Zijn we het er in ieder geval over eens dat hij geen aanwinst is voor onze soort.quote:
Iets waar jij wel overheen mag schijten.quote:
Hij is dus een neger.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iets waar jij wel overheen mag schijten.
Oh, is het een nicht?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn we het er in ieder geval over eens dat hij geen aanwinst is voor onze soort.
Serieus, is jouw gaydar zo fucked up kapot?quote:
Geniaal dat de enige echt geïntegreerde neger belachelijk wordt gemaakt omdat hij zo geïntegreerd is in Brabant.quote:
Onzin, hij casht gewoonquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geniaal dat de enige echt geïntegreerde neger belachelijk wordt gemaakt omdat hij zo geïntegreerd is in Brabant.
Ik ben vooral onverschillig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef arjan1112 het volgende:
Voorschrift is geen lieve homo , maar een valse nicht
of wie bedoel je met lieve homo ?
Een neger in Brabant is ook een beetje als een Jood bij de Nederlandse Volksunie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geniaal dat de enige echt geïntegreerde neger belachelijk wordt gemaakt omdat hij zo geïntegreerd is in Brabant.
quote:
Jouw sarcasmeradar is fucked up, denk ik zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Serieus, is jouw gaydar zo fucked up kapot?
Jaja, stiekem dacht je gewoon dat hij hetero was.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jouw sarcasmeradar is fucked up, denk ik zo.
De wens is de vader van de gedachte.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jaja, stiekem dacht je gewoon dat hij hetero was.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jouw sarcasmeradar is fucked up, denk ik zo.
Helaas, hij is toch echt een van ons.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte.
En Klinker Ed dan?quote:
Allemaal de schuld van de Rabobank!quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de Rabobank!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |