Hmwa, die Ramona he...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik val niet op mannen
Lekker wijfie hequote:
Lijkt me verdomd ongemakkelijk cohabiteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Socios ook niet, die valt op treinen
Ik dacht dat die gesjeesde zeebonk er patent op had.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, daar was ik al eerder mee begonnen?
Ik zal mijn advocaat er even opzetten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik heb nog geen plagiaatboete ontvangen.
Hoe hij dat doet weet ik niet, en wil ik ook niet weten, dus ik hou mezelf maar voor dat het platonisch is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:18 schreef r_one het volgende:
[..]
Lijkt me verdomd ongemakkelijk cohabiteren.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik zal mijn advocaat er even opzetten.
Ze stribbelt nogal tegenquote:
Vraag of Ramona erop gaat zitten dan.quote:
Twee onhandelbare vrouwen ... nee ... dat trek ik niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vraag of Ramona erop gaat zitten dan.
Ik las onderhandelbaarquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en verder ben ik ook vrij onhandelbaar
\quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:10 schreef Leandra het volgende:
Je vader de automonteur neemt het voor kennisgeving aan als er bij de aankoop verteld wordt dat er motorschade was, maar dat de Beun de Haas waar ze die auto kopen hem gerepareerd heeft?
Hij vindt dat geen reden tot nader onderzoek?
Je zou denken dat juist een automonteur moet weten wat voor figuren er in de autohandel zitten... en "eerlijk vertellen" over een schade uit het verleden maakt nog niet dat het dus ook goed gerepareerd is.
dat zijn auto's die alleen gebruikt worden om de kinderen naar school te brengen en de boodschappen te doen. Het soort mensen dat in dat type auto;s rijdt (rode vrouwenbrigade, steuntrekkers, alleenstaande moeders etc..) heeft niets met techniek en hoe je daar mee om moet gaan. Inderdaad koude motor, volgas constant slippende koppeling, pas nar de garage gaan als er al geruime tijd llampjes branden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef Fer het volgende:
Volgens mij staat internet inmiddels vol met verhalen over Matizzen 0,8 waar de koppakking eraan gaat na 100k erop. Reparatie is vaak niet mogelijk omdat de kop zelf te krom trekt om nog gevlakt te kunnen worden oid.
Alhoewel ik me toch niet aan de indruk kan onttrekken dat de berijdster met rode stekels er ook iets me te maken heeft. Korte ritjes en plankgas zonder warmrijden omdat ie toch al niet voorruit komt. Blokje is zeker gemaakt van mag niks-kosten-materiaal.
Dat is niet zo mooi, want dat zal hier dan ook wel gebeurd zijn en dat maakt de kans om een vervangend blokje te vinden mocht de garagemeneer niet toegeven ook niet zo groot.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef Fer het volgende:
Volgens mij staat internet inmiddels vol met verhalen over Matizzen 0,8 waar de koppakking eraan gaat na 100k erop. Reparatie is vaak niet mogelijk omdat de kop zelf te krom trekt om nog gevlakt te kunnen worden oid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |