Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:44 schreef hottentot het volgende:
Had je ook zelf even kunnen zoeken natuurlijk, dat hele geroep om linkjes om de simpelste dingen begint knap irritant te worden zo onderhand.
Volgens mij ben je al een autohandelaar als je beroepsmatig deelneemt aan het economisch verkeer.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Volgens mij ben je pas officieel een garage als je een erkenning hebt van het RDW.
M.a.w. als je auto's kunt vrijwaren en kunt opnemen in je bedrijfsvoorraad.
Ah, het kan wel zonder, maar dan moet de auto op naam van de persoon zelf staan.quote:
Waarom zou je niet bedrijfsmatig auto's mogen verkopen zonder RDW erkenning?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:53 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ah, het kan wel zonder, maar dan moet de auto op naam van de persoon zelf staan.
Anders het je iets van een bedrijfsvoorraad waar je auto's op kunt "tenaamstellen"
Volgens de helft van onze gezamenlijke beleving, de andere helft denkt wat anders hierover.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:51 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Ah dus als je iemand quote mag iemand anders niet meer op je post reageren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik vraag het toch aan Rinus.
Er zijn garages die alleen kunnen vrijwaren, en er zijn garages die kunnen vrijwaren en tenaamstellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom zou je niet bedrijfsmatig auto's mogen verkopen zonder RDW erkenning?
Was eerder ook heel normaal dat je als je een auto bij een garage kocht dat je even langs het postkantoor moest. (nu geen idee meer, want nieuwe auto)
Wat heb jij gesnoven?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Volgens de helft van onze gezamenlijke beleving, de andere helft denkt wat anders hierover.
fifty-fifty dus.
En er zijn garages die ook niet kunnen vrijwaren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn garages die alleen kunnen vrijwaren, en er zijn garages die kunnen vrijwaren en tenaamstellen.
Snot, net verkouden geweest en er zit nog wat.quote:
Klopt, die zullen dan ook niet RDW-erkend zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
En er zijn garages die ook niet kunnen vrijwaren.
(ik zou mijn auto er niet laten repareren trouwens)
Och armequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Snot, net verkouden geweest en er zit nog wat.
Dat staat los van elkaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:56 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom zou je niet bedrijfsmatig auto's mogen verkopen zonder RDW erkenning?
Was eerder ook heel normaal dat je als je een auto bij een garage kocht dat je even langs het postkantoor moest. (nu geen idee meer, want nieuwe auto)
RDW erkend betekent niet automatisch garantiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, die zullen dan ook niet RDW-erkend zijn.
Voor garantie tot de deur, koopt bij Beun zonder gezeur.
Nee klopt, maar niet-erkend betekent vrijwel automatisch geen garantiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
RDW erkend betekent niet automatisch garantie
Precies.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar niet-erkend betekent vrijwel automatisch geen garantie
Zie, ik wist wel dat we uiteindelijk op hetzelfde spoor zouden zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Precies.
Vandaar ook mijn vraag/opmerking hierboven
Hou je de intercity van 23:21 wel in de gaten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zie, ik wist wel dat we uiteindelijk op hetzelfde spoor zouden zitten
Waarom?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef r_one het volgende:
[..]
Hou je de intercity van 23:21 wel in de gaten?
Socios? Wie of wat is Socios?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom?
Dat doet Socios toch al?
De treinrukker niet kennenquote:
Ja sorry hoor, ik val niet op mannenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
De treinrukker niet kennen
Ja begin jij nou ook al te Rinussenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |