Ik heb nog wel een foto van mij met een grote hamburger ergens bij een eettentje bij de Efteling maar geen idee welkequote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:36 schreef minilot het volgende:
Homomannen!![]()
![]()
Als iemand van jullie trouwens nog Eftelingfoto's heeft van, laten we zeggen, vóór 2002 waarop winkeltjes, paden, pleinen en/of entertainment-acts te zien zijn - DM me even!
Merci.![]()
Klinkt 20x gezonder dan mijn vlamtosti, wel lekker!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:08 schreef Lonaa het volgende:
Lunch van wortelrasp, sla, komkommer, groene asperges, gerookte zalm en een dressing van sinaasappel, mango-azijn, goede olijfolie, zout en peper. Omnomnomnom.
daggeit.quote:
Geheel niet wat we zoeken, maar wel erg schattig, 11 jarig meisje maakt "kaasbroodjes"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Piet; idd beter. Als je een keer een goed recept hebt uitgevonden hoor ik het graag! Zo moeilijk ook welke kaas ed te gebruiken ervoor. Hou wel van smaakvol/pittig.
Hij is mooi bedacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Sentimenteel, maar piet pinkt een traantje weg
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een foto van mij met een grote hamburger ergens bij een eettentje bij de Efteling maar geen idee welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je wat over?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Spareribs die 48 uur gemarineerd waren, chiabata, kommersla, koolsla
Alleen wat koolsla, brood en knoflookenkruidenoliequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb je wat over?
Ik wacht al 2 uur tot ik met de fiets boodschappen kan doen voor burritos maar het wordt maar niet droog en ik zit uit een zak cassavechips te eten omdat ik zo'n honger heb
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Alleen wat koolsla, brood en knoflookenkruidenolie
Speciaal voor jou door mijn foto's gegaan en heb een stapeltje, denk allemaal wel van voor 2002, maar geen idee van wanneer precies. Heb ook twee entreebewijzen, één van 1996 en 2000. Heel nostalgisch geworden van stapels met fokmeetsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:36 schreef minilot het volgende:
Homomannen!![]()
![]()
Als iemand van jullie trouwens nog Eftelingfoto's heeft van, laten we zeggen, vóór 2002 waarop winkeltjes, paden, pleinen en/of entertainment-acts te zien zijn - DM me even!
Merci.![]()
Tijd om de pizzalijn te bellenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb net pasteitjes met ragout gegeten want wil niet naar buiten
Maar tis niet genoeg merk ik.
Neuh heb lekkere hapjes in huis. Toastjes met brie enzoquote:
Heeeeeeeeeeeeeel romantisch, zo op Valentijnsdagquote:
Kom dan op z'n minst met een leuk dansplaatsje ipv deze Neerlandschtalige ellendequote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
The Butler is een mooie film
En ik heb weer een ruwe diamant ontdekt. Dames en heren, mag ik u voorstellen aan zanger Rene Janssen!
/doehetinmnbroek
Wij hadden hem na een half uurtje uitgezet. Teveel sentimenteel Holywoodgedoe en teveel sterren.quote:
Over in je broek doen, ik versta echt: "Je lekt als een engel"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
En ik heb weer een ruwe diamant ontdekt. Dames en heren, mag ik u voorstellen aan zanger Rene Janssen!
/doehetinmnbroek
Oh dat zijn ze, die restaurantjesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeel romantisch, zo op Valentijnsdag
En heerlijk rustig, zo op een vrijdag. Wel korter dan gepland. Maar 9 km ipv 16. En een leuke lunch in een uber-kitscherig pannekoekrestaurantje.
Is dit geen leuk dansplaatje dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Kom dan op z'n minst met een leuk dansplaatsje ipv deze Neerlandschtalige ellende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Wij hebben net een vreemde film gezien waarin een liedje uit mijn jeugd zat en dat heb ik nu in mijn hoofd:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:03 schreef FutureFairytale het volgende:
Shit lig op bed en heb dit lied in mn hoofd!
Die zing ik vaak, heel vals vrees ik, op de fiets 's morgens!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben net een vreemde film gezien waarin een liedje uit mijn jeugd zat en dat heb ik nu in mijn hoofd:
Tof zeg!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Speciaal voor jou door mijn foto's gegaan en heb een stapeltje, denk allemaal wel van voor 2002, maar geen idee van wanneer precies. Heb ook twee entreebewijzen, één van 1996 en 2000. Heel nostalgisch geworden van stapels met fokmeets
Tijdgebrekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Waarom uiteindelijk korter? Vanwege het weer?
Klinkt heel gezellig
Gewoon tijdgebrek. Weer was perfect. Ik heb zelfs mijn zomerjack aangetrokken om te voorkomen dat ik het te warm zou krijgen. En het begon te regenen toen ik in de auto op weg naar huis ging.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh dat zijn ze, die restaurantjes
Hadden jullie blessures? Of gewoon geen lekker weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attenberg (2010) - IMDbquote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:03 schreef minilot het volgende:
Die zing ik vaak, heel vals vrees ik, op de fiets 's morgens!
Welke film zag je?
AX waar ben je? Wil graag op FB het linkje zienquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef AnneX het volgende:
fb linkje wordt aan gewerkt...as we speak...![]()
een hele dvd
Lange oefensessie van Hans Klok weer.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:43 schreef golfer het volgende:
Wat een woei hier aan de kust.
De schutting en de boom staan nog steeds overeind.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Is zoiets wat je zoekt Mini?
Het is wel een foto van een foto, kan later deze week nog wel eens in albums kijken of er nog meer foto's zijn (moet bijna wel)
Kleine Sarabi:Das heulemaal geen grote hamburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
De daken in Breda helaas niet... wat een ravage.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:43 schreef golfer het volgende:
Wat een woei hier aan de kust.
De schutting en de boom staan nog steeds overeind.
Knegt bronsquote:
Klinkt goed! Ik heb lunch voor me - kliekje van gisterenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
Keuken begint hier lekker te ruiken naar paddestoelensoepZo de appeltaart fabriceren
en daarna beginnen aan Ottolenghi's groentetaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er kip wordt schoongemaakt wil er wel eens een stukje 'vallen'.
Kwestie van strategisch opstellen![]()
Zozo, bezoek? Klinkt goed allemaal!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:55 schreef PdeHoog het volgende:
Keuken begint hier lekker te ruiken naar paddestoelensoepZo de appeltaart fabriceren
en daarna beginnen aan Ottolenghi's groentetaart
Bezoek iddquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zozo, bezoek? Klinkt goed allemaal!
Ik ga zo naar mn ouders, daar gezellig verder schaatsen kijken. En soep en stokbrood met aïoli en tapenade eten
Dat is een wereld van verschil.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Is zoiets wat je zoekt Mini?
Het is wel een foto van een foto, kan later deze week nog wel eens in albums kijken of er nog meer foto's zijn (moet bijna wel)
Kleine Sarabi:Jaaaa, dit is zeer welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Wijn in de kroeg is altijd nog een slecht idee, dat was het dertig jaar geleden al, en dat is helaas niet veranderd. Slechts bij uitzondering heeft men een acceptabele wijn. Het meeste is plurre en het is nooit goed.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Gisterenavond spontaan wat gaan drinken bij een vriendin. Dubben over de rest van de avond, toch maar gaan Dansen bij Jansen. Wijn in overvloed, met de taxi naar huis, dikke kater. Blegh.
Ook buikpijn, denk van de melk in de pannenkoeken gisteren.![]()
Vandaag maar lekker bankhangen en tv kijken.
Idem voor wijn in pretparken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wijn in de kroeg is altijd nog een slecht idee, dat was het dertig jaar geleden al, en dat is helaas niet veranderd. Slechts bij uitzondering heeft men een acceptabele wijn. Het meeste is plurre en het is nooit goed.
Strandtenten, laagdrempelige horeca, etc etc.quote:
Nu pas weer op de wereld?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:11 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Gisterenavond spontaan wat gaan drinken bij een vriendin. Dubben over de rest van de avond, toch maar gaan Dansen bij Jansen. Wijn in overvloed, met de taxi naar huis, dikke kater. Blegh.
Ook buikpijn, denk van de melk in de pannenkoeken gisteren.![]()
Vandaag maar lekker bankhangen en tv kijken.
Als je eens in de buurt bent ken ik wel een horecagelegenheid waar je wel goede wijn kunt drinken:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Strandtenten, laagdrempelige horeca, etc etc.
Ik ben altijd weer verbaasd over hoe beroerd de horeca het begrijpt. Ze willen vooral bier verkopen, maar daar wordt nauwelijks wat op verdient.
Op wijn en koffie kan je veel meer verdienen, maar ook dat weten ze te verprutsen.
Er zijn wel zaken waar men goede wijn heeft, maar ik zou nooit in een cafe, kroeg of disco, etc een glas wijn bestellen want in de meeste gevallen krijg je er het zuur van.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Als eens in de buurt bent ken ik wel een horecagelegenheid waar je wel goede wijn kunt drinken:
http://www.viqh.nl/
Dit is echt alleen een wijnbar.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
Er zijn wel zaken waar men goede wijn heeft, maar ik zou nooit in een cafe, kroeg of disco, etc een glas wijn bestellen want in de meeste gevallen krijg je er het zuur van.
Het is precies de reden dat ik mezelf een jaar geleden maar heb aangeleerd heb om bier te gaan lusten, wat ik daarvoor echt niet lekker vond.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er zijn wel zaken waar men goede wijn heeft, maar ik zou nooit in een cafe, kroeg of disco, etc een glas wijn bestellen want in de meeste gevallen krijg je er het zuur van.
In kroegen of andere gelegenheden, marktjes, dingen buiten drink ik ook alleen maar bier.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is precies de reden dat ik mezelf een jaar geleden maar heb aangeleerd heb om bier te gaan lusten, wat ik daarvoor echt niet lekker vond.
Ben ik nu wel blij mee!![]()
En als met de auto ben, appelsap met spa rood,quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In kroegen of andere gelegenheden, marktjes, dingen buiten drink ik ook alleen maar bier.
Hij was best lekker, de rose, maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wijn in de kroeg is altijd nog een slecht idee, dat was het dertig jaar geleden al, en dat is helaas niet veranderd. Slechts bij uitzondering heeft men een acceptabele wijn. Het meeste is plurre en het is nooit goed.
Oh, nee, al wel eerder hoor! Ik werd om half 10 wakker van de hond, heb een beetje in bed gelegen, stond op, werd misselijk, gaf over en toen ging ik weer slapen. Om half 2 was ik wel weer op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nu pas weer op de wereld?
Ik drink ook meestal bier hoor, maar ik was aan een fles begonnen bij iemand thuis, en de vorige keer viel bier na wijn heel slecht, dus ik besloot het dan maar bij wijn te houden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Het is precies de reden dat ik mezelf een jaar geleden maar heb aangeleerd heb om bier te gaan lusten, wat ik daarvoor echt niet lekker vond.
Ben ik nu wel blij mee!![]()
apfelkorn met spa rood.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En als met de auto ben, appelsap met spa rood,
afhankelijk van welke drank groothandel er achter de tent zit tonic, bitter lemon of cola.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In kroegen of andere gelegenheden, marktjes, dingen buiten drink ik ook alleen maar bier.
Jopenkerk is ookquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef minilot het volgende:
Aan bier moet ik nu écht even niet denken, hoe lekker ik dat tegenwoordig ook vind. Jopenbier:Ik hoop dat ik gauw weer opknap, want het is razend druk op mijn werk!
Goede tip, dank. Even onthouden voor als ik weer eens naar het Teylers ga, want verder kom ik eigenlijk nooit in Haarlem..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Jopenkerk is ook. Overigens alleen voor het bier. Het eten zou ik ergens anders in Haarlem doen
.
Nou die zangjuf, die leidde af zegquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:12 schreef AnneX het volgende:
Ow mini...nou wil ik morgen "iets" bakken.
Die kerel van jou boft enorm![]()
Vanavond aten wij de lazy Saturday casserolevan Kayotic.
En ik vond al vast een linkje van a cappella zingen met een swingend dirigerend zangjuf.
Kijk maar op fb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |