quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou, ik hoopte eigenlijk dat iemand een "Geef AdoraBelle aandacht op valentijnsdag" topic zou openen.
Wat een romantisch emo plaatje!quote:
Jaaaa echt welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dit is toch vele malen beter dan een valentijnskaart, zou ik zeggen.
You just did itquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Aandachtshoeren aandacht schenken i can't
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:56 schreef iScream. het volgende:
De droom van ieder levend organisme, een persoonlijk topic op FOK!
Doe niet zo jaloers joh. Als je me nou een kaartje gestuurd had dan was dit allemaal niet nodig geweest. Ik heb gewoon aandacht nodig want dit soort dagen zijn best zwaar...quote:
Nee nu pas, ik reageerde namelijk niet direct op jou. En ja, ben je welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
You just did it.
Of nouja... eigenlijk niet, want dan noem ik mezelf een aandachtshoer. En dat ben ik niet.
Dit topic ging over mij en jij reageerde erin. Dus volgens mij geef je mij dan indirect aandacht. Maar goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee nu pas, ik reageerde namelijk niet direct op jou. En ja, ben je wel
Oh, kom je helemaal naar Friesland dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:03 schreef HPLC het volgende:
Wat is je adres? Dan kan ik een kaartje persoonlijk langs brengen.
Blonde schone?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, kom je helemaal naar Friesland dan?.
Wat heb je gekregen voor Valentijn? Snoeptieten?quote:
Niksquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb je gekregen voor Valentijn? Snoeptieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niks.
Je hebt geen borsten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht manboobs tellen ook mee, maar ja, zie je dat echt als een cadeau?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Hoezo heb ik geen borsten? Heb jij ze gezien dan? Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt geen borsten.
Oh wacht manboobs tellen ook mee, maar ja, zie je dat echt als een cadeau?
Ok James. Vind het alleen beetje zielig voor al die wanhopige fokkertjes hier die je voor de gek houdtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen borsten? Heb jij ze gezien dan? Volgens mij niet.
En hoezo nou weer manboobs. Het zijn gewoon vrouwenborsten die gegroeid zijn door oestrogeen, niet door vet.
90% van de vrouwelijke borst is vet.. de overige 10% zijn klieren. Dus het is wel vet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoezo heb ik geen borsten? Heb jij ze gezien dan? Volgens mij niet.
En hoezo nou weer manboobs. Het zijn gewoon vrouwenborsten die gegroeid zijn door oestrogeen, niet door vet.
Lieve schat, ik heet geen James en ik houd al helemaal niemand voor de gek. Nouja, jou misschien omdat jij dus niet de waarheid weet van wat er ondertussen allemaal al gebeurd is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ok James. Vind het alleen beetje zielig voor al die wanhopige fokkertjes hier die je voor de gek houdt
Ik bedoelde dat ik borsten heb omdat ik vrouw ben, niet vanwege overgewichtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:46 schreef Casaa het volgende:
[..]
90% van de vrouwelijke borst is vet.. de overige 10% zijn klieren. Dus het is wel vet.
Niks met te maken!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
90% van de vrouwelijke borst is vet.. de overige 10% zijn klieren. Dus het is wel vet.
Ik bedoelde dat ik borsten heb omdat ik vrouw ben, niet vanwege overgewicht .
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heet geen James en ik houd al helemaal niemand voor de gek. Nouja, jou misschien omdat jij dus niet de waarheid weet van wat er ondertussen allemaal al gebeurd is.
Oeh hihi jij jokkebrok!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, best grappig he? Jij weet het namelijk ook niet. Ik heb ook tegen jou gelogen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi.
Maar vanaf juni is het dus officieel.
Ik heb net het eten op.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:49 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pas maar op meneertje, anders krijg je een boob slap.
Fijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hihi.
Maar vanaf juni is het dus officieel.
Ja zeg... wees gewoon blij voor me. Jij weet volgens mij echt niet hoe ongelukkig ik geweest ben hiervoor.quote:
Maar hoezo nu weer wel? Eerst was je nog afgewezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:54 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja zeg... wees gewoon blij voor me. Jij weet volgens mij echt niet hoe ongelukkig ik geweest ben hiervoor.
Ja, dat was dus gelogen. Ik ben nooit afgewezen, het ging allemaal super goed en veel sneller dan verwacht ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hoezo nu weer wel? Eerst was je nog afgewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |