er zijn nog wel een paar kaartjes beschikbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:28 schreef darkmond het volgende:
[..]
Nee, ik ben de enige FOK!-er die ik ken. Ze even een account laten maken om alleen een bioscoop ticket lijkt me niet 't beste...Weet je trouwens of er nog veel plaatsen zijn..? Anders zou dat wel wat zijn natuurlijk
Een paar is twee? Hoop dan dat ik die krijg, mocht ik niet komen lever ik ze uiteraard gelijk weer in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:29 schreef Bart het volgende:
[..]
er zijn nog wel een paar kaartjes beschikbaar
en toen verslikte ik me ...quote:
Voor iedereen van jouw leeftijd moet er een volwassene mee, dus dat is ook voor jou positief danquote:
Wat? Serieus? En waarom denk je te weten hoe oud ik ben?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor iedereen van jouw leeftijd moet er een volwassene mee, dus dat is alleen maar positief dan.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor iedereen van jouw leeftijd moet er een volwassene mee, dus dat is ook voor jou positief dan.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef darkmond het volgende:
[..]
Gelukkig ook nog een leeftijdsgenoot daar
Nee, heb gewoon een dagkaart en heb toch vakantie dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:22 schreef darkmond het volgende:
[..]
Word je gebracht of zo?Als je ver woont moeilijk even naar Amsterdam...
Je komt alleen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon een dagkaart en heb toch vakantie dus
Je hele vriendengroepje uitgenodigd op gratis film?quote:
Nee gewoon een vriend erbij, en uit Almelo dus best een eindjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:27 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je hele vriendengroepje uitgenodigd op gratis film?Welke stad ga je eigenlijk komen?
Ik vraag best veel, I know
Best wel wat jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee gewoon een vriend erbij, en uit Almelo dus best een eindje
Je kan niet meer reserveren, de lijst wordt zo naar Pathe gemaild...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:25 schreef Sjowhan het volgende:
Zijn er nog kaartjes beschikbaar Bart?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |