The Shield ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef Blik het volgende:
Wel grappig trouwens dat Suits dus niet te bekijken is op US Netflix
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:19 schreef Blik het volgende:
Wel grappig trouwens dat Suits dus niet te bekijken is op US Netflix
Suits wordt in Amerika door een betaalzender uitgezonden.quote:
Ga gelijk op zoek. En Rachel is inderdaad ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:03 schreef Blik het volgende:
Seizoen 3 is in de US al uitgezonden, en is te downloaden via de bekende kanalen incl. ondertiteling.
Nope, USA zit gewoon in het kabel pakket.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
[..]
Suits wordt in Amerika door een betaalzender uitgezonden.
Ah ik dacht eerlijk gezegd dat het van FX was, excuus.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:28 schreef OMG het volgende:
[..]
Nope, USA zit gewoon in het kabel pakket.
Seizoen 1 en 2 kan ik hier via Amazon Prime streamen.
Unlocator.com al geprobeerd? Werkt perfect hier.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:59 schreef Evenveel het volgende:
Ik kom er net achter dat Tunlr vandaag is gestopt met het aanbieden van hun diensten (kan dus ook uit de OP worden gehaald lijkt mij)
Ik begrijp dat unblock.us hier positief wordt ontvangen. Klopt dat? Het geld heb ik er wel voor over gezien de meerwaarde (voor mij) van US content.
Bedankt voor je toevoeging. Is nog in betamode (niet dat Tunlr dat level ooit is ontstegen)? Ik ben wel gecharmeerd van het feit dat unblock.us meerdere landen ondersteunt. Volgens mij unlocator ook wel, maar toch minder?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:24 schreef Philos het volgende:
[..]
Unlocator.com al geprobeerd? Werkt perfect hier.
Unsere mutter, unsere vatter wordt over het algemeen gezien als een serie van vergelijkbare kwaliteit als BoBquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:43 schreef Shadeauw het volgende:
Net de allerlaatste afleveringen (film) van Prison Break gezien.
Vreemd einde, en ik blijf erbij dat seizoen 3 en 4 wel in een paar afleveringen had verteld kunnen worden.
Desalniettemin redelijk goeie (wel langgerekte) serie.
Nu toe aan iets nieuws. Iemand suggesties? Meeste series op Netflix heb ik nog niet gezien.
Ben iemand die van misdaad houd, maar volgens mij zijn de meeste series op Netflix misdaad gerelateerd.
-edit-
Een goeie (Tweede Wereld)oorlog serie is er zeker niet? Ik kan in ieder geval niet iets vinden. Band of Brothers weet ik, maar dat is van HBO.
inderdaad een goeie serie, had van mij wel langer mogen zijn :pquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Unsere mutter, unsere vatter wordt over het algemeen gezien als een serie van vergelijkbare kwaliteit als BoB
Werkt met alle Netflix-landen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Bedankt voor je toevoeging. Is nog in betamode (niet dat Tunlr dat level ooit is ontstegen)? Ik ben wel gecharmeerd van het feit dat unblock.us meerdere landen ondersteunt. Volgens mij unlocator ook wel, maar toch minder?
Op zich maakt het niet zo heel veel uit, Tunlr had bijvoorbeeld best vaak problemen. Ik kijk unblock.us een weekje aan en zie dan hopelijk wel of het stabiel is...
unblock-us heeft er bij mij nog nooit uitgelegen, in een half jaar tijd zo ong.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:33 schreef Evenveel het volgende:
[..]
Bedankt voor je toevoeging. Is nog in betamode (niet dat Tunlr dat level ooit is ontstegen)? Ik ben wel gecharmeerd van het feit dat unblock.us meerdere landen ondersteunt. Volgens mij unlocator ook wel, maar toch minder?
Op zich maakt het niet zo heel veel uit, Tunlr had bijvoorbeeld best vaak problemen. Ik kijk unblock.us een weekje aan en zie dan hopelijk wel of het stabiel is...
Had blijkbaar mediahint nog geinstalleerd staan, thxquote:Op woensdag 26 februari 2014 01:09 schreef OMG het volgende:
Gebruik je op je PC zo'n regio switch truc?
Ik ben deze week alvast begonnen via UKquote:Op donderdag 27 februari 2014 09:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zaterdag komen de laatste afleveringen van Breaking Bad er op heb ik vernomenEindelijk de serie af kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |