Alsof ie nu niet laag staatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, down down zodat ik kan bijkopen.
Alles onder de 800 is een mooi prijs hoor, zitten we zo weer aan. Als je nu fiat hebt, kopen die handel. Lager gaan we niet meer dit jaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, down down zodat ik kan bijkopen.
Lijkt de gewoonte hier, heel lang klagen dat het moet dalen om bij te kopen en dan niet bijkopen zodat er weer geklaagd kan worden dat het weer te hoog staat om bij te kopenquote:
Link?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:07 schreef DaMart het volgende:
Maar schijnt dat Gox op korte termijn weer withdrawals toestaat. Zal nu dus wel een paniekinkoopgolf zijn of zo.
twitter:gavinandresen twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 03:12:21Today was about ignoring people and Deep Coding. Executive summary: protocol is fine. Reference wallet implementation is getting fixed reageer retweet
https://bitcointalk.org/index.php?topic=464835.0quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Link?
Ik verwacht dan een massale vlucht van Gox, komen we er vanzelf achter of ze daar wel of niet de funds hebben?
Bezig met?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:10 schreef zomertje het volgende:
Wakker worden, we gaan omhoog. Bitstamp gaat weer withdrawals toestaan en Gox is ook bezig.
Verbeteringen implementeren, heb ff geen linkje meer, moet ik zoekenquote:
https://www.bitstamp.net/(...)als-processing-soon/quote:Dear Bitstamp clients,
A denial-of-service attack caused us to suspend the processing of Bitcoin withdrawals. Bitstamp, with help from the Bitcoin core developers, has implemented a solution that passes our preliminary tests and audits.
After additional testing, we plan to enable Bitcoin withdraws later today.
Thank you for your understanding!
Best regards,
The Bitstamp team
Wat ik hier vooral uit haal is:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
https://github.com/bitcoi(...)ssuecomment-35055553
Dat is serieus wat je daar uit haaltquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Wat ik hier vooral uit haal is:
when customers are withdrawing bitcoins, litecoins, or any other coin based on Bitcoin we may support in the future.
Volgens geruchten gaat MtGox binnenkort Litecoin accepterenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:53 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Wat ik hier vooral uit haal is:
when customers are withdrawing bitcoins, litecoins, or any other coin based on Bitcoin we may support in the future.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |