28, net voorbij mijn sellquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die raket naar de maan is nooit heel ver gekomen he.
Wat zijn dat precies?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nope
Maar er is nog hoop omdat ehh bijna de helft van de coins al gemined is en er dus niet veel meer bijkomen. Nadeel is natuurlijk 51% attacks.
Zie mijn post.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen.
Ik heb nog 3k op mijn spaarrekening, die wou ik eigenlijk niet voor crypto's gebruiken. Maar LEAF is zo onzettend laag, misschien moet ik het er maar gewoon afhalen en LEAF kopen.
Of ik doe het gewoon niet, help mij beslissen!
Niet doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen.
Ik heb nog 3k op mijn spaarrekening, die wou ik eigenlijk niet voor crypto's gebruiken. Maar LEAF is zo onzettend laag, misschien moet ik het er maar gewoon afhalen en LEAF kopen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen.
Maar LEAF is heel anders dan EAC. EAC ging helemaal naar 900 satoshi, wat onzettend overpriced is. LEAF ging maar naar 28 wat nog okay is. Ook had LEAF een veel kleinere premine. EAC is trouwens nog steeds hoog, ik bedoel nog steeds top 40 op coinmarketcap, hij is eigenlijk nooit echt laag geweest, hij was gelijk al hoog ondanks die 4% premine.quote:
Ik kan anders ook wel even 20 btc of zo gaan kopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:57 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan nu 2 dingen doen.
Maar de blockreward van EAC is sowieso al veel lager dan die van LEAF, sowieso heeft LEAF wel een community die niet op pump en dump gebaseerd is?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar LEAF is heel anders dan EAC. EAC ging helemaal naar 900 satoshi, wat onzettend overpriced is. LEAF ging maar naar 28 wat nog okay is. Ook had LEAF een veel kleinere premine. EAC is trouwens nog steeds hoog, ik bedoel nog steeds top 40 op coinmarketcap, hij is eigenlijk nooit echt laag geweest, hij was gelijk al hoog ondanks die 4% premine.
Als jij in een keer 20 BTC aan een coin koop dan zul je zien dat de waarde stijgtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan anders ook wel even 20 btc of zo gaan kopen.
Zul je altijd zien dat de waarde daalt.
Leuk buy wall kan ik dan makenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als jij in een keer 20 BTC aan een coin koop dan zul je zien dat de waarde stijgt
Ja de blockreward is veel lager, dat is hem nou juist. EAC heeft nog maar een klein percentage van de maximale coins en toch heeft het een hogere marketcap dan LEAF die al de helft heeft. De blockreward van LEAF zou binnenkort minder worden dan die van EAC, en dan verwacht ik een (enorme) stijging.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar de blockreward van EAC is sowieso al veel lager dan die van LEAF, sowieso heeft LEAF wel een community die niet op pump en dump gebaseerd is?
Tja het is je eigen geld maar ik zou het niet doenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja de blockreward is veel lager, dat is hem nou juist. EAC heeft nog maar een klein percentage van de maximale coins en toch heeft het een hogere marketcap dan LEAF die al de helft heeft. De blockreward van LEAF zou binnenkort minder worden dan die van EAC, en dan verwacht ik een (enorme) stijging.
Heb je al ooit wat geschreven?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik maar eens werken en sparen om te investeren. Maar waar vind ik een leuke baan? Misschien moet ik gewoon schrijver gaan worden en een paar bestsellers verkopen
Naja ik ehh weet het ook niet helemaal zeker, en dat is het hem nou, als ik twijfel moet ik het gewoon niet doen, ik heb niet voor niks die 3k regel gemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Tja het is je eigen geld maar ik zou het niet doen
Ik heb ze ook niet hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
Had ik maar 20 BTC, daar kun je leuk mee spelen.
Dat probeer ik ook al jarenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:03 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga denk ik maar eens werken en sparen om te investeren. Maar waar vind ik een leuke baan? Misschien moet ik gewoon schrijver gaan worden en een paar bestsellers verkopen
Eentje maar? Ik heb er al 3quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
Toto heeft ook gewoon een boek geschreven heh, maar weet niet of ik die mag linken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |