SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik de TT al helemaal aangepast naar "Down Under pakt uit!"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:16 schreef Mangostine het volgende:
Die TT had wel aangepast mogen worden hoor.![]()
Gulara je hebt gewoon al uitgepakt!Beschrijf!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik de TT al helemaal aangepast naar "Down Under pakt uit!"![]()
Opengescheurde dozenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb ook uitgepaktFoto's volgen morgen
Maar leuk en tof en lief en handig en en en....
Ik lig nu in bed tussen spulletjes en papier fruitella te snoepen![]()
![]()
Dankjewel lieve Tally!!![]()
Jaaaa!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:42 schreef Hilzillah het volgende:
Het is SUIKER!!! De poezels en de Vosjes 'gave it away'. Het is allemaal zo ontzettend ontzettend ontzettend COOOOOOOOOOL!! Zo foto's uploaden![]()
![]()
F's naam stond met een V letterlijk op de envelop, ik was bang dat je het dan al meteen zou weten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
Poezen stickers, ik zag cadeautje 10 (vos vingerpopje) die kwam als eerste uit de doos en toen ik gedicht 1 zag én alle losse gedichtjes op de pakjesHet is veeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!
Wauw wat een leuk pakket met die garens enzo!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:13 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ben ik in de war want door de hint op het eerste kaartje zei manlief direct iemand met een tweeling.
maar nu door het cadeau moet het toch wel Gulara zijn?
Maar echt heel gaaf!!! Leuke patronen en de oudste herkende de vlag.
Dankje wel!!!!
dat vind ik dus ook. Maar ik zie sowieso leuke pakketjes voorbij komenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wauw wat een leuk pakket met die garens enzo!Echt iets voor jou
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:54 schreef Piekie81 het volgende:
Ik heb ook uitgepakt!
Enneh, komt het bij jou vandaan, XM?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Opengescheurde dozen
Speaking of which, lieve MangoTango ik ben zo vrijpostig geweest om mijn cadeautjes open te maken![]()
Echt heel tof jongens!
Een doos Merci!![]()
Twee prachtige notitie- en/of dag-/ plak-/ schetsboeken
Een geniale tas
Een zaadjeskaart met hints en een prachtig gedicht![]()
![]()
Foto's volgen morgen, als the offspring zijn cadeautje ook heeft uitgepakt!
Ik denk dat ik weet wie mijn SV was, zal ik het zeggen?![]()
![]()
Dankjewel lieve belle![]()
![]()
![]()
Echt met zorg uitgekozen toffe cadeaus, mooi verpakt en heel gaaf eigen tekst- en hintwerk! Ik wil heel graag verkering met je![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdacht Mineola, na de hints in het pakket doe ik dat nog steeds. Maar eigenlijk zou het ook nog iemand anders kunnen zijn, IKWEETHETNIEEET!
Vind je het leuk?? Ik was bang dat ik misschien iets te veel doorgeslagen was met snoepjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:35 schreef Kyara het volgende:
Sorry, duurde even ivm 2 hongerige baby's dreumesjes.
Wat een leuk pakket! Dank je wel Hilzillah!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Even foto's uploaden.....
YAY!! Dat was stiekem ook de bedoelingquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:42 schreef Kyara het volgende:
Nee joh, lekker toch! de chocoladehartjes zijn al bijna op
Ik dacht alleen dat ik voorzichtig moest zijn met de envelop met mijn schaar..... dus daar ging het alfabet over de vloer
Kan m zo voor je halen als je hem ook zou willenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:43 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat boek 'leuke verjaardagsideeën voor jongens'![]()
![]()
!!
Door de hints dacht ik aan jou, maar dat kon niet want jij had Coco. Maar ja, toen kwam Senn uit de puzzel en toen was ik confused....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:46 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
YAY!! Dat was stiekem ook de bedoeling
Had je door de hints geraden dat ik het was of was het de puzzel
It waz mieeee!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Door de hints dacht ik aan jou, maar dat kon niet want jij had Coco. Maar ja, toen kwam Senn uit de puzzel en toen was ik confused....
Ik had jou en Cwen sowieso in gedachten want mini die niet meer zo mini is....
Nope - maar ik vind het wel een superleuk cadeauquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb ook uitgepakt!
Het pakje! De flop was gewoon wit, dus die heb ik achterwege gelaten
[ afbeelding ]
En de inhoud!
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve SV!
Geen hints in de kaart.... Ik weet alleen dat m'n SV een dochter heeft net als ik.
Ik doe een wilde gok: Cwen!
Hahaha, waarom een tweeling?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:13 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ben ik in de war want door de hint op het eerste kaartje zei manlief direct iemand met een tweeling.
maar nu door het cadeau moet het toch wel Gulara zijn?
Maar echt heel gaaf!!! Leuke patronen en de oudste herkende de vlag.
Dankje wel!!!!
Jaaaa!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:52 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb uitgepakt![]()
Coco wat heb je er een mooi pakket van gemaakt!ongelooflijk ook dat dit in de brievenbus paste
Allereerst zaten er hele mooie kaarten in, helemaal volbeschreven en met fotootjes erin geplakt. Zelfs een afgeplakt stukje met haar ware identiteit. Je hebt me nog even om de tuin geleidIk zag Spees er echt voor aan dit soort toeren uit te halen
Maar er waren toch wat dingen, zoals je schrijfstijl, en ik zag gister bij het uitpakken de vorm van de lippenbalsem al
(Coco had mij zogenaamd nonchalant laten zien dat ze die voor haar lootje gekocht had
)
[ afbeelding ]
En toen ging ik uitpakken, wat een superleuke cadeautjes! Die stickersDie Froy & Dind schriftjes!!
BALPENNEN (er zouden er inmiddels 2395023 in huis moeten zijn, WAAR zijn ze!?
), aardbeien, een familypicture
beautymutsigheid
Ik ben heel blij met alles!
[ afbeelding ]
En een cadeautje voor F, hij snapt het concept "vingerpopje" nog niet helemaalmaar hij vindt 'm wel tof!
[ afbeelding ]
Met je geschreven Fok! tags in je kaart, jij nerd![]()
Heeeeeel erg bedankt!
Volgens mij moet je mijn SV heeeeeel lief aankijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:41 schreef Suikertante het volgende:
En de santa van Wizzy moet mij even wat winkeltips geven
hij las al het goede komt in tweeën dus hij zei die heeft een tweeling. En dan is het een beetje zoals bij wie is de mol, tunnelvisie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:12 schreef Gulara het volgende:
[..]
Hahaha, waarom een tweeling?
Leuk dat je er blij mee bent. Ik vond dat in een valentijnspakketje veel liefde moest zitten, dus het is homemade, behalve de borduurgaren uiteraard.
sorry voor de troepquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:14 schreef Cwen het volgende:
Hier ook uitgepakt en ik wist het!! As, hartstikke bedankt, het is super! Ik heb al vaker zitten bedenken of ik je zou vragen zo'n mooi borduurwerkje te maken en nu heeft Ellie er gewoon één.
Het pakket! Zonder zegel, dus in de bus gedaan... Sneaky!
[ afbeelding ]
Gelukkig keerde ik de enveloppe niet meteen om:
[ afbeelding ]
De poezen, daarentegen, kenden niet zo'n voorzichtigheid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar al snel had ik de cadeautjes gered! Het gedicht was hartstikke lief, dank je wel!
[ afbeelding ]
Toen kon het uitpakken beginnen! Gelukkig had ik weer hulp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De liefde was trouwens plots in huis met dit pakket! Normaliter ontwijken de katten Ellie nog een beetje.
[ afbeelding ]
Net haar mama: chocolaatjes!
[ afbeelding ]
En de totale buit. Heerlijke chocolaatjes, een fraaie pen en het supertoffe borduurwerkje:
[ afbeelding ]
Dank je wel, As!!
Ik ging dus net schrijven dat ik idd een beetje een blinde vink ben - mijn man zag natuurlijk wel meteen da hij gegraveerd was!! Is echt zo leuk, dit zijn heel fijne pennen (ik heb een tijdje in een kantoorboekhandel gewerkt en vond dit altijd hele fijne)! Dank je welquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:27 schreef As1981 het volgende:
[..]
sorry voor de troepheb me rot geponst
blij dat je er blij mee bent. Heb je gezien dat de pen persoonlijk is. Je naam staat er op. Ik vond het helaas minder duidelijk dan gehoopt maar dat zag ik ook pas bij thuiskomst.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Lieve Ohlieve wat een tof pak!!!! Straks met foto's en teruglezen als Otje slaapt, nu eerst even dramadreumesochtend.
Edit: helemaal vergeten.Dankjewel lieve Mango!
![]()
(toch?)
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:11 schreef L-E het volgende:
Mijn Valentijn!
Zo zag het er onuitgepakt uit:
[ link | afbeelding ]
En de buit!![]()
![]()
![]()
Ik ben oprecht blij verrast, mijn Valentijn heeft enorm haar best gedaan om dingen te vinden die helemaal bij ons passen! Een tovergedicht, vijf Plint-kaarten met poezie, een geknutseld vilten hart met chocolaatjes, Lego voor Kleuter, en drie superheldenmaskers, te gebruiken tijdens onze Geheime Dienst Avonturen
![]()
[ link | afbeelding ]Ik ben zo blij dat je er blij mee bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdacht Mineola, na de hints in het pakket doe ik dat nog steeds. Maar eigenlijk zou het ook nog iemand anders kunnen zijn, IKWEETHETNIEEET!En je was echt zo'n leuk lootje, ik hou van avonturen en fantasie en Plint en lego (heb je gezien dat het grijze blokje een magneetje is?).
![]()
Maar citrusfruit dat ben ik niet. Met de leeftijd van mijn mini zit je aardig in de buurt, Mineola beviel meer in de buurt van mijn UD dan ik.Heb je de hint over het geslacht van mijn mini ook gespot?
Fok! is grijs
en de letters zijn zwart
Maar aan jou L-Eetje
Geef ik mijn hart <3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals dank liefste belle!![]()
Oh nee, dat heeft niks met m'n offspring te maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:54 schreef As1981 het volgende:
[..]
hij las al het goede komt in tweeën dus hij zei die heeft een tweeling. En dan is het een beetje zoals bij wie is de mol, tunnelvisie.
maar het mapje is echt heel gaaf en ben er heel blij mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |