abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 21:51:51 #226
318507 Jester65
Stay frosty
pi_137396714
The Wonder Years

Dat was lang geleden, erg leuk om weer eens terug te zien.
pi_137398656
Freaks and Geeks is ook een fantastische serie, een ondergewaardeerd pareltje. Over opgroeien op ern Amerikasnse High-school maar voor mij iig ook erg hetkenbaar. Met James Franco die ik eigenlijk niet kende maar wel bekend is.
anonieme razernist
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:40:49 #228
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_137399190
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef Jester65 het volgende:
The Wonder Years

Dat was lang geleden, erg leuk om weer eens terug te zien.
The Wonder Years? :o

O+
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_137399266
Ik happy dat ik Netflix USA aan de praat heb gekregen, blijkt dat ook daar de series enorm achterlopen :{

Ik wil best betalen voor content, en dacht met Netflix US eindelijk vervanger voor downloaden te hebben gevonden, maar ik zet de downloads maar weer aan...

Ze zetten een seizoen pas online wanneer het afgelopen is :{ Ik dacht dat episodes binnen een dag er op kwamen.

Hoezo is Netflix zo ongelofelijk populair dan?
En klopt het dat Hulu wel series meteen heeft?
pi_137400047
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef VacaLoca het volgende:
Relatief goedkoop, degelijke kwaliteit en héél makkelijk. En ook de content begint meer en meer te worden. Sommige series volledig, sommige de helft.

Ik probeerde laatst weer een torrent te downloaden. Enige wat ik er aan over heb gehouden zijn 50 bullshit programma's die automatisch geïnstalleerd worden :/

Waar download jij, want er zijn wel een paar series die ik af wil kijken :D
pi_137400118
Net de laatste afleveringen van Breaking Bad gezien _O_ _O_ _O_
pi_137400292
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Net de laatste afleveringen van Breaking Bad gezien _O_ _O_ _O_
Beste serie. Ooit. Wat mis ik het nog iedere dag.
pi_137400310
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Beste serie. Ooit. Wat mis ik het nog iedere dag.
;( Dat gevoel als je klaar bent met een topserie ;(
pi_137400629
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

;( Dat gevoel als je klaar bent met een topserie ;(
Precies. Helden serie.
pi_137400920
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:56 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Relatief goedkoop, degelijke kwaliteit en héél makkelijk. En ook de content begint meer en meer te worden. Sommige series volledig, sommige de helft.

Ik probeerde laatst weer een torrent te downloaden. Enige wat ik er aan over heb gehouden zijn 50 bullshit programma's die automatisch geïnstalleerd worden :/

Waar download jij, want er zijn wel een paar series die ik af wil kijken :D
Nieuwsgroepen, maar dat is nu vrij irritant geworden met takedowns. Dus dacht ik ga braaf betalen, maar dan kan je dus nog niet series gewoon kijken wanneer ze uitkomen
pi_137400962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef VacaLoca het volgende:
Nieuwsgroepen, maar dat is nu vrij irritant geworden met takedowns. Dus dacht ik ga braaf betalen, maar dan kan je dus nog niet series gewoon kijken wanneer ze uitkomen
Ja, dus er is gewoon geen alternatief meer
  woensdag 5 maart 2014 @ 00:40:13 #237
327180 vanhaze
Pluk de dag !
pi_137403253
Beste allemaal,

Ik heb een WDTV Live 2011 met Netflix erop.
Probleem is dat ik de engelstalige versie van Netflix op mijn WDTV Live heb, maar ik wil juist gewoon de nerderlandse versie erop ! (oa voor mijn kids: NL gesproken films ipv engels gesproken).

De WDTV Live staat ingesteld op nederland, netwerkinstellingen zijn automatisch geconfigureerd: de DNS staat op mijn router adres.

Kan iemand mij helpen ?

BVD !

Rob.
Vanhaze
pi_137403300
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:40 schreef vanhaze het volgende:
(oa voor mijn kids: NL gesproken films ipv engels gesproken).
Nee, doe je kinderen dit nou niet aan. Laat ze op een makkelijke en leuke manier Engels leren beheersen. Scheelt veel gedoe straks op school en later in de toekomst.

*Spreekt uit ervaring.

Wat natuurlijk wel noodzakelijk is, is Nederlandse ondertiteling om het te kunnen leren. Kan je daarbij helaas niet helpen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2014 00:45:08 ]
  Moderator/colorchick woensdag 5 maart 2014 @ 08:36:04 #239
382129 crew  Donna
pi_137405178
Kinderen moeten wel vlot kunnen lezen voordat ze NL ondertiteling kunnen volgen. Dus ik snap goed dat je ze tot een bepaalde leeftijd NL gesproken films wilt laten zien ;). Anyway, geen oplossing verder.
pi_137405271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:36 schreef DonnaRush het volgende:
Kinderen moeten wel vlot kunnen lezen voordat ze NL ondertiteling kunnen volgen. Dus ik snap goed dat je ze tot een bepaalde leeftijd NL gesproken films wilt laten zien ;). Anyway, geen oplossing verder.
Denk dat je onderschat hoeveel ze al kunnen leren puur door de taal en het beeld erbij. Ikzelf begon op mijn 6e met Sky Channel destijds zonder ondertiteling met dingen als Eek the Cat, Inspector Gadget etc. en heb daar toch veel aan gehad vwb het leren van Engels.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:07:39 #241
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_137405631
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Denk dat je onderschat hoeveel ze al kunnen leren puur door de taal en het beeld erbij. Ikzelf begon op mijn 6e met Sky Channel destijds zonder ondertiteling met dingen als Eek the Cat, Inspector Gadget etc. en heb daar toch veel aan gehad vwb het leren van Engels.
Zo mee eens!

Ken een echtpaar dat geen woord over de grens spreekt. Kijken alleen maar RTL4 behalve op maandag want dan is er Engelstalige tv.

Die zoon ging naar de middelbare en kreeg enorme problemen met Engels en Frans. Het scheelt zoveel als je het van jongs af aan spelenderwijs al binnen krijgt.

OT: er is een Netflix update in de Apple store, kan ik deze veilig doen? Niet dat straks blijkt dat er een beveiliging in is gezet en US een block heeft oid.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 5 maart 2014 @ 09:36:26 #242
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_137406185
Gisteren aan seizoen twee van House of Cards begonnen. Het is dat ik samen kijk met een vriend, anders was ik vandaag direct verder gegaan met aflevering drie, vier, vijf, zes ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator/colorchick woensdag 5 maart 2014 @ 09:38:07 #243
382129 crew  Donna
pi_137406228
Ik was zelf ook heel jong en daar heb ik ook zeker wat aan gehad, maar er is nogal een verschil tussen 2-3jaar of 6 jaar. Met 6 jaar kan het ook prima, maar ik weet niet hoe oud de kinderen in kwestie zijn.

Voor de 3 jarige hier zijn de meeste engels filmpjes met NL ondertiteling in ieder geval nog niet leuk, want hij kan de ondertiteling nog niet lezen.
pi_137406358
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:07 schreef Staal het volgende:

[..]

Zo mee eens!

Ken een echtpaar dat geen woord over de grens spreekt. Kijken alleen maar RTL4 behalve op maandag want dan is er Engelstalige tv.

Die zoon ging naar de middelbare en kreeg enorme problemen met Engels en Frans. Het scheelt zoveel als je het van jongs af aan spelenderwijs al binnen krijgt.

OT: er is een Netflix update in de Apple store, kan ik deze veilig doen? Niet dat straks blijkt dat er een beveiliging in is gezet en US een block heeft oid.
Ja, het leek voor mij ook zo vanzelfsprekend. En voor vele is dat het ook, maar op de middelbare school zaten er elk jaar toch een paar bij die net zoveel moeite hadden met Engels als ik met Frans.
Vind het ook raar dat men besloten heeft meer en meer na te synchroniseren terwijl Engels juist steeds belangrijker wordt.
Zal wel iets met culturele identiteit te maken hebben of zo.
pi_137406469
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ik was zelf ook heel jong en daar heb ik ook zeker wat aan gehad, maar er is nogal een verschil tussen 2-3jaar of 6 jaar. Met 6 jaar kan het ook prima, maar ik weet niet hoe oud de kinderen in kwestie zijn.

Voor de 3 jarige hier zijn de meeste engels filmpjes met NL ondertiteling in ieder geval nog niet leuk, want hij kan de ondertiteling nog niet lezen.
Durf ik niets over te zeggen, ik vond het testbeeld al machtig interessant als peuter :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:48:34 #246
262 Re
Kiss & Swallow
pi_137407804
tijd misschien voor een technisch netflix topic en een content netflix topic

hier 24 seizoen 4 begonnen, 3 was weer eens leuk, dit alles ter voorbereiding van nieuwe seizoen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_137410000
quote:
Ik happy dat ik Netflix USA aan de praat heb gekregen, blijkt dat ook daar de series enorm achterlopen :{

Ik wil best betalen voor content, en dacht met Netflix US eindelijk vervanger voor downloaden te hebben gevonden, maar ik zet de downloads maar weer aan...

Ze zetten een seizoen pas online wanneer het afgelopen is :{ Ik dacht dat episodes binnen een dag er op kwamen.

Netflix is ook helemaal geen vervanging voor het downloaden van de nieuwste films of series, maar eerder een vervanging voor reguliere TV.

Voor mij is het een van de beste uitvindingen in jaren
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_137412993
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Netflix is ook helemaal geen vervanging voor het downloaden van de nieuwste films of series, maar eerder een vervanging voor reguliere TV.

Voor mij is het een van de beste uitvindingen in jaren
Hier na de gratis proef besloten het Netflix-abonnement aan te houden. Sterker nog, in huize Forbry besloten om het gewone tv-abonnement dan maar op te zeggen.

Ik keek eigenlijk al tijden nauwelijks meer naar "gewone" tv. Er zijn een paar programma's, die nog wel mijn interesse hebben, maar die kan ik ook prima ergens online kijken. Net als het nieuws e.d.
Mr. Forbry keek op zich nog wel kabel tv, maar meestal zapte hij dan maar wat en hij doet eigenlijk ook liever andere dingen met zijn vrije tijd gaf hij aan. Nou ja, bye bye Ziggo dus, al voelde dat toch best als een grote stap moet ik zeggen :D Ik had er uiteindelijk nog wat meer moeite mee dan mijn vriend _O- :')

Ik vind Netflix overigens echt niet perfect (krijg nog geregeld zo'n "Silverlight-melding" bijvoorbeeld }:| en zo zijn er nog wel wat minpuntjes) en het is -helaas- ook echt geen vervanger voor alle, met name de meer recente, (seizoenen van) series inderdaad. Qua films schijnt het aanbod op Netlfix helemaal beperkt zijn, maar ik heb zelf tot nu toe alleen nog maar naar series op Netflix gekeken, dus kan daar (nog) niks over zeggen. Recente films download ik wel of kijk ze in de bioscoop.

Maar al met al ben ik er toch wel blij mee. Vooral als vervanging voor "gewone" tv vind ik het dus echt meer dan prima! :Y :)
Tails tell tales
pi_137413439
quote:

Ik heb zelf geen ervaring met Hulu, maar ik begrepen dat daar -naar verhouding- wat meer recente (seizoenen/afleveringen van) series te vinden zijn, maar ook met Hulu zul je nog steeds een hoop moeten/ willen downloaden waarschijnlijk. Volgens mij is het aanbod daar weer op een andere manier beperkt.

Een regiovrij, gebruiksvriendelijk platform waarop/waarmee je zo'n beetje alle series, ook de meest recente (afleveringen), zou kunnen zien in goede beeldkwaliteit, met goed geluid en met goede ondertiteling (met keuze voor zowel Engels als Nederlands), daar zou ik onmiddellijk voor tekenen (Wie niet? :D ) en ik zou daar dan ook wel behoorlijk wat geld voor over hebben (in ieder geval nog een héle hoop meer dan de schamele 7,99 euro die Netflix per maand kost). Erg jammer dat zoiets niet bestaat. De vraag is of er ooit nog zoiets gaat komen, überhaupt KAN komen!
Tails tell tales
  Redactie Frontpage woensdag 5 maart 2014 @ 14:25:45 #250
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_137413524
Dat gaat echt niet gebeuren, gezien de vele verschillende tv-zenders en de vele verschillende rechtenhebbenden en de vele verschillende bedrijven/mensen die geld willen verdienen.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')