The Wonder Years?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef Jester65 het volgende:
The Wonder Years
Dat was lang geleden, erg leuk om weer eens terug te zien.
Relatief goedkoop, degelijke kwaliteit en héél makkelijk. En ook de content begint meer en meer te worden. Sommige series volledig, sommige de helft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef VacaLoca het volgende:
Hoezo is Netflix zo ongelofelijk populair dan?
Beste serie. Ooit. Wat mis ik het nog iedere dag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
Net de laatste afleveringen van Breaking Bad gezien![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Beste serie. Ooit. Wat mis ik het nog iedere dag.
Precies. Helden serie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]Dat gevoel als je klaar bent met een topserie
Nieuwsgroepen, maar dat is nu vrij irritant geworden met takedowns. Dus dacht ik ga braaf betalen, maar dan kan je dus nog niet series gewoon kijken wanneer ze uitkomenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:56 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Relatief goedkoop, degelijke kwaliteit en héél makkelijk. En ook de content begint meer en meer te worden. Sommige series volledig, sommige de helft.
Ik probeerde laatst weer een torrent te downloaden. Enige wat ik er aan over heb gehouden zijn 50 bullshit programma's die automatisch geïnstalleerd worden :/
Waar download jij, want er zijn wel een paar series die ik af wil kijken
Ja, dus er is gewoon geen alternatief meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef VacaLoca het volgende:
Nieuwsgroepen, maar dat is nu vrij irritant geworden met takedowns. Dus dacht ik ga braaf betalen, maar dan kan je dus nog niet series gewoon kijken wanneer ze uitkomen
Nee, doe je kinderen dit nou niet aan. Laat ze op een makkelijke en leuke manier Engels leren beheersen. Scheelt veel gedoe straks op school en later in de toekomst.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:40 schreef vanhaze het volgende:
(oa voor mijn kids: NL gesproken films ipv engels gesproken).
Denk dat je onderschat hoeveel ze al kunnen leren puur door de taal en het beeld erbij. Ikzelf begon op mijn 6e met Sky Channel destijds zonder ondertiteling met dingen als Eek the Cat, Inspector Gadget etc. en heb daar toch veel aan gehad vwb het leren van Engels.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:36 schreef DonnaRush het volgende:
Kinderen moeten wel vlot kunnen lezen voordat ze NL ondertiteling kunnen volgen. Dus ik snap goed dat je ze tot een bepaalde leeftijd NL gesproken films wilt laten zien. Anyway, geen oplossing verder.
Zo mee eens!quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:43 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Denk dat je onderschat hoeveel ze al kunnen leren puur door de taal en het beeld erbij. Ikzelf begon op mijn 6e met Sky Channel destijds zonder ondertiteling met dingen als Eek the Cat, Inspector Gadget etc. en heb daar toch veel aan gehad vwb het leren van Engels.
Ja, het leek voor mij ook zo vanzelfsprekend. En voor vele is dat het ook, maar op de middelbare school zaten er elk jaar toch een paar bij die net zoveel moeite hadden met Engels als ik met Frans.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Zo mee eens!
Ken een echtpaar dat geen woord over de grens spreekt. Kijken alleen maar RTL4 behalve op maandag want dan is er Engelstalige tv.
Die zoon ging naar de middelbare en kreeg enorme problemen met Engels en Frans. Het scheelt zoveel als je het van jongs af aan spelenderwijs al binnen krijgt.
OT: er is een Netflix update in de Apple store, kan ik deze veilig doen? Niet dat straks blijkt dat er een beveiliging in is gezet en US een block heeft oid.
Durf ik niets over te zeggen, ik vond het testbeeld al machtig interessant als peuterquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:38 schreef DonnaRush het volgende:
Ik was zelf ook heel jong en daar heb ik ook zeker wat aan gehad, maar er is nogal een verschil tussen 2-3jaar of 6 jaar. Met 6 jaar kan het ook prima, maar ik weet niet hoe oud de kinderen in kwestie zijn.
Voor de 3 jarige hier zijn de meeste engels filmpjes met NL ondertiteling in ieder geval nog niet leuk, want hij kan de ondertiteling nog niet lezen.
Netflix is ook helemaal geen vervanging voor het downloaden van de nieuwste films of series, maar eerder een vervanging voor reguliere TV.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef VacaLoca het volgende:
Ik happy dat ik Netflix USA aan de praat heb gekregen, blijkt dat ook daar de series enorm achterlopen![]()
Ik wil best betalen voor content, en dacht met Netflix US eindelijk vervanger voor downloaden te hebben gevonden, maar ik zet de downloads maar weer aan...
Ze zetten een seizoen pas online wanneer het afgelopen isIk dacht dat episodes binnen een dag er op kwamen.
En klopt het dat Hulu wel series meteen heeft?
Hier na de gratis proef besloten het Netflix-abonnement aan te houden. Sterker nog, in huize Forbry besloten om het gewone tv-abonnement dan maar op te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Netflix is ook helemaal geen vervanging voor het downloaden van de nieuwste films of series, maar eerder een vervanging voor reguliere TV.
Voor mij is het een van de beste uitvindingen in jaren
Ik heb zelf geen ervaring met Hulu, maar ik begrepen dat daar -naar verhouding- wat meer recente (seizoenen/afleveringen van) series te vinden zijn, maar ook met Hulu zul je nog steeds een hoop moeten/ willen downloaden waarschijnlijk. Volgens mij is het aanbod daar weer op een andere manier beperkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:41 schreef VacaLoca het volgende:
Ik happy dat ik Netflix USA aan de praat heb gekregen, blijkt dat ook daar de series enorm achterlopen![]()
Ik wil best betalen voor content, en dacht met Netflix US eindelijk vervanger voor downloaden te hebben gevonden, maar ik zet de downloads maar weer aan...
Ze zetten een seizoen pas online wanneer het afgelopen isIk dacht dat episodes binnen een dag er op kwamen.
En klopt het dat Hulu wel series meteen heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |