SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:12 schreef Unlabeled het volgende:
Become a member of FOK! they said.
The Turks there are open-minded they said.Ik ben open-minded! Maar niet Turks. o:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Turks there are open-minded they said.Turken en open-minded in 1 zin gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Done.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:18 schreef xaban06 het volgende:
Welke ongelovige gaat een report inschieten, TT is niet nederlands.
The Turks there are open-minded they said.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het probleem?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat vind ik echt tof van jou. Een actieve moslima die haar eigen ding doet zonder dat ze andersdenkenden probeert te denigreren. Althans zo kom je over op fok.quote:
ja hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat morgen ook IRL te zeggen?
Roep dat morgen niet te hard. Ik lijk op Bin Laden met m'n baard...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
EWAAA ZEMMEL WAZ MET JOU TALIBANSTRIJDERS REPRESENT AIGHT AIGHT
Zo spreek ik altijd turken aan.
*Turken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ah dankjewel! Als men mij gewoon mijn gang laat gaan dan is het wel zo eerlijk dat iedereen die persoonlijke keuze mag maken. =)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat vind ik echt tof van jou. Een actieve moslima die haar eigen ding doet zonder dat ze andersdenkenden probeert te denigreren. Althans zo kom je over op fok.
Dat moet je eerder tegen Marokkanen zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Gezien jij ook een eckte Turk bent, ben jij dus ook niet open-minded wil je zeggen? Weten we dat ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:20 schreef Weissman het volgende:
Turken en open-minded in 1 zin gebruiken
Turken hebben veel te kleine pikken. Echt balen.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ah dankjewel! Als men mij gewoon mijn gang laat gaan dan is het wel zo eerlijk dat iedereen die persoonlijke keuze mag maken. =)
Is er een meet?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Durf je dat morgen ook IRL te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |