Voor West Ham United - Swansea betaalde ik 2 weken geleden al ¤ 65, voor een hoekvak lange zijde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:55 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zou het? ¤ 77,- vind ik wel heel weinig..
Nee lul, ik heb het niet over het resultaat. Ik ben jarig dit weekendquote:
Dit gaat over een seizoenkaartprijs he. 18 (?) wedstrijden dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Voor West Ham United - Swansea betaalde ik 2 weken geleden al ¤ 65, voor een hoekvak lange zijde.
Ik denk dat Luni dan ook geïrriteerd was door de prijs van zijn kaart, schat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit gaat over een seizoenkaartprijs he. 18 (?) wedstrijden dus.
Ja, maar ter vergelijking, wat een kaartje in Engeland kost.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit gaat over een seizoenkaartprijs he. 18 (?) wedstrijden dus.
Ah, zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Luni dan ook geïrriteerd was door de prijs van zijn kaart, schat.
Commercie maakt het voetbal kapot, dat soort shit.
Nee hoor, dat weet je als je een Premier League wedstrijd wil bezoeken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat Luni dan ook geïrriteerd was door de prijs van zijn kaart, schat.
Is wel een andere club en ook een wat andere markt qua sponsoring tv gelden etc. maar het toont wel aan dat stadiongelden minder en minder belangrijk worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:07 schreef Grifte het volgende:
Die 77,- is wel voor de staantribunes in München. Dacht dat normale tribunes daar ook niet al te goedkoop waren. Die hebben honderdduizenden aanvragen voor seizoenskaarten en wedstrijdtickets, dus een prijsverhoging kan er daar wel uit zonder het stadion halfleeg te zien worden. Maar zij zien wel in dat de fans een essentieel onderdeel zijn, en doen daar graag wat voor terug (zie ook het betalen voor tickets naar Arsenal binnenkort). Maargoed, gesteund door financiële voorspoed, dus het kan er wel uit.
Tering wat een geld joh, hoe was de sfeer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:53 schreef Happel het volgende:
Voor SS Lazio - AS Roma afgelopen weekend betaalde ik 95 euro. Goedkoopste kaart was iets van ¤44. Veel te veel als je het mij vraagt. Zeker voor hetgeen ik 90 minuten lang heb moeten aanschouwen.
Geen wonder dat de stadions daar half leeg zijn..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:53 schreef Happel het volgende:
Voor SS Lazio - AS Roma afgelopen weekend betaalde ik 95 euro. Goedkoopste kaart was iets van ¤44. Veel te veel als je het mij vraagt. Zeker voor hetgeen ik 90 minuten lang heb moeten aanschouwen.
Van de week Napoli - AS Roma halve finale beker, ook half leeg man.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef eight het volgende:
[..]
Geen wonder dat de stadions daar slechts half leeg zijn..
Komop man. Het is NAC.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:20 schreef Muto het volgende:
Vanmorgen de training gezocht. Als Mulder zondag weer zo keept, dan spelen we minimaal gelijk. Wat was hij bazig aan het keepen.
Goed voor aanvang en bij opkomst, maar tijdens vond ik het wel meevallen. Ben ik toch wel meer gewend met de Klassieker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Tering wat een geld joh, hoe was de sfeer?
Lulring speelt daar nog steeds. Luis in de pels van Feyenoord.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man. Het is NAC.
Aan de andere kant. Het is ook Feyenoord
Lolwat? Die zit in Heerenveen hoor schat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
Lulring speelt daar nog steeds. Luis in de pels van Feyenoord.
Uh, die zit al tijdje bij Heerenveen hè..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
Ik bedoel ermee te zeggen dat hij dan de nul gaat houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Komop man. Het is NAC.
Aan de andere kant. Het is ook Feyenoord
Lulring is nu speler bij Heerenveen he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Goed voor aanvang en bij opkomst, maar tijdens vond ik het wel meevallen. Ben ik toch wel meer gewend met de Klassieker.
[..]
Godverdommequote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:32 schreef Muto het volgende:
Trouwens, ze hebben niet genoeg busjes om alle spelers in een keer te vervoeren. Dus eerst wordt de ene helft gebracht, dan gaan de busjes de andere helft halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |