Zoooo en dan dacht ik dat mijn handschrift lelijk wasquote:Op zaterdag 15 februari 2014 11:12 schreef Puala het volgende:
Ik ga vandaag kijken hoe ver ik hiermee kom:
[ link | afbeelding ]
Ben benieuwd
Na diverse stages voor de klas kan ik zeggen dat dit best nog meevalt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zoooo en dan dacht ik dat mijn handschrift lelijk was
Dan heb je het mijne nog niet gezien.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef xuryah het volgende:
Heel avontuur beleefd vandaag
Opgesloten zitten in het Veluwe Park is geen pretje.. vooral niet als t ook nog eens gaat regenen, je niet meer kunt lopen van de blaren, je niets meer ziet, je mobiel nog maar 5% batterij heeft, niemand van het park te bereiken is en je allerlei vreemde geluiden om je heen hoort.
Wat ben ik blij dat ik weer in de auto zit!
Verkeerd ingeschat hoe lang t weer terug lopen was. Onderweg namelijk nog aardig wat foto's gemaakt. Toen stonden we opeens midden in de veluwe. Liepen naar een weg toe maar dat hek was op slot.. om in t donker door de bossen en alles, zonder licht, te gaan lopen naar een andere ingang zagen we niet zitten. En dan maar hopen dat die uitgang wel nog open was..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Balen. Hoe ben je er weer uitgekomen?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Verkeerd ingeschat hoe lang t weer terug lopen was. Onderweg namelijk nog aardig wat foto's gemaakt. Toen stonden we opeens midden in de veluwe. Liepen naar een weg toe maar dat hek was op slot.. om in t donker door de bossen en alles, zonder licht, te gaan lopen naar een andere ingang zagen we niet zitten. En dan maar hopen dat die uitgang wel nog open was..
Eerst langs het hek gezocht naar een gat oid. Dat was langs een weg waar t een beetje verlicht werd door de autos namelijk. Niks gevonden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen. Hoe ben je er weer uitgekomen?
Ik denk door een gat te graven onder het hek door met het ijs lepeltje wat toevallig bewaard was na het kopen van een Mac flurry voordat zij daar aankwamen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Balen. Hoe ben je er weer uitgekomen?
Haha, daarna wel een BigTasty Bacon gehaald. Omg, dat kan echt zo lekker zijn als je uitgehongerd bent. Haast niet voor te stellen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik denk door een gat te graven onder het hek door met het ijs lepeltje wat toevallig bewaard was na het kopen van een Mac flurry voordat zij daar aankwamen.
Mooi verhaal voor laterquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eerst langs het hek gezocht naar een gat oid. Dat was langs een weg waar t een beetje verlicht werd door de autos namelijk. Niks gevonden.
Geprobeerd iemand te bereiken van het park, lukte niet. Toen politie gebeld en die heeft de boswachter voor ons gebeld.
Boswachter Klaas kwam met zn Jeep ons redden! Mn vriend zat achter in de Jeep tussen het hertenvoer. Haha.
Op dat moment was het allemaal niet leuk. Maar achreraf is t wel een grappig verhaa eigenlijk..
T kan 100x netter hoor, maar ff een lijstje krabbelen op de bank met t papier op mn been ziet er zo uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar eh.....nog foto's gemaaktquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:24 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eerst langs het hek gezocht naar een gat oid. Dat was langs een weg waar t een beetje verlicht werd door de autos namelijk. Niks gevonden.
Geprobeerd iemand te bereiken van het park, lukte niet. Toen politie gebeld en die heeft de boswachter voor ons gebeld.
Boswachter Klaas kwam met zn Jeep ons redden! Mn vriend zat achter in de Jeep tussen het hertenvoer. Haha.
Op dat moment was het allemaal niet leuk. Maar achreraf is t wel een grappig verhaa eigenlijk..
1100D voelt dan ook als een homp recycled plastic en heeft pauper-specs. Dan kan je beter een 2e-hands 600D kopen (of een nieuwe tijdens een goede aanbieding) voor vrijwel dezelfde prijs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:50 schreef J03llV het volgende:
1100d in de handen gehad. Niks voor mij though..
Ik vind de D3200 toch lekkerder dan de 600D, Afgezien van het draaiende scherm dan wel.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:56 schreef CrashO het volgende:
[..]
1100D voelt dan ook als een homp recycled plastic en heeft pauper-specs. Dan kan je beter een 2e-hands 600D kopen (of een nieuwe tijdens een goede aanbieding) voor vrijwel dezelfde prijs.
Nice, gracias!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:11 schreef andreas612 het volgende:
Vette foto's van de olympics:
http://sochi2014.nytimes.com/photos
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:11 schreef andreas612 het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 09:11 schreef andreas612 het volgende:
Mag ik 1x 1DX en 1x 300 2.8?quote:Op zondag 16 februari 2014 10:48 schreef Xilantof het volgende:
[ afbeelding ]
De Canon room op de Olympische spelen. Wat reserve spul voor de fotografen daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |