Gisteren had je dit alquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik breng mijn centjes wel naar België hoor. Hier willen ze ze blijkbaar niet.
Ik wou dat ik zo stom was, dan kon ik nog de politiek in.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Gisteren had je dit al
http://www.nu.nl/economie(...)ing-zorgtoeslag.html
Ambtenarenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo stom was, dan kon ik nog de politiek in.
Dat krijg je als je alles half wil doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo stom was, dan kon ik nog de politiek in.
Zoveel verdienen ze in Nederland niet hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ambtenarenzakkenvullen
Bitcoins kopen. Profit
.
Vergis je niet, ik heb echt pareltjes van vacatures voorbij zien komen. Voor mensen die niet eens een master hebben gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat krijg je als je alles half wil doen.
[..]
Zoveel verdienen ze in Nederland niet hoor
Gulden kapotgemaakt wat?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:54 schreef Maxbet het volgende:
Eerste Gulden kapot gemaakt, vijl erbij geregeld dus ik ga nu lekker HoC opzetten en knutselen
Haha leuk, ik hoop dat het luktquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan met een gulden:
[ afbeelding ]
Moet uiteindelijk een ring worden
Ben 27, verveel me, je hebt me op een idee gebrachtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:
Ik hoor mn 24 jarige broer pokemon spelen!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:36 schreef roislecxe het volgende:
'Accijnsverhoging kost schatkist 180 miljoen'
We hadden er hier gister nog over, tanken in het buitenland.
Dit kabinet is wel zo oerstom he, maar goed. Beetje offtopic.* edcetera trekt een zakje popcorn open en gaat even naar nuji.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 14-02-2014 14:14:08 ]The best firms advertise the least...
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha leuk, ik hoop dat het lukt
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vergis je niet, ik heb echt pareltjes van vacatures voorbij zien komen. Voor mensen die niet eens een master hebben gedaan.
Ik heb nog een hoop guldens liggenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahaha geniaalquote:
hahah ik ga zijn hele show opzoekenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:36 schreef roislecxe het volgende:
'Accijnsverhoging kost schatkist 180 miljoen'
We hadden er hier gister nog over, tanken in het buitenland.
Dit kabinet is wel zo oerstom he, maar goed. Beetje offtopic.Heeft dit topic een topic dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
hahaha geniaal![]()
tot en met 0:34 seconden ofzo is het bijna precies wat ik altijd tegen zeikerds zeg, maar dan over Nederland
. Zometeen even de rest kijken, maar wat een baas
George Carlin was een geniequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
hahah ik ga zijn hele show opzoeken![]()
Optimist!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:31 schreef roislecxe het volgende:
windows opnieuw installeren.
Tot straks
Waarschijnlijk Maxcoin die shit blijft maar stijgenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:28 schreef DaMart het volgende:
Coinmarket krijgt er straks weer een munt bij. Laten we hopen dat het MINT is.
Nopequote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die raket naar de maan is nooit heel ver gekomen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |