Ik gebruik een extensie van Hola in m'n browser (Chrome)quote:Op maandag 24 februari 2014 19:27 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan geen fatsoenlijk DNS fixen, waar doen jullie dat? Of zitten jullie gewoon op de Ned. Netflix?
Oh pardon, ik kijk niet via laptop maar via de xboxquote:Op maandag 24 februari 2014 19:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik gebruik een extensie van Hola in m'n browser (Chrome)
Dan heb ik geen flauw idee want ik heb geen consolesquote:Op maandag 24 februari 2014 19:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oh pardon, ik kijk niet via laptop maar via de xbox
No problem, daarom vraag ik het ook hier misschien zijn er mensen die het wel gebruiken.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan heb ik geen flauw idee want ik heb geen consoles
Gewoon, zoeken naar een goede DNS..quote:Op maandag 24 februari 2014 19:27 schreef maniack28 het volgende:
Ik kan geen fatsoenlijk DNS fixen, waar doen jullie dat? Of zitten jullie gewoon op de Ned. Netflix?
Ik heb er afgelopen dagen 15 geprobeerd, geen succes. Heb wel verbinding met xboxlive, maar Netflix zegt dat ik niet verbonden ben.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:42 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gewoon, zoeken naar een goede DNS..
Sorry, dan kan ik je niet verder helpen. Op mijn PS3 werkt het prima.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb er afgelopen dagen 15 geprobeerd, geen succes. Heb wel verbinding met xboxlive, maar Netflix zegt dat ik niet verbonden ben.
Welk DNS gebruik je dan? En waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sorry, dan kan ik je niet verder helpen. Op mijn PS3 werkt het prima.
www.unblock-us.comquote:Op maandag 24 februari 2014 19:33 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Oh pardon, ik kijk niet via laptop maar via de xboxIk ken de chromeextensie, maar dan moet ik laptop weer aansluiten terwijl xbox in principe prima werkt.
Krijg je dan gewoon een DNS toegewezen?quote:
Nee, bij setup even kijken wat je moet doen. De DNS werkt zolang je abonnee bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Krijg je dan gewoon een DNS toegewezen?
Phew, ik ben er iets sneller doorheen aan het gaan, ben nu bij S02E02 maar was toch een hoop vergeten hoor. Puike rewatch in ieder geval na ongeveer 15 jaar. Heerlijk!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef OMG het volgende:
[..]
Twin Peaks.. Ben het ook weer aan het kijken, maar op een enorm traag tempo.
Dit ga je nog zienquote:Op maandag 24 februari 2014 19:30 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Begonnen aan Suits, tot nu toe waardeer ik deze serie wel.
Rachel is ook niet erg om naar te kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:02 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zij is wel heerlijk inderdaad.
Komt er trouwens nog een nieuw seizoen?
Ik ben erg tevreden over Unblock. En je hebt hiermee niet alleen de VS-content, maar de content van alle Netflix-landen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:59 schreef Evenveel het volgende:
Ik kom er net achter dat Tunlr vandaag is gestopt met het aanbieden van hun diensten (kan dus ook uit de OP worden gehaald lijkt mij)
Ik begrijp dat unblock.us hier positief wordt ontvangen. Klopt dat? Het geld heb ik er wel voor over gezien de meerwaarde (voor mij) van US content.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |