Ik heb nog wel een foto van mij met een grote hamburger ergens bij een eettentje bij de Efteling maar geen idee welkequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:36 schreef minilot het volgende:
Homomannen!![]()
![]()
Als iemand van jullie trouwens nog Eftelingfoto's heeft van, laten we zeggen, vóór 2002 waarop winkeltjes, paden, pleinen en/of entertainment-acts te zien zijn - DM me even!
Merci.![]()
Klinkt 20x gezonder dan mijn vlamtosti, wel lekker!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Lunch van wortelrasp, sla, komkommer, groene asperges, gerookte zalm en een dressing van sinaasappel, mango-azijn, goede olijfolie, zout en peper. Omnomnomnom.
daggeit.quote:
Geheel niet wat we zoeken, maar wel erg schattig, 11 jarig meisje maakt "kaasbroodjes"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Piet; idd beter. Als je een keer een goed recept hebt uitgevonden hoor ik het graag! Zo moeilijk ook welke kaas ed te gebruiken ervoor. Hou wel van smaakvol/pittig.
Hij is mooi bedacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Sentimenteel, maar piet pinkt een traantje weg
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van mij met een grote hamburger ergens bij een eettentje bij de Efteling maar geen idee welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wat over?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Spareribs die 48 uur gemarineerd waren, chiabata, kommersla, koolsla
Alleen wat koolsla, brood en knoflookenkruidenoliequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je wat over?
Ik wacht al 2 uur tot ik met de fiets boodschappen kan doen voor burritos maar het wordt maar niet droog en ik zit uit een zak cassavechips te eten omdat ik zo'n honger heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |