Ik heb het even snel gecheckt, krijg gewoon verbinding (via ipad).quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is netflix offline? Krijg geen verbinding meer
"Have you tried forcing an unexpected reboot?"quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
twitter:NetflixNL twitterde op donderdag 20-02-2014 om 13:58:13Goed nieuws! Over één week staat seizoen vijf van Fringe op Netflix. Ben je al bij? http://t.co/qv6ja45yG8 reageer retweet
dat was al de dag na uitzendenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:50 schreef Etcetera het volgende:
Breaking Bad is op de UK-Netflix volgens mij al volledig te zienmorgen misschien maar even wat tijd aan besteden
ik had met mn ps3 een week geleden ook opeens geen verbinding meer met allerlei meldingen, vanalles geprobeerd maar uiteindelijk de app verwijdert en opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het weer. Is natuurlijk de laatste oplossing, maar het werkte welquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik had het gisteren in m'n browser. Paar uur later was het weer normaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Toen had ik nog geen toegang tot Netflix UKquote:
Netflix USA heeft de serie wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Ik mis Two and a half man op Netflix. Maar aangezien die nog elke dag op Veronica te zien is vermoed ik dat deze niet zo snel op Netflix beschikbaar zal zijn.
Bij mij niet.quote:
Ik vergis me ook in de titel, bedoelde How I Met Your Mother.quote:
Die dan ook weer "gewoon" op NL staatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vergis me ook in de titel, bedoelde How I Met Your Mother.
Allemaal 1 pot nat die comedy-series voor mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:27 schreef J83 het volgende:
[..]
Die dan ook weer "gewoon" op NL staat
Mis je alleen het laatste seizoen van volgens mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:27 schreef J83 het volgende:
[..]
Die dan ook weer "gewoon" op NL staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |