Ik kan prima waaier rijden hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:46 schreef kaasplankje het volgende:
Gerrit twitterde me net dat de kolonel helemaal geen waaier kan rijde.
Oei carbs. Ik weet niet of dat wel past in zn 34ste dieet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:02 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Bordje pasta voor Oksel
Misschien dat hij het eerst even met zijn personal trainer moet overleggen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oei carbs. Ik weet niet of dat wel past in zn 34ste dieet.
Strijd der vetklepjes?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:04 schreef Patroon het volgende:
Nu al zin in de volgende meet. Daar wil ik wel een koers voor opofferen.
Over koersen gesproken, morgen 1e trainingskoers. En weer storm verwacht. Zit wel mee zeg..
Patroon kom er maar in.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:05 schreef Yankee het volgende:
[..]
Misschien dat hij het eerst even met zijn personal trainer moet overleggen?
Kom ik in aanmerking als PP*?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:08 schreef Patroon het volgende:
Ik ben niet meer personal trainer van Oksel. Laks gedrag en alles willen oplossen met dieeten, werkt niet voor mij.
Ik train altijd op woensdag en donderdag partijtjes. Wel verdediging in zone. Is dat ook goed?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:26 schreef Patroon het volgende:
Nee. Wil alleen mensen onder mij die zich volledig willen onderwerpen aan het trainen op zones.
Daar sta ik eigenlijk ook niet maar ik wil zo graag Patroons pupil worden dat ik het er wel voor over heb.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:30 schreef muzas het volgende:
Verdediging, daar sta je toch als je niet kan voetballen?
Zo cadansmeter instellen en morgen tijdens het fietsen hartslagmeter maar testen. Ding heeft wel aardig wat opties i.i.g. leuk speelgoed voor onderwegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |