Wat voor website heb je?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook al jaren.
Tot nu toe heb ik alleen geld dat ik heb verdiend met advertenties op mijn websites geïnvesteerd.
Ik zou dan wat anders gaan bedenkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een verhaaltje van 2 bladzijdes in groep 6
Ze zijn nooit uitgegevenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, hoe kom ik er aan? Waar gaan ze over?
Maar schrijven lijkt me sowieso leuk, ik begin wel gewoon klein.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zou dan wat anders gaan bedenken
Een verhaal over kaboutersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar schrijven lijkt me sowieso leuk, ik begin wel gewoon klein.
RYAN (L)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]En hoeveel verdienen die advertenties?
Je kan beter zelf iets nieuws verzinnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had net een heel geniaal idee voor een South Park aflevering, kun je daar ook geld mee verdienen ofzo door dat aan South Park makers te vertellen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Je kan beter zelf iets nieuws verzinnen.
Laat ik het zo zeggen: de hostingkosten worden erdoor gedekt inmiddels en dat was ook het doelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]En hoeveel verdienen die advertenties?
Ja bijvoorbeeld, kabouters die zo klein zijn dat ze in computers gaan en allemaal mining rigs kapot maken , en dan worden ze ingehuurd door rijke Altcoin miners om bij zoveel mogelijk dumpers langs te gaan en hun mining rig kapot te maken waardoor die rijke altcoin miners nog rijker worden en ze een een land beginnen waar kabouters en mensen samen leven en iedereen hoger dan gemiddeld IQ moet hebben.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, kabouters die zo klein zijn dat ze in computers gaan en allemaal mining rigs kapot maken , en dan worden ze ingehuurd door rijke Altcoin miners om bij zoveel mogelijk dumpers langs te gaan en hun mining rig kapot te maken waardoor die rijke altcoin miners nog rijker worden en ze een een land beginnen waar kabouters en mensen samen leven en iedereen hoger dan gemiddeld IQ moet hebben.
Ja maar ik heb geen geld om een hele serie te beginnen ofzo. Ook heb ik die bekendheid niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Je kan beter zelf iets nieuws verzinnen.
Bekend ben je wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen geld om een hele serie te beginnen ofzo. Ook heb ik die bekendheid niet.
Dan worden er wel Leprocoins gemined he!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld, kabouters die zo klein zijn dat ze in computers gaan en allemaal mining rigs kapot maken , en dan worden ze ingehuurd door rijke Altcoin miners om bij zoveel mogelijk dumpers langs te gaan en hun mining rig kapot te maken waardoor die rijke altcoin miners nog rijker worden en ze een een land beginnen waar kabouters en mensen samen leven en iedereen hoger dan gemiddeld IQ moet hebben.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:10 schreef Toto69 het volgende:
P.S. Ryan wil je mijn valentijn zijn? (L)
Prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan worden er wel Leprocoins gemined he!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heb ik dit jaar toch nog een valentijn
Briljant, die tekenstijl vooralquote:
Daar heb je niet veel geld voor nodig en die bekendheid bouw je op, South Park is ooit begonnen als uitgeknipte poppetjes die ze met de hand deden animeren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen geld om een hele serie te beginnen ofzo. Ook heb ik die bekendheid niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |