Klopt, ik heb 'em geloof ik een paar delen geleden ook al genoemd. Misschien van het weekend nog eens kijken! Er staan best was leuke Koreaanse films op.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef poker4lifee het volgende:
The man from nowhere, bazenfilm
allemaal kijken!Ajeossi (2010) - IMDb
usa netflix
Haha ik dacht precies hetzelfde na aflevering 1 jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:18 schreef Badr_Harry het volgende:
Zo he! Net eerste aflevering van seizoen 2 van hoc gezien... wat een bazenserie! Daar gaat me weekend
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Haha ik dacht precies hetzelfde na aflevering 1 ja![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mike op 15-02-2014 10:13:11 ]
yupquote:Op zaterdag 15 februari 2014 01:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Klopt, ik heb 'em geloof ik een paar delen geleden ook al genoemd. Misschien van het weekend nog eens kijken! Er staan best was leuke Koreaanse films op.
I saw the devil is ook geniaalquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:52 schreef poker4lifee het volgende:
The man from nowhere, bazenfilm
allemaal kijken!Ajeossi (2010) - IMDb
usa netflix
Norbitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Flinke update voor films weer:
Old School
Lucky Number Slevin
Madagascar
Catch Me If You Can
Minority Report
The Hurt Locker
The Accidental Husband
Shrek 2
Shrek the Third
Season of the Witch
Flushed Away
The Heartbreak Kid
National Lampoon’s Van Wilder
Mirror Mirror
Norbit
Paycheck
16 Blocks
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay
Planet 51
Wallace & Gromit: The Curse of the Were-Rabbit
The Twilight Saga: Eclipse
Road Trip
Arthur and the Revenge of Maltazard
Meet the Fockers
War of the Worlds
Equilibrium
Jackass 2.5
Sex Drive
Ja, wij hebben een sony bdp-4100 i.c.m netflix.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:25 schreef Forbry het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Netflix d.m.v. een Blu-ray speler kijken? Werkt dat goed en heb je dan ook de mogelijkheid om de regiobeperkingen te omzeilen?
Wordt tijd wel, dat tweede seizoen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:19 schreef alwaysonhold het volgende:
Een andere goede serie van Netflix is Orange is the New Black, over 3 maanden komt officieel seizoen 2 uit http://mashable.com/2014/(...)ash-com-Tw-main-link
Dank voor je reactie en fijn om te lezen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een sony bdp-4100 i.c.m netflix.
Werkt prima, overzichtelijk en snel.
Netflix USA kijken is geen probleem, want alle netwerkinstellingen zijn aanpasbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
![]()
Hoc seizoen 2
Nu al weer meesterlijk (pas 2 afleveringen gezien van s2)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Ik ben er helaas al helemaal doorheen. Wordt weer een lang jaartje wachtenquote:Op zondag 16 februari 2014 20:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nu al weer meesterlijk (pas 2 afleveringen gezien van s2)
ik probeer ze te savouren, maar dat gaat me vast niet lukken. Lukt me met een reepje chocolade al niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:14 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ben er helaas al helemaal doorheen. Wordt weer een lang jaartje wachten
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik probeer ze te savouren, maar dat gaat me vast niet lukken. Lukt me met een reepje chocolade al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |