Dat deed Sjon ook en dan kreeg ie dat snuitje om. Als ik naar de wc ging moest ie mee. Als ik ging douchen ook, een keer om het gordijn kijken en uh roepen en hij snapte dat ik alles zagquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dank je wel.
Honingzalf ook al geprobeerd. Nope.
Dus dan blijf ik maar als een tijger op haar zitten, ze houdt niet van een strenge aanpak maar geloof mij, die krijgt ze wel, ik ben echt geen watje naar haar toe. Maar doorzetten en net zo lang haar terroriseren tot ze het eeuwige gelebber op geeft.
Maar 24/7 controle is er op zich maar een mens moet ook wel eens douchen, boodschappen doen en zulks en die momenten pakt ze.
Precies, en dan kom ik thuis en ligt heel de zooi door de kamer, opgefokte hond en ik boos. Dat schiet niet echt op. Kan moeilijk elke seconde van de dag op haar nek zitten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis het een of het ander he. Je hoeft dat dan alleen om te doen als je er even niet bent.
Hahaha, HHH gaat ook altijd "mee" als ik naar de plee ga, snuit om de deur en gezellig onder de pot gaat zitten en als ik douche ligt ze op het kleedje.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat deed Sjon ook en dan kreeg ie dat snuitje om. Als ik naar de wc ging moest ie mee. Als ik ging douchen ook, een keer om het gordijn kijken en uh roepen en hij snapte dat ik alles zag
Ik zou geen snuitje om doen als jij er niet erbij ben, er kan van alles gebeuren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:48 schreef knoblaucha6 het volgende:
Dank je wel.
Honingzalf ook al geprobeerd. Nope.
Dus dan blijf ik maar als een tijger op haar zitten, ze houdt niet van een strenge aanpak maar geloof mij, die krijgt ze wel, ik ben echt geen watje naar haar toe. Maar doorzetten en net zo lang haar terroriseren tot ze het eeuwige gelebber op geeft.
Maar 24/7 controle is er op zich maar een mens moet ook wel eens douchen, boodschappen doen en zulks en die momenten pakt ze.
Ik snap dat jij denkt dat ze over the top verwend is, dat beeld schets ik zelf denk ik ook maar is een beetje overdreven. Maar geloof mij, ik ben echt best hard als het nodig is. Er is een wereld van verschil tussen veel van je hond houden en de hond behandelen als een kind. het is een hond. Punt. en hoewel ze ons alles is blijft het een hond. Voorwaarde is ook hier: luisteren en doen wat wij zeggen. Maar ik heb er maar één, jij hebt er 5, dat scheelt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Die hond is zo omdat ze door en door verwend is natuurlijk. Ik leer Chico nu nog nieuwe dingen en die is 16 en ook verwend, die van mij zijn ook strontverwend, ze moeten alleen wel luisteren
Dát. Ze is niet voor niets een terrier, ze heeft meer hersencellen dan ik en weet die ook te gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:59 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ik zou geen snuitje om doen als jij er niet erbij ben, er kan van alles gebeuren.
Eventueel kan jij proberen om een verbandje met een bittere spray (bv Anti-knabbel) te behandelen en dat er omheen doen. Gaat HHH er eerst aan knagen, leer het misschien het likken wel af. Maar ik ben bang dat HHH er goed verschil weet tussen het verbandje en de kale poot.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:59 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ik snap dat jij denkt dat ze over the top verwend is, dat beeld schets ik zelf denk ik ook maar is een beetje overdreven. Maar geloof mij, ik ben echt best hard als het nodig is. Er is een wereld van verschil tussen veel van je hond houden en de hond behandelen als een kind. het is een hond. Punt. en hoewel ze ons alles is blijft het een hond. Voorwaarde is ook hier: luisteren en doen wat wij zeggen. Maar ik heb er maar één, jij hebt er 5, dat scheelt.
Je noem zelf de mogelijke oorzaak: te snel of te veel eten. Probeer eerst vaak kleine porties geven, als het dan niet beter wordt dan is het misschien iets meer aan de hand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:30 schreef scrub_nurse het volgende:
DDA, een vraagje. Ik heb 2 poezen ,moeder (bijna 14) en dochter (bijna 13). De moeder heeft sinds een tijdje last van oprispingen. Net als wanneer je net te veel of te snel gegeten hebt en je ff een beetje lucht opboert (mja zo omschrijf ik het maar even). Er is bij mijn weten niets anders dan anders, ze lijkt ook niet ziek. Kotst niet vaker dan normaal. Moet ik hier iets mee?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:07 schreef knoblaucha6 het volgende:
ik ben vergeleken bij man best keihard tegen HHH
Bel maar, dat is bitter nodigquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:33 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]Moet ik nu 144 bellen of nog even wachten...
je hebt tape ook nog in extra bitter :quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Precies, en dan kom ik thuis en ligt heel de zooi door de kamer, opgefokte hond en ik boos. Dat schiet niet echt op. Kan moeilijk elke seconde van de dag op haar nek zitten.
Thanks, ik ga eens zoeken. Bij HHH helpt enkel zwaar, extra sterk bouwtape, van dat spul waar ze tijdens de bouw zelfs tijdens zware storm dakpannen mee bij elkaar houden vrees ik . De rest knaagt ze gewoon aan barrels vrees ik. Ze is net als ik, we pruimen geen enkele beperkingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 21:09 schreef JerryLee het volgende:
[..]
je hebt tape ook nog in extra bitter :
[ afbeelding ]
Petflex No-Chew Pet Bandage
Ze doet het nog goed!quote:
Ach, wat een schatje!quote:Op woensdag 26 februari 2014 07:10 schreef Cici het volgende:
[..]
Ze doet het nog goed!
Abces is heel dik, ook geel aan een stuk... Zie soms iets blauwigs, adertje?
Maar voor de rest doet ze het nog goed.
Ze is 2 februari 2 geworden en merk dat wel aan haar.
Ze wil niet elke ochtend de kooi uit, maar lekker chillen in de kooi.
's Avonds wil ze er wel graag uit. Vooral gisteren toen ik bezoek had voor mijn verjaardag wilde ze er bij zijn haha.
Ik ga gewoon door met verwennen
Lief dat je het vraagt![]()
Slapende Bob:
[ afbeelding ]
Bedelende Bob:
[ afbeelding ]
Lekker chillen tegen been van baasje:
[ afbeelding ]
Ik ook, wil haar echt nog niet kwijt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:54 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]
Ach, wat een schatje!![]()
Dat blauwigs in het abces kan inderdaad een adertje /bloeduitstorting zijn.
Ik hoop dat Bob het nog een tijdje volhoudt.Zo zonde dat zij zo kort leven....
En nog gefeliciteerd met jouw verjaardag!
Laat dat maar aan Q over hea?quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh god, wil je echt die doos van Pandora openen Q?. Het was zo'n leuk topic!
Ik vind dat mensen zelf moeten weten wat zij voeren, mits zij goed geinformeerd zijn en het het dier niet schaadt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:55 schreef Qwea het volgende:
DDA,
Ik ben benieuwd hoe jij staat in de versvoer (KVV, Carnibest e.d, niet echt rauwe barf) /brok discussie. Korte mening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |