quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eigenlijk dat iemand een "Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag" topic zou openen.
Wat een romantisch emo plaatje!quote:
Jaaaa echt welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit is toch vele malen beter dan een valentijnskaart, zou ik zeggen.
You just did itquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Aandachtshoeren aandacht schenken i can't
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:56 schreef iScream. het volgende:
De droom van ieder levend organisme, een persoonlijk topic op FOK!
Doe niet zo jaloers joh. Als je me nou een kaartje gestuurd had dan was dit allemaal niet nodig geweest. Ik heb gewoon aandacht nodig want dit soort dagen zijn best zwaar...quote:
Nee nu pas, ik reageerde namelijk niet direct op jou. En ja, ben je welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
You just did it.
Of nouja... eigenlijk niet, want dan noem ik mezelf een aandachtshoer. En dat ben ik niet.
Dit topic ging over mij en jij reageerde erin. Dus volgens mij geef je mij dan indirect aandacht. Maar goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee nu pas, ik reageerde namelijk niet direct op jou. En ja, ben je wel
Oh, kom je helemaal naar Friesland dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:03 schreef HPLC het volgende:
Wat is je adres? Dan kan ik een kaartje persoonlijk langs brengen.
Blonde schone?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, kom je helemaal naar Friesland dan?.
Wat heb je gekregen voor Valentijn? Snoeptieten?quote:
Niksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen voor Valentijn? Snoeptieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niks.
Je hebt geen borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht manboobs tellen ook mee, maar ja, zie je dat echt als een cadeau?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoezo heb ik geen borsten? Heb jij ze gezien dan? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen borsten.
Oh wacht manboobs tellen ook mee, maar ja, zie je dat echt als een cadeau?
Ok James. Vind het alleen beetje zielig voor al die wanhopige fokkertjes hier die je voor de gek houdtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen borsten? Heb jij ze gezien dan? Volgens mij niet.
En hoezo nou weer manboobs. Het zijn gewoon vrouwenborsten die gegroeid zijn door oestrogeen, niet door vet.
90% van de vrouwelijke borst is vet.. de overige 10% zijn klieren. Dus het is wel vet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen borsten? Heb jij ze gezien dan? Volgens mij niet.
En hoezo nou weer manboobs. Het zijn gewoon vrouwenborsten die gegroeid zijn door oestrogeen, niet door vet.
Lieve schat, ik heet geen James en ik houd al helemaal niemand voor de gek. Nouja, jou misschien omdat jij dus niet de waarheid weet van wat er ondertussen allemaal al gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok James. Vind het alleen beetje zielig voor al die wanhopige fokkertjes hier die je voor de gek houdt
Ik bedoelde dat ik borsten heb omdat ik vrouw ben, niet vanwege overgewichtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
90% van de vrouwelijke borst is vet.. de overige 10% zijn klieren. Dus het is wel vet.
Niks met te maken!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
90% van de vrouwelijke borst is vet.. de overige 10% zijn klieren. Dus het is wel vet.
Ik bedoelde dat ik borsten heb omdat ik vrouw ben, niet vanwege overgewicht .
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heet geen James en ik houd al helemaal niemand voor de gek. Nouja, jou misschien omdat jij dus niet de waarheid weet van wat er ondertussen allemaal al gebeurd is.
Oeh hihi jij jokkebrok!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, best grappig he? Jij weet het namelijk ook niet. Ik heb ook tegen jou gelogen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi.
Maar vanaf juni is het dus officieel.
Ik heb net het eten op.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pas maar op meneertje, anders krijg je een boob slap.
Fijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi.
Maar vanaf juni is het dus officieel.
Ja zeg... wees gewoon blij voor me. Jij weet volgens mij echt niet hoe ongelukkig ik geweest ben hiervoor.quote:
Maar hoezo nu weer wel? Eerst was je nog afgewezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja zeg... wees gewoon blij voor me. Jij weet volgens mij echt niet hoe ongelukkig ik geweest ben hiervoor.
Ja, dat was dus gelogen. Ik ben nooit afgewezen, het ging allemaal super goed en veel sneller dan verwacht ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hoezo nu weer wel? Eerst was je nog afgewezen.
Waarom zou je daar over liegen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat was dus gelogen. Ik ben nooit afgewezen, het ging allemaal super goed en veel sneller dan verwacht ook.
Waarom zou je daarover liegen? Voor aandacht?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat was dus gelogen. Ik ben nooit afgewezen, het ging allemaal super goed en veel sneller dan verwacht ook.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daar over liegen?__
Omdat jullie altijd onaardig doen tegen mij. Dan wil ik dit soort persoonlijke dingen niet met jullie delen. Want dan weet ik dat jullie me toch weer belachelijk gaan maken of me kwetsen. Het is voor mij al moeilijk genoeg zonder al dat "gedoe".quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover liegen? Voor aandacht?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[..]
Omdat jullie altijd onaardig doen tegen mij. Dan wil ik dit soort persoonlijke dingen niet met jullie delen. Want dan weet ik dat jullie me toch weer belachelijk gaan maken of me kwetsen. Het is voor mij al moeilijk genoeg zonder al dat "gedoe".
En dat is nou precies het soort reactie dat ik bedoel. We zijn hier toch serieus? Doe dan ook serieus.quote:
Dit is ONZ.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dat is nou precies het soort reactie dat ik bedoel. We zijn hier toch serieus? Doe dan ook serieus.
Ik ben veranderd. Onder andere volwassener geworden. Ik heb er minder moeite mee nu. Als ze het weten: so be it.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:59 schreef AMangold het volgende:
uhm, ik kende je onder een cloon van je, maar ik weet niet of je het door hebt.. Door de dingen
die je hier zegt kan iedereen wel raden wat je bedoeld enzo.. Zover ik had begrepen in het verleden
wou je dit niet met heel de wereld delen..
uh okequote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben veranderd. Onder andere volwassener geworden. Ik heb er minder moeite mee nu. Als ze het weten: so be it.
Oja, dat is waar ook. Dan begrijp je misschien ook wel dat mijn posts van zonet totaal niet serieus waren. Maar goed, blijkbaar slik jij dit soort dingen als zoete koekquote:
Wat is het nouquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Dan begrijp je misschien ook wel dat mijn posts van zonet totaal niet serieus waren. Maar goed, blijkbaar slik jij dit soort dingen als zoete koek.
Je bent echt het meest trieste wezen wat er hier op dit forum rondloopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook. Dan begrijp je misschien ook wel dat mijn posts van zonet totaal niet serieus waren. Maar goed, blijkbaar slik jij dit soort dingen als zoete koek.
ONZ is geen vrijbrief om je als een idioot te gedragen. Jij bent waarschijnlijk één van de eersten die staat te schreeuwen als homo's belachelijk gemaakt worden omdat je het blokfluitje zelf ook graag andersom speelt, en moet je nu eens zien hoe je je hier gedraagt samen met Fok-it.quote:
Dat moet jij zeggen. Jij zeikt mij volkomen af omdat je om de één of andere reden niet mag. Wat heb ik ooit gedaan om dat te verdienen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent echt het meest trieste wezen wat er hier op dit forum rondloopt.
Als je het werkelijke verhaal zou weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ONZ is geen vrijbrief om je als een idioot te gedragen. Jij bent waarschijnlijk één van de eersten die staat te schreeuwen als homo's belachelijk gemaakt worden omdat je het blokfluitje zelf ook graag andersom speelt, en moet je nu eens zien hoe je je hier gedraagt samen met Fok-it.
Kankerstoer van jullie.
Doe normaal of tyf een eind op. Je hoeft niet met elkaar te praten.
Ik weet genoeg om te concluderen dat je je als een randdebiel gedraagt nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je het werkelijke verhaal zou weten.
Oh en jij bent opeens de moraalridder van fok geworden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te concluderen dat je je als een randdebiel gedraagt nu.
Oki.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat nog met jou ga delen? Na alles wat je me aangedaan hebt?.
Nee, weet je niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet genoeg om te concluderen dat je je als een randdebiel gedraagt nu.
Roestig VMS het zijn maar firtuele usertjes op een forum. Roestig jai.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ONZ is geen vrijbrief om je als een idioot te gedragen. Jij bent waarschijnlijk één van de eersten die staat te schreeuwen als homo's belachelijk gemaakt worden omdat je het blokfluitje zelf ook graag andersom speelt, en moet je nu eens zien hoe je je hier gedraagt samen met Fok-it.
Kankerstoer van jullie.
Doe normaal of tyf een eind op. Je hoeft niet met elkaar te praten.
Doe niet zo ontzettend kortzichtig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen borsten.
Oh wacht manboobs tellen ook mee, maar ja, zie je dat echt als een cadeau?
Dat was wel een beetje de kant die ik het uit zag gaan als ik het eerlijk ben. En het is nu buiten mijn macht, dus wat er nu mee gebeurt interesseert me niet zo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:05 schreef AMangold het volgende:
Word dit een ruzietopic of wat is de bedoeling?
Ja, even whiteknight zetten. Srs, doe niet zo fucking debiel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en jij bent opeens de moraalridder van fok geworden?
Hey, ik wil één ding zeggen tegen je: bedankt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, even whiteknight zetten. Srs, doe niet zo fucking debiel.
Paonquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Doe niet zo ontzettend kortzichtig.
Toch bedankt voor de aandacht dan maar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:10 schreef xcachet het volgende:
Mooi topic. Jammer dat ik een slotje al zie aankomen. Tevens krijgt ab wel veel aandacht nu. Wat tenslotte de deboeling is
Is het enige waar je het voor doet toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Toch bedankt voor de aandacht dan maar.
Wat doe ik voor de aandacht?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het enige waar je het voor doet toch?
Verdientquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:01 schreef Monopoly het volgende:
Dit topic verdiend gewoon een kick.
Hihiquote:Op zondag 16 februari 2014 00:24 schreef Remqo het volgende:
Het is nooit te laat voor een beetje aandacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |