SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik de TT al helemaal aangepast naar "Down Under pakt uit!"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:16 schreef Mangostine het volgende:
Die TT had wel aangepast mogen worden hoor.![]()
Gulara je hebt gewoon al uitgepakt!Beschrijf!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:19 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ja ik de TT al helemaal aangepast naar "Down Under pakt uit!"![]()
Opengescheurde dozenquote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb ook uitgepaktFoto's volgen morgen
Maar leuk en tof en lief en handig en en en....
Ik lig nu in bed tussen spulletjes en papier fruitella te snoepen![]()
![]()
Dankjewel lieve Tally!!![]()
Jaaaa!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:42 schreef Hilzillah het volgende:
Het is SUIKER!!! De poezels en de Vosjes 'gave it away'. Het is allemaal zo ontzettend ontzettend ontzettend COOOOOOOOOOL!! Zo foto's uploaden![]()
![]()
F's naam stond met een V letterlijk op de envelop, ik was bang dat je het dan al meteen zou weten!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:52 schreef Hilzillah het volgende:
Poezen stickers, ik zag cadeautje 10 (vos vingerpopje) die kwam als eerste uit de doos en toen ik gedicht 1 zag én alle losse gedichtjes op de pakjesHet is veeeeeeeeeeeeeeeeel!!!!
Wauw wat een leuk pakket met die garens enzo!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:13 schreef As1981 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu ben ik in de war want door de hint op het eerste kaartje zei manlief direct iemand met een tweeling.
maar nu door het cadeau moet het toch wel Gulara zijn?
Maar echt heel gaaf!!! Leuke patronen en de oudste herkende de vlag.
Dankje wel!!!!
dat vind ik dus ook. Maar ik zie sowieso leuke pakketjes voorbij komenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Wauw wat een leuk pakket met die garens enzo!Echt iets voor jou
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:54 schreef Piekie81 het volgende:
Ik heb ook uitgepakt!
Enneh, komt het bij jou vandaan, XM?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Opengescheurde dozen
Speaking of which, lieve MangoTango ik ben zo vrijpostig geweest om mijn cadeautjes open te maken![]()
Echt heel tof jongens!
Een doos Merci!![]()
Twee prachtige notitie- en/of dag-/ plak-/ schetsboeken
Een geniale tas
Een zaadjeskaart met hints en een prachtig gedicht![]()
![]()
Foto's volgen morgen, als the offspring zijn cadeautje ook heeft uitgepakt!
Ik denk dat ik weet wie mijn SV was, zal ik het zeggen?![]()
![]()
Dankjewel lieve belle![]()
![]()
![]()
Echt met zorg uitgekozen toffe cadeaus, mooi verpakt en heel gaaf eigen tekst- en hintwerk! Ik wil heel graag verkering met je![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdacht Mineola, na de hints in het pakket doe ik dat nog steeds. Maar eigenlijk zou het ook nog iemand anders kunnen zijn, IKWEETHETNIEEET!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |