Wordt tijd wel, dat tweede seizoen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:19 schreef alwaysonhold het volgende:
Een andere goede serie van Netflix is Orange is the New Black, over 3 maanden komt officieel seizoen 2 uit http://mashable.com/2014/(...)ash-com-Tw-main-link
Dank voor je reactie en fijn om te lezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een sony bdp-4100 i.c.m netflix.
Werkt prima, overzichtelijk en snel.
Netflix USA kijken is geen probleem, want alle netwerkinstellingen zijn aanpasbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
![]()
Hoc seizoen 2
Nu al weer meesterlijk (pas 2 afleveringen gezien van s2)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Ik ben er helaas al helemaal doorheen. Wordt weer een lang jaartje wachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nu al weer meesterlijk (pas 2 afleveringen gezien van s2)
ik probeer ze te savouren, maar dat gaat me vast niet lukken. Lukt me met een reepje chocolade al niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben er helaas al helemaal doorheen. Wordt weer een lang jaartje wachten
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik probeer ze te savouren, maar dat gaat me vast niet lukken. Lukt me met een reepje chocolade al niet.
logisch, want doctor whoquote:Op maandag 17 februari 2014 10:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben overgestapt van Media Hint naar Hola, puur vanwege Dr. Who aflveringen die op UK wel beschikbaar zijn en in NL en USA niet
I know what you mean. Damn you Frankquote:Op zondag 16 februari 2014 22:33 schreef DragonFodder het volgende:
nu alweer bij aflevering 4. dit gaat me nooit lukken
Prioriteiten.quote:Op maandag 17 februari 2014 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb nog niks van house of cards gezien
tijdgebrek
Ook zo met Lucky Number Slevin, pas op RTL7 en nu op Netflix.quote:Op maandag 17 februari 2014 18:03 schreef MorganGrimes het volgende:
Het valt me op dat de laatste tijd steeds films worden toegevoegd die de week ervoor op tv zijn geweest. Deze week is dat zo met National Treasure. Zullen ze het nog 1x uitzenden voordat hun rechten verlopen?
en Source Code. Zal idd geen toeval zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 11:15 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Ook zo met Lucky Number Slevin, pas op RTL7 en nu op Netflix.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |