijn Cwen en Wizzy degenen met de jongste kroost hier...
Ik wacht wel af wie erover blijft
Zelfgeknipte snippertjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ohja nog even terugkomend op de inhoud van je pakje
De snippers heb ik zelf geknipt![]()
En de vlaggetjes heb ik zelf gekocht in Nepal
De hamburger heeft mijn broertje meegenomen uit NY
En ik had eigenlijk twee lepeltjes gekocht (via Marktplaats), maar de verkoper van het tweede lepeltje kon hem ineens niet meer vinden
Wel wel wel, wat een luiigheid...quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:36 schreef bellelena het volgende:
Ik had ook zelfgekniptesnippertjes in m'n pakketkyara
En zoals beloofd, de foto's!quote:
E van Juud is jonger dan Ellie! Maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat méén je niet, was dat echt toevallig!?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat geboortegedichtje was echt een mazzeltje, ik zocht gewoon naar een mooi gedichtje, dat vond ik! Wist ik veel dat dat op haar geboortekaartje stond!![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, tof he?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:03 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Dat méén je niet, was dat echt toevallig!?
Het enige rode/rossig kindje dat ik weet was/is F. van Suiker.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:40 schreef Tallief het volgende:
[..]
Wel wel wel, wat een luiigheid...
Dat had ik niet verwacht, m'n beste meid!
Maar waar de één een meiske heeft,
Is het de ander die jongensavonturen beleeft!
Dus tja, is het hier dan roze of blauw?
Nog maar een hintje dan voor jou!
Een vuurtoren bevindt zich hier in huis,
En komkommers zijn ook echt wel pluis.
Pluis is sowieso een thema hier...
Stofzuigen doen we niet echt met plezier.
Nu ja, stofzuigen doe ik in elk geval niet...
Weet je 't nu of nog niet?
Pssst... Ik ken er nog een.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Het enige rode/rossig kindje dat ik weet was/is F. van Suiker.
En ik dacht te lezen in het kaartje dat je een meisje hebt. O ik ben hier dus zo slecht in
Die snot dat uit mn kop komt nemen mn hersencellen mee
Pagina 4 begint bij jouw post met mijn indeling.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Pagina 4 begint bij jouw post met mijn indeling.
Maar Wizzy?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Pagina 4 begint bij jouw post met mijn indeling.
Maar Wizzy?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:32 schreef Love_of_Loj het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat de inhoud van het pakje in goede aarde valt. Door de hevige teleurstelling samen met het pakje wat te dik voor de brievenbus was. Ben ik vergeten om hints erbij te doen.
Maar hierbij![]()
[ afbeelding ]
Het is inderdaad een jongenquote:Op zondag 16 februari 2014 04:00 schreef Loj het volgende:
Maar jongens help me.... Wie O wie is dit???
Wizzy of Piekie, toch?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:00 schreef Loj het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar jongens help me.... Wie O wie is dit???
Je had dr express een berenpak met oortjes aangegeven zodat ik dr haartjes niet zagquote:
Ik had al geraden.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:46 schreef Cuddlylara het volgende:
[..]
Zo makkelijk gaat dat niet zeg![]()
Je moet wel even raden hoor!
Nou deze dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:07 schreef Gulara het volgende:
Ooh ik ben blij!![]()
Mijn eerste gok is Mineola
Sorry dudequote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nou deze dus.
Omdat:
1. Jongen
2. Tropisch fruit (hint gedicht)
3. Januarimeet
4. Je hebt het er over gehad dat Australië op je lijstje staat
Maar...
Nu ik het gedichtje nog eens door heb gelezen.
Mango voldoet aan bovenste drie eisen én in de eerste helft van het gedicht staat iets waardoor ik ook mango verdenk.
Verder verdenk ik niemand. Dus best een korte shortlist.
quote:
Oh sorry! Ik had je gok gewoon gemist (nadat je had uitgepakt dan)!!! Maarquote:Op maandag 17 februari 2014 00:08 schreef Gulara het volgende:
[..]
Nou deze dus.
Omdat:
1. Jongen
2. Tropisch fruit (hint gedicht)
3. Januarimeet
4. Je hebt het er over gehad dat Australië op je lijstje staat
Maar...
Nu ik het gedichtje nog eens door heb gelezen.
Mango voldoet aan bovenste drie eisen én in de eerste helft van het gedicht staat iets waardoor ik ook mango verdenk.
Verder verdenk ik niemand. Dus best een korte shortlist.
Heul blij!quote:Op maandag 17 februari 2014 07:28 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh sorry! Ik had je gok gewoon gemist (nadat je had uitgepakt dan)!!! Maar![]()
![]()
![]()
Hoop dat je er blij mee bent, ik was blij met jou in elk geval!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |