Zo mee eens!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Denk dat je onderschat hoeveel ze al kunnen leren puur door de taal en het beeld erbij. Ikzelf begon op mijn 6e met Sky Channel destijds zonder ondertiteling met dingen als Eek the Cat, Inspector Gadget etc. en heb daar toch veel aan gehad vwb het leren van Engels.
Ja, het leek voor mij ook zo vanzelfsprekend. En voor vele is dat het ook, maar op de middelbare school zaten er elk jaar toch een paar bij die net zoveel moeite hadden met Engels als ik met Frans.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo mee eens!
Ken een echtpaar dat geen woord over de grens spreekt. Kijken alleen maar RTL4 behalve op maandag want dan is er Engelstalige tv.
Die zoon ging naar de middelbare en kreeg enorme problemen met Engels en Frans. Het scheelt zoveel als je het van jongs af aan spelenderwijs al binnen krijgt.
OT: er is een Netflix update in de Apple store, kan ik deze veilig doen? Niet dat straks blijkt dat er een beveiliging in is gezet en US een block heeft oid.
Durf ik niets over te zeggen, ik vond het testbeeld al machtig interessant als peuterquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ik was zelf ook heel jong en daar heb ik ook zeker wat aan gehad, maar er is nogal een verschil tussen 2-3jaar of 6 jaar. Met 6 jaar kan het ook prima, maar ik weet niet hoe oud de kinderen in kwestie zijn.
Voor de 3 jarige hier zijn de meeste engels filmpjes met NL ondertiteling in ieder geval nog niet leuk, want hij kan de ondertiteling nog niet lezen.
Netflix is ook helemaal geen vervanging voor het downloaden van de nieuwste films of series, maar eerder een vervanging voor reguliere TV.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef VacaLoca het volgende:
Ik happy dat ik Netflix USA aan de praat heb gekregen, blijkt dat ook daar de series enorm achterlopen![]()
Ik wil best betalen voor content, en dacht met Netflix US eindelijk vervanger voor downloaden te hebben gevonden, maar ik zet de downloads maar weer aan...
Ze zetten een seizoen pas online wanneer het afgelopen isIk dacht dat episodes binnen een dag er op kwamen.
Hoezo is Netflix zo ongelofelijk populair dan?
En klopt het dat Hulu wel series meteen heeft?
Hier na de gratis proef besloten het Netflix-abonnement aan te houden. Sterker nog, in huize Forbry besloten om het gewone tv-abonnement dan maar op te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Netflix is ook helemaal geen vervanging voor het downloaden van de nieuwste films of series, maar eerder een vervanging voor reguliere TV.
Voor mij is het een van de beste uitvindingen in jaren
Ik heb zelf geen ervaring met Hulu, maar ik begrepen dat daar -naar verhouding- wat meer recente (seizoenen/afleveringen van) series te vinden zijn, maar ook met Hulu zul je nog steeds een hoop moeten/ willen downloaden waarschijnlijk. Volgens mij is het aanbod daar weer op een andere manier beperkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef VacaLoca het volgende:
Ik happy dat ik Netflix USA aan de praat heb gekregen, blijkt dat ook daar de series enorm achterlopen![]()
Ik wil best betalen voor content, en dacht met Netflix US eindelijk vervanger voor downloaden te hebben gevonden, maar ik zet de downloads maar weer aan...
Ze zetten een seizoen pas online wanneer het afgelopen isIk dacht dat episodes binnen een dag er op kwamen.
Hoezo is Netflix zo ongelofelijk populair dan?
En klopt het dat Hulu wel series meteen heeft?
Lijkt mij wel een goed idee!quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:48 schreef Re het volgende:
tijd misschien voor een technisch netflix topic en een content netflix topic
hier 24 seizoen 4 begonnen, 3 was weer eens leuk, dit alles ter voorbereiding van nieuwe seizoen
Vandaar ook mijn laatste zin.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Dat gaat echt niet gebeuren, gezien de vele verschillende tv-zenders en de vele verschillende rechtenhebbenden en de vele verschillende bedrijven/mensen die geld willen verdienen.
Dit moet echt met blinkende koeienletters in de OP wmb.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Netflix is ook helemaal geen vervanging voor het downloaden van de nieuwste films of series, maar eerder een vervanging voor reguliere TV.
Ik zou het wel fantastisch vinden trouwensquote:
Ik zou het op die manier net ietsje overzichtelijker vinden. Vooral omdat dit inmiddels best een goed lopend topic is. Maar ik vind het zo óók goed hoor, doet wel knus aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik vind het juist zo handig dat je in dit topic eigenlijk alles kwijt kan.
Als ik een degelijk alternatief had was ziggo hier ook allang vertrokken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:56 schreef Forbry het volgende:
Ziggo belde trouwens nog op. Om te vragen of we echt zeker van onze beslissing waren, of we geen foutje hadden gemaakt.Wilden ook erg graag de reden van onze opzegging weten (ook niet gek) en toen maar eerlijk aangegeven dat we qua "tv" tegenwoordig de voorkeur aan Netflix gaven. Vermoed dat ze dat tegenwoordig wel eens vaker te horen krijgen.
Ziggo is bij ons nog maanden na onze opzegging blijven doorleveren en brieven blijven sturen met 'als u nu niet gauw een abonnement afsluit, beëindigen we onze dienstverlening'... die begrepen kennelijk niet dat dat de bedoeling was van de opzeggingquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:56 schreef Forbry het volgende:
Ziggo belde trouwens nog op. Om te vragen of we echt zeker van onze beslissing waren, of we geen foutje hadden gemaakt.Wilden ook erg graag de reden van onze opzegging weten (ook niet gek) en toen maar eerlijk aangegeven dat we qua "tv" tegenwoordig de voorkeur aan Netflix gaven. Vermoed dat ze dat tegenwoordig wel eens vaker te horen krijgen.
Netflix geen optie of als alternatief niet degelijk genoeg?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik een degelijk alternatief had was ziggo hier ook allang vertrokken.
Alternatief voor Ziggoquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef Forbry het volgende:
[..]
Netflix geen optie of als alternatief niet degelijk genoeg?
Ah zoquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Alternatief voor Ziggo
ADSL hier is niet snel genoeg voor netflix dus zit noodgedwongen op de kabel.
Schotel?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Alternatief voor Ziggo
ADSL hier is niet snel genoeg voor netflix dus zit noodgedwongen op de kabel.
Ha, ha... echt?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ziggo is bij ons nog maanden na onze opzegging blijven doorleveren en brieven blijven sturen met 'als u nu niet gauw een abonnement afsluit, beëindigen we onze dienstverlening'... die begrepen kennelijk niet dat dat de bedoeling was van de opzegging
Maar wel een goede internetverbinding of...?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:04 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Schotel?![]()
Bij ons ligt niet eens een kabel
Mwoah, redelijk. Het kan stabieler, zeg maar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar wel een goede internetverbinding of...?
Was wel een aantal jaar geleden hoor. Wij gingen over op satelliet, maar dat weigerde ik te vermelden, want het kostte 10 cent per minuut om te bellen, dus mijn enige antwoord op het 'waarom zegt u op?', was 'omdat ik er vanaf wil'. Was al met al best komischquote:Op woensdag 5 maart 2014 15:05 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ha, ha... echt?Ze moeten er blijkbaar nog een beetje aan wennen
Yep, tv is out idd, als je netflix USA kijkt. Jan Slagter (of hoe heet-ie) kan ander werk zoeken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor mij is het een van de beste uitvindingen in jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |